Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2015$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Привітання делегатів VІ Міжнародної науково-практичної конференції "Духовно-культурні цінності виховання людини" (27 травня 2015 р.). - C. 5-12.
- Алфімов В. М. Феномен обдарованості особистості у наукових дослідженнях зарубіжжя. - C. 13-20.
- Антоненко Т. Л. Фундаментальні цінності становлення духовності людини. - C. 20-30.
- Безугла М. В. Духовно-культурний потенціал освіти. - C. 30-40.
- Будник О. Б. Соціально-педагогічні концепти виховного ідеалу. - C. 41-49.
- Вайс М. Розуміння порожнечі засобами танцю: шляхи її передачі в японському танці Буто у виконанні Оно Йосіто. - C. 49-61.
- Вербовський О. В. Моральні ідеали – ціннісні орієнтири військово-патріотичного виховання (історико-педагогічний екскурс). - C. 61-68.
- Євтух М. Б., Яшник С. В. Інноваційна діяльність в освіті: становлення гуманістичної парадигми. - C. 69-85.
- Зеленов Є. А. Духовний саморозвиток і самоорганізація особистості як складова планетарного виховання студентської молоді. - C. 85-94.
- Зозуляк-Случик Р. В. Гуманістична спрямованість особистості як джерело фаховості соціального педагога. - C. 95-104.
- Івашкова Т. О. Формування духовних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 104-110.
- Лучанінова О. П. Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у І чв. ХХІ століття. - C. 110-120.
- Миропольська Н. Мистецтво – чинник виховання людини культури (Частина перша) . - C. 121-143.
- Мірошніченко В. І. Деонтологічні засади виховання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 143-155.
- Рашидов С. Ф. Университет как социокультурный институт формирования у студентов ценностей гражданского общества. - C. 155-163.
- Рашидова С. С. Художні потреби в структурі духовного світу людини. - C. 164-174.
- Сватко Ю. І. Наприкінц і Світу Людини: духовність, цінності, компетенції, освіта. - C. 174-197.
- Сєдашова О. А. Культура праці як ціннісна орієнтація майбутнього фахівця. - C. 198-202.
- Çelik D. A. Whole Soul Leadership: A New Approach For The World’s Diverse Make Up. - C. 203-222.
- Солярчик Л. Новий виховний ідеал II Речі Посполитої (1926-1939) . - C. 223-231.
- Ткаченко М. В. Художня література як засіб запобігання скоєння суїциду.
- Тюріна Т. Г. Феномен ноосферної людини у контексті ідеї всеєдності В. І. Вернадського. - C. 241-251.
- Фішер Дж. В. Якість життя на робочому місці: духовність, смисл і ціль. - C. 251-264.
- Чурсин Н. Н., Тищенко Ю. А. О структуре и эволюции понятия духовности. - C. 265-275.
- Schafer D. P. Creatinga World System Conducive To The Flourishing Of Culture And Spirituality. - C. 276-288.
- Шевченко Г. П. Виховання – процес людинотворчості, культуротворчості, духотворчості. - C. 288-299.
| 2015 | | Вип. 3 (66)
|
|
|
|
|
|
|