Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Привітання делегатів VІ Міжнародної науково-практичної конференції "Духовно-культурні цінності виховання людини" (27 травня 2015 р.). - C. 5-12.
  4. Алфімов В. М. Феномен обдарованості особистості у наукових дослідженнях зарубіжжя. - C. 13-20.
  5. Антоненко Т. Л. Фундаментальні цінності становлення духовності людини. - C. 20-30.
  6. Безугла М. В. Духовно-культурний потенціал освіти. - C. 30-40.
  7. Будник О. Б. Соціально-педагогічні концепти виховного ідеалу. - C. 41-49.
  8. Вайс М. Розуміння порожнечі засобами танцю: шляхи її передачі в японському танці Буто у виконанні Оно Йосіто. - C. 49-61.
  9. Вербовський О. В. Моральні ідеали – ціннісні орієнтири військово-патріотичного виховання (історико-педагогічний екскурс). - C. 61-68.
  10. Євтух М. Б., Яшник С. В. Інноваційна діяльність в освіті: становлення гуманістичної парадигми. - C. 69-85.
  11. Зеленов Є. А. Духовний саморозвиток і самоорганізація особистості як складова планетарного виховання студентської молоді. - C. 85-94.
  12. Зозуляк-Случик Р. В. Гуманістична спрямованість особистості як джерело фаховості соціального педагога. - C. 95-104.
  13. Івашкова Т. О. Формування духовних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 104-110.
  14. Лучанінова О. П. Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у І чв. ХХІ століття. - C. 110-120.
  15. Миропольська Н. Мистецтво – чинник виховання людини культури (Частина перша) . - C. 121-143.
  16. Мірошніченко В. І. Деонтологічні засади виховання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 143-155.
  17. Рашидов С. Ф. Университет как социокультурный институт формирования у студентов ценностей гражданского общества. - C. 155-163.
  18. Рашидова С. С. Художні потреби в структурі духовного світу людини. - C. 164-174.
  19. Сватко Ю. І. Наприкінц і Світу Людини: духовність, цінності, компетенції, освіта. - C. 174-197.
  20. Сєдашова О. А. Культура праці як ціннісна орієнтація майбутнього фахівця. - C. 198-202.
  21. Çelik D. A. Whole Soul Leadership: A New Approach For The World’s Diverse Make Up. - C. 203-222.
  22. Солярчик Л. Новий виховний ідеал II Речі Посполитої (1926-1939) . - C. 223-231.
  23. Ткаченко М. В. Художня література як засіб запобігання скоєння суїциду.
  24. Тюріна Т. Г. Феномен ноосферної людини у контексті ідеї всеєдності В. І. Вернадського. - C. 241-251.
  25. Фішер Дж. В. Якість життя на робочому місці: духовність, смисл і ціль. - C. 251-264.
  26. Чурсин Н. Н., Тищенко Ю. А. О структуре и эволюции понятия духовности. - C. 265-275.
  27. Schafer D. P. Creatinga World System Conducive To The Flourishing Of Culture And Spirituality. - C. 276-288.
  28. Шевченко Г. П. Виховання – процес людинотворчості, культуротворчості, духотворчості. - C. 288-299.
2015
Вип. 3 (66)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буравльова К. М. Формування педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 5-10.
  4. Вербовський О. В. Змістова сутність військово-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 11-18.
  5. Garus I. D., Solopova T. G. The educational heritage of British public schools as a cross cultural backgound knowledge basis for Еnglish language learners. - C. 19-25.
  6. Зеленова А. І. Ноосферна педагогіка як засіб планетарного виховання учнівської молоді. - C. 26-31.
  7. Evtukh M., Mikhalchuk Y. The peculiarities of developing the components of professional culture of future managers in higher education. - C. 32-40.
  8. Кушнір А. Морально-естетична оцінка героїчного вчинку. - C. 40-46.
  9. Лебедіна О. В. Духовне виховання студентської молоді засобами мистецтва. - C. 47-53.
  10. Лучанінова О. П. Модель виховної системи вищої школи: теоретичний аспект. - C. 54-63.
  11. Мешко К. І. Ретроспективний аналіз педагогічних ідей формування господарської дбайливості особистості в зарубіжних країнах. - C. 64-71.
  12. Миропольська Н. Мистецтво – чинник виховання людини культури (частина друга). - C. 72-89.
  13. Осадча Н. О. Соціальна тривога як чинник дитячої самотності. - C. 90-100.
  14. Пелех Л. Р. Формування інструментальних компетентностей у майбутніх фахівців з англійської мови в умовах застосування аксіологічного підходу. - C. 101-113.
  15. Сєдашова О. А. Формування культури інноваційності мислення у студентів сучасних вищих навчальних закладів. - C. 113-119.
  16. Сіданіч І. Л. Магістеріум для підготовки викладачів за спеціалізацією "християнська педагогіка у вищій школі" . - C. 119-133.
  17. Сідаш Н. С. Гуманістичні характеристики педагогічної свідомості майбутніх викладачів вищих шкіл. - C. 134-142.
  18. Сізов В. В. Про особливості освітнього середовища вищого навчального закладу творчого спрямування. - C. 143-149.
  19. Сопівник Р. В. Формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі. - C. 149-160.
  20. Сяба М. О. Співпраця батьків дітей з особливими потребами та вчителів в американській освітній системі. - C. 160-168.
  21. Тхоржевська Т. Д. Витоки духовності в традиційному українському вихованні. - C. 169-179.
  22. Форостюк І. В. Культурно-художні традиції в структурі духовності особистості. - C. 179-185.
  23. Francis L. J., Robbins M. Personality and spirituality: the connection between psychological type and openness to mystical experience. - C. 185-199.
  24. Хмельницька О. І. Компетентнісний підхід як один з концептуальних підходів до формування професійної культури магістрів. - C. 199-207.
  25. Шинкарук В. Д. Виховання милосердя майбутніх педагогів у процесі позааудиторної діяльності. - C. 207-215.
  26. Schonmann S. The aesthetic dimension: a weak link in the discourse of applied drama/theatre in education. - C. 216-230.
2015
Вип. 4 (67)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безугла М. В. Характеристика рівнів сформованості у студентської молоді духовно-культурних цінностей . - C. 5-15.
  4. Бондаренко В. І. Методологічні засади формування професійного іміджу майбутніх учителів технологій у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 15-26.
  5. Бутенко Л. Л. Культура наукового мислення як передумова успішності діяльності науково-педагогічних працівників. - C. 27-39.
  6. Вакулевич О. О. Досвід виховання екологічної відповідальності студентів аграрних вищих навчальних закладів . - C. 39-45.
  7. Гаркуша О. О. Художня освіта в розвитку людини і суспільства. - C. 46-51.
  8. Garus I. D., Solopova T. G. The Potential Of Reading Approach Instruction In Raising Learners’ Linguistic Awareness. - C. 52-57.
  9. Кафарська О. Б. Використання просвітницьких ідей Т. Шевченка в педагогічній думці Галичини ХХ ст. як передумова формування громадянського виховання особистості. - C. 57-67.
  10. Ларіонова Н. Б. Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. - C. 68-73.
  11. Мельничук Т. Ф. Гуманізація та гуманітаризація освіти як чинники формування творчої особистості в дослідницьких університетах. - C. 74-85.
  12. Мешко К. І. Системно-ціннісний підхід у змісті виховання дбайливого господаря. - C. 86-94.
  13. Осадча Н. О. Проблеми самотності: історичний і сучасний дискурси. - C. 95-106.
  14. Осіпцов А. В. Розробка та структурування вербально-логічної моделі педагогічної технології виховання загальнолюдських цінностей студентської молоді. - C. 106-117.
  15. Петрів Г. В. Календар свят і пам'ятних дат як засіб виховання ціннісного відношення до рідної землі студентів аграрних коледжів. - C. 118-126.
  16. Пономарьова Г. Ф. Розробка системи виховної роботи у вищому педагогічному навчальному закладі – умова становлення майбутнього фахівця. - C. 127-135.
  17. Рашидова С. С. Мистецтво і художнє мислення в науці і педагогічній діяльності. - C. 135-147.
  18. Сбітнєва Л. М. Взаємодія художнього і естетичного як передумова ефективності музично-естетичного виховання особистості. - C. 148-163.
  19. Сопівник І. В. Виховання екологічної відповідальності сільської молоді – запорука продовольчої безпеки країни. - C. 164-172.
  20. Сопівник Р. В. Ціннісні орієнтири екзистенціалізму в контексті виховання особистості. - C. 173-180.
  21. Тадеєв П. О., Голубєва І. В. Визначення спеціальної обдарованості відповідно до видів інтелекту. - C. 181-192.
  22. Тюріна Т. Г. Людська думка як важливий чинник формування ноосферної особистості. - C. 192-203.
  23. Ушаков A. C. Культурологічні засади іншомовної підготовки викладачів у Канаді. - C. 203-212.
  24. Forostiuk I. V. The Ways Of Maintaining Ukrainian Spirituality In Multinational And Foreign Language Environment (By The Example Of Saturday Schools Of Ukrainian Studies In The USA). - C. 213-218.
  25. Хмельницька О. І. Методологічні підходи до проблеми формування професійної культури студентів магістратури. - C. 219-229.
  26. Чернявський Б. В. Освоєння духовно-естетичних цінностей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерних технологій навчання. - C. 229-237.
  27. Яшник С. В. Готовність педагогів до інноваційної діяльності як умова формування управлінської компетентності у майбутніх фахівців. - C. 238-251.
  28. Вихідні дані.
2015
Вип. 2 (65)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бех І. Д. Концептуальна модель я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості. - C. 4-27.
  4. Wagner E. Local – global concepts in arts education. - C. 27-40.
  5. Вакуленко В. М. Про деякі аспекти кризи духовності сучасної молоді. - C. 40-54.
  6. Вдовченко В. В., Антонович Є. А. Духовна спорідненість українських та китайських національних традицій під час розробки візуальних і словесних образів у психології художньо-проектної творчості: індоєвропейська традиція (Шевченко Т. та Білокур К.). - C. 54-73.
  7. Євтух М. Б., Борисенко Л. Л. Модель системи формування науково-дослідницької компетентності у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. - C. 73-97.
  8. Кафарський В. І. Духовні сили людини. - C. 98-118.
  9. Krsek O. Ye. Language policy in the united states: forming lingual personality. - C. 118-132.
  10. Махінов В. М. Роль соціокультурного фактора у формуванні мовної особистості майбутнього вчителя засобами професійного спілкування. - C. 132-145.
  11. Мірошніченко В. І. Любов та духовність як визначальні категорії патріотичного виховання молоді. - C. 145-163.
  12. Набок М. В. Моральність як важлива соціально-ціннісна ознака професійного управління. - C. 163-179.
  13. Пелех Л. Р. Забезпечення якості самостійної роботи аспірантів з вивчення іноземної мови на основі впровадження засадничих психолого-педагогічних принципів. - C. 180-199.
  14. Помыткин Э. А. Развитие духовного потенциала и глубинные преобразования личности. - C. 200-223.
  15. Рашидов С. Ф. Соціальні і релігійні ідентичності та виховання толерантності. - C. 223-241.
  16. Роганова М. В. Нова місія педагога-куратора у виховному процесі вищого педагогічного навчального закладу. - C. 242-250.
  17. Сопівник Р. В. Визначення пантеону героїв у контексті конструювання виховного ідеалу студентів. - C. 250-262.
  18. Фішер Дж. В. Важливість взаємин з богом для досягнення духовного добробуту. - C. 262-282.
  19. Schafer D. P. Living a cultural life. - C. 282-304.
  20. Shevchenko G. P. Spiritual and moral upbringing of a personality: experience of teaching special course for pedagogy students. - C. 306-324.
  21. Шинкарук В. Д. Пріоритети роботи гуманітарно-педагогічного факультету у системі професійної підготовки фахівців НУБіП України. - C. 324-336 .
  22. Вихідні дані.
2015
Вип. 1 (64)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вакуленко В. М. Про роль педагогічної освіти в акмеологічному аспекті. - C. 5-18.
  4. Гаркуша О. О. Передумови становлення сучасної системи художньої освіти США. - C. 18-24.
  5. Дяченко-Богун М. М. Використання Інтернет-технологій при підготовці майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. - C. 24-30.
  6. Evtukh М. B., Chervinska I. B. Psychological and pedagogical principles Of preparing future teachers to professional mobility in terms of mountainous region. - C. 31-43.
  7. Крсек О. Є. Двомовна освіта дітей з етнічних меншин в державних навчальних закладах США. - C. 43-53.
  8. Мельничук Т. Ф. Духовні цінності українського народу як чинник формування творчої особистості: практичний досвід. - C. 54-66.
  9. Модестова Т. В Тенденції розвитку іншомовної освіти вищої школи в контексті інтеграції до світової спільноти. - C. 66-76.
  10. Пекач К. А. Генеза ідей виховання громадянської відповідальності в українській педагогічній думці. - C. 77-86.
  11. Раковська М. А. Теоретико-методичний концепт визначення аксіологічного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови у Польщі. - C. 86-96 .
  12. Рашидов С. Ф. Проблема виховання патріотизму в поліетнічному суспільстві. - C. 97-106.
  13. Рашидова С. С. Визначення феномену і поняття "потреба". - C. 106-121.
  14. Сафонова І. О. Місія сучасного університету в ціннісно-смисловому вимірі. - C. 122-137.
  15. Сіданіч І. Л. Модернізація управління та змісту освітнього процесу у вищій школі на християнських засадах. - C. 137-149.
  16. Сідаш Н. С. Теоретична модель педагогічної свідомості майбутнього викладача вищої школи. - C. 150-161.
  17. Сізов В. В. Комплементарність естетичного в процесі формування соціальних цінностей студентської молоді. - C. 161-167.
  18. Славська Я. А. Естетичне виховання молоді в умовах музичної консерваторії. - C. 167-175.
  19. Соболь О. М. Формування етнічної ідентичності особистості в освітньому просторі США. - C. 176-182.
  20. Сяба М. О. Історичний аспект сімейного виховання дітей з особливими потребами в США. - C. 183-190.
  21. Tymenko M. M. Management And Models Of Careers Education And Guidance In Secondary Schools Of England. - C. 190-200.
  22. Чурсін М. М. "Пост-суспільства" в контексті цілей освітньої діяльності. - C. 200-212.
  23. Шевченко Г. П. Одухотворений образ Людини Культури ХХІ століття: процес його виховання у вищій школі. - C. 213-225.
2015
Вип. 5 (68)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Alfimov V. M. Programs for gifted and talented students: barriers for ethnic minorities in the United States. - C. 5-17.
  4. Бовт А. Ю. Естетичне виховання дітей України, постраждалих від військового конфлікту, як педагогічна проблема. - C. 18-24.
  5. Бондаренко В. І. Культура формування іміджу майбутнього вчителя технологій у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 25-32.
  6. Вербовський О. В. Історико-педагогічна сутність військово-патріотичного виховання в Україні. - C. 33-40.
  7. Гаркуша О. О. Розвиток художньої освітньої думки США кінця XIX – початку XX століття. - C. 40-45.
  8. Долинний Ю. О. Теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи. - C. 46-54.
  9. Дяченко-Богун М. М. Фактори здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі сучасного навчального закладу. - C. 54-60.
  10. Yevtukh M. B., Rakovska M. A. Axiological contents of the curricula for foreign language teachers training in Poland. - C. 61-74.
  11. Kauffman Lisle Dictionary as means of foreign language training students at Ukrainian non-linguistic tertiary schools. - C. 75-86.
  12. Krasnopolskyi V. E. Dictionary as means of foreign language training students at Ukrainian non-linguistic tertiary schools. - C. 87-99.
  13. Krsek O. Ye. Education of teachers for language ethnic minority students in the USA. - C. 100-112.
  14. Лучанінова О. П. Обґрунтування педагогічних умов функціонування оновленої виховної системи вищого технічного навчального закладу. - C. 113-125.
  15. Пекач К. А. Методичний інструментарій розвитку громадянської відповідальності учнів ліцеїв. - C. 126-132.
  16. Рашидов С. Ф. Теоретико-методологічні аспекти виховання громадянськості. - C. 133-142.
  17. Рашидова С. С. Художні потреби як предмет дослідження гуманітарних наук. - C. 142-151.
  18. Сєдашова О. А. Креативне середовище як фактор формування готовності викладача ВНЗ до інноваційної діяльності. - C. 152-156.
  19. Сідаш Н. С. Викладач вищої школи у контексті сучасних вимог до вищої освіти. - C. 157-165.
  20. Соболь О. М. Цінності українських традицій у вихованні етнічної ідентифікації підлітків української діаспори США. - C. 165-172.
  21. Таран Д. І. Духовно-просвітницькі ареали спадщини Івана Андрійовича Зязюна. - C. 172-181.
  22. Теплицька А. О. Модель і моделювання в професійній освіті майбутніх учителів. - C. 181-191.
  23. Тюріна Т. Г. До проблеми кризи сучасної освіти (у світлі ноосферної концепції В.І. Вернадського). - C. 192-202.
  24. Хананаева Г. В. Исполнитель и публика. - C. 203-213.
  25. Хочхеймер Джон Л. Формування смислу: визначення основ інклюзивної духовності. - C. 214-227.
  26. Shushara T. V. The organization of schools in the russian empire in the context of educational reforms of XIX century. - C. 227-233.
  27. Яковлева В. А. Технология подготовки педагогов к формированию жизненной компетентности у выпускников школ-интернатов посредством интернет-консультирования. - C. 234-243.
2015
Вип. 6 (69)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського