Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологічні особливості навчально-професійної діяльності

  4. Нагула О. Л. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика. - C. 7-11.
  5. Фурман В. В. Фoрмувaння рeфлeксивнoї кoмпeтeнтнoстi мaйбутньoгo прoфесioнaлa в умoвaх сучaсного oсвiтньoгo прoстoру. - C. 12-16.
  6. Радчук Г. К. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів. - C. 16-20.
  7. Столярчук О. А. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій. - C. 21-25.
  8. Кайріс О. Д., Самойленко А. С. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу. - C. 26-29.
  9. Клименко А. А. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини. - C. 30-34.
  10. Психіка особистості та її саморозвиток

  11. Шмаргун В. М. Проблема психосоматичного в сучасній психології. - C. 35-41.
  12. Тохтамиш О. М., Головко Д. М. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів. - C. 41-45.
  13. Краєва О. А. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку. - C. 46-50.
  14. Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку. - C. 50-54.
  15. Проблеми соціальної психології

  16. Петрунько О. В. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти. - C. 55-60.
  17. Ліщинська О. А. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість. - C. 60-64.
  18. Рафіков О. Р. Уявлення студентів про соціальний оптимізм. - C. 65-68.
  19. Овчар О. В. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом. - C. 69-74.
  20. Малєєва Н. С. Комунікативна поведінка залежних від соціальних мереж користувачів. - C. 74-78.
  21. Основи сімейної психології

  22. Зелінська Т. М. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми. - C. 79-84.
  23. Склярук А. В. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації. - C. 84-88.
  24. Нероба М. В. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки. - C. 89-92.
  25. Равлюк Г. І. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю. - C. 93-98.
  26. Автори випуску. - C. 99-102.
2016
Вип. 1 (52)

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологічні засади психологічних досліджень

  4. Лозова О. Психологія vs практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії. - C. 7-12.
  5. Омельченко Л. Проблеми гендерної психології у науковій спадщині С. Балея. - C. 13-16.
  6. Кутішенко В. Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології. - C. 17-22.
  7. Яценко Т., Поляничко О., Педченко О. Методологія глибинного пізнання психіки суб’єкта. - C. 23-30.
  8. Побірченко Н. Здоров’язбережувальні орієнтири організаційної культури навчання молодших школярів. - C. 30-34.
  9. Психологія розвитку і саморозвитку особистості

  10. Зелінська Т. Розвиток амбівалентності особистості у юнацтві у контексті особистісно-інтегративної концепції. - C. 35-40.
  11. Біла І. Твoрчість: стратегії та тенденції мисленнєвої діяльності. - C. 41-47.
  12. Ліщинська О. Інтерактивні потреби особистості як чинник автономності або залежності. - C. 47-51.
  13. Журавльова Л., Шпак М. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. - C. 52-57.
  14. Осадько О. Комунікативні умови розвитку саногенного потенціалу особистості. - C. 57-62.
  15. Сорокіна O. Зміст уявлень студентів-психологів про специфіку майбутньої професійної діяльності. - C. 62-65.
  16. Проблеми соціальної психології

  17. Кочубейник О. Агональність дискурсу та ресурси її реалізації. - C. 66-71.
  18. Петрунько О. Соціалізація студентів у віртуальних соціальних мережах: актуальність проблеми. - C. 72-77.
  19. Хазратова Н. До питання про психологічну природу громадянської ідентичності та її динаміку. - C. 78-83.
  20. Варягіна А. Особливості громадської участі молоді в соціально-політичних умовах сучасності. - C. 83-88.
  21. Мирончак К. Вплив практики усвідомлення власної смертності на організацію життєвого досвіду особистості. - C. 89-93.
  22. Клименко А. Міжособистісне спілкування як соціально-психологічний чинник готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі. - C. 94-99.
  23. Рафіков О. Вивчення уявлень студентів про соціальний оптимізм за допомогою констатувального експерименту. - C. 99-103.
  24. Бєрющева І. Індивідуально-психологічні особливості жінок-домогосподарок з різним рівнем комунікативної залежності. - C. 104-108.
  25. Основи сімейної та дитячої психології

  26. Бевз Г., Колпакова Г. Особливості уявлень про сім’ю у чоловіків двох поколінь. - C. 109-113.
  27. Склярук А. Проблемна сім’я як предмет соціальної психології: труднощі визначення й операціоналізації. - C. 113-118.
  28. Савченко Ю. Батьківство в аспекті перинатальної психології. - C. 119-123.
  29. Теплюк А. Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. - C. 123-127.
  30. Коток М. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку. - C. 128-132.
2016
Вип. 3 (54)

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія педагогічного процесу

  4. Цзян С., Сяо С. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР. - C. 7-13.
  5. Соколова І. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база. - C. 14-20.
  6. Будник О., Васянович Г. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя. - C. 20-26.
  7. Линьов К. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства. - C. 26-31.
  8. Дика Н. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці. - C. 32-36.
  9. Смолюк С. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 39-42.
  10. Вей Ч. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями. - C. 42-49.
  11. Практика організації педагогічного процесу

  12. Лисенко О. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів. - C. 50-53.
  13. Нагрибельна І. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання. - C. 54-59.
  14. Сорокін І. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів. - C. 59-62.
  15. Технології педагогічного процесу

  16. Руденко Н. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови. - C. 63-68.
  17. Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу. - C. 69-74.
  18. Компетентнісні засади організації педагогічного процесу

  19. Дерека Т. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи. - C. 75-80.
  20. Ковтун О. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. - C. 80-85.
  21. Зарубіжний педагогічний досвід

  22. Сисоєва С., Регейло І. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США. - C. 86-93.
  23. Коваль Т., Аврамчук А. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід. - C. 93-99.
  24. Кульбашна Я. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США. - C. 100-105.
2016
Вип. 2 (53)

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шрамко О. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти. - C. 7-11.
  4. Кареліна О. Концепція інтердіяльнісного навчання. - C. 12-16.
  5. Фамілярська Л. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект. - C. 16-20.
  6. Загородня А. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні. - C. 21-25.
  7. Клопов Р., Безкоровайна Л. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах. - C. 25-30.
  8. Ковальський Р. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом. - C. 30-35.
  9. Сліпчук В. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в україні (50-60 роки хх століття). - C. 35-40.
  10. Діденко І. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років. - C. 40-43.
  11. Сисоєва С. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) В галузі освіти у США. - C. 44-51.
  12. Батечко Н. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сплучених Штатах Америки. - C. 51-57.
  13. Mospan N. Students training tendency in the European Union: legal aspect. - C. 57-61.
  14. Когут С. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять. - C. 62-67.
  15. Євтушенко Н. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв. - C. 67-71.
  16. Тригуб І. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах. - C. 72-78.
  17. Линьов В. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI). - C. 78-83.
  18. Карпенко О. Опіка і виховання дітей у притулках німеччини. - C. 83-87.
  19. Мартиненко С., Шкарбан Л. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми. - C. 88-92.
  20. Овчаренко Н. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. - C. 93-99.
  21. Лисенко О. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів. - C. 99-102.
  22. Петрова С. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку. - C. 103-108.
  23. Olishevych V. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages. - C. 109-112.
  24. Кульбашна Я., Ткачук О. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів. - C. 113-118.
  25. Манюк Л. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів. - C. 119-124.
  26. Скиба М. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу. - C. 124-129.
  27. Майєр Н. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи. - C. 129-135.
  28. Ржевська Н. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - C. 135-140.
  29. Ван Я. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 141-144.
  30. Веремчук О. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект. - C. 145-149.
2016
Вип. 4 (55)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського