Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сисоєва C. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі. - C. 7-14.
  4. Дічек Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні. - C. 15-28.
  5. Галюка О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття. - C. 29-36.
  6. Стеченко О., Мельник В. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО. - C. 37-44.
  7. Стеблюк С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - C. 45-51.
  8. Назаренко І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості. - C. 52-59.
  9. Синекоп О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю. - C. 60-69.
  10. Михайлюк Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс. - C. 70-77.
  11. Сологуб В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти України. - C. 78-84.
  12. Альохін М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст. - C. 85-92.
  13. Карамишева О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку. - C. 93-99.
  14. Власова І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів. - C. 100-105.
  15. Кристопчук Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу. - C. 106-112.
  16. Горшкова Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід. - C. 113-119.
2019
Вип. 1-2 (64-65)

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шумигора Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект. - C. 9-15.
  4. Ракітянська Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. - C. 16-23.
  5. Говоруха Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень. - C. 24-30.
  6. Павлюк Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект. - C. 31-36.
  7. Ярошенко О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника. - C. 37-44.
  8. Черепєхіна О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології. - C. 45-51.
  9. Батечко Н., Дібрівна Е. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору. - C. 52-58.
  10. Павлюк Р., Когут І. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога. - C. 59-66.
  11. Кульбашна Я., Скрипник І., Захарова В. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. - C. 67-76.
  12. Ольшанський Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій. - C. 77-83.
  13. Стрілець В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу. - C. 84-89.
  14. Дущенко О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації. - C. 90-95 .
  15. Петренко Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті. - C. 96-102.
  16. Дроботько І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції. - C. 103-110.
  17. Проценко О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки. - C. 111-116 .
  18. Москалюк Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах. - C. 117-122.
  19. Erkebaeva S. The development of communicative abilities in children of preschool age. - C. 123-128.
  20. Наливайко О., Друганова О., Іваненко Л. Використання технології "воркшоп" у роботі зі студентами класичних університетів. - C. 129-137.
  21. Дмитрук Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної. - C. 138-144.
  22. Дика Н., Глазова О. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів. - C. 145-152.
  23. Лук’янчиков М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики. - C. 153-160.
  24. Шевчук Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців. - C. 161-167.
  25. Співак Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти. - C. 168-173.
  26. Костіна Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти. - C. 174-180.
  27. Shatiuk T., Novak N. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors. - C. 181-187.
2019
Вип. 3-4 (66-67)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського