Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брушневська І. М. Закономірності розвитку фонематичних процесів у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. - C. 5-11.
  4. Гудзь К. П. Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 11-16.
  5. Журавльова Л. С. Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. - C. 16-22.
  6. Зелінська-Любченко К. О. Аналіз сучасних досліджень патогенезу алалії. - C. 22-26.
  7. Кисличенко В.А. Логопедичний супровід сім’ї дитини із затримкою психічного розвитку. - C. 26-31.
  8. Ковальчук Ж.М. Становлення та розвиток спеціальної освіти в Україні: історичний огляд. - C. 31-36.
  9. Марченко І. С., Засунько І. О. Науково-теоретичні основи проблеми комунікативного розвитку дітей із алалією. - C. 36-42.
  10. Одинченко Л. К. Основні напрямки організації правовиховної роботи у позакласний час у старших класах спеціальної школи. - C. 42-47.
  11. Олефір О. І. Алгоритм формування лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання. - C. 47-53.
  12. Породько М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом. - C. 53-58.
  13. Савицький А. М. Особливості індивідуалізації начання дітей з синдромом дауна у гомогенних класах. - C. 58-65.
  14. Савінова Н. В., Корнієнко І. В., Куза І. М. Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 66-74.
  15. Снісаренко О. І. Диференціація як система навчання інтегрованих учнів в загальноосвітньому закладі. - C. 74-82.
  16. Ферт О. Г. Індивідуальний підхід до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в інклюзивному освітньому процесі. - C. 82-86.
  17. Хворова Г. М. Застосування методів та прийомів ерготерапії у компетентному батьківському вихованні дітей з полісистемними порушеннями розвитку (аутизмом/ДЦП). - C. 86-95.
  18. Шевченко В. М. Розвиток спеціальної освіти для дітей з порушенням слуху в Україні (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 96-100.
  19. Шеремет М. К., Базима Н. В. Розвиток мовленнєвої та комунікативної діяльності дітей з аутистичними порушеннями. - C. 100-106.
  20. Шульженко Д. І. Методологія інклюзивної форми освіти. - C. 107-117.
  21. Ярич О. Я. Розвиток вольової сфери в ранньому онтогенезі в корекційній педагогіці. - C. 117-122.
  22. Валявко С. М. О проблеме речевого контакта и дифференциальной диагностике сходных состояний . - C. 123-128.
  23. Дем’яненко Б. Т., Качур Л. Ю. Психологічні проблеми майбутніх психологів (спеціальних, медичних) та сучасні засоби їх подолання. - C. 128-134.
  24. Дем`яненко Б. Т. Теорії психотерапії та практика психокорекційної та психотерапевтичної допомоги. - C. 134-141.
  25. Дем’яненко Б. Т., Бойко Н. В., Качур Л. Ю. Порушення прихильності і механізми формування емоційних і поведінкових проблем в теорії та практиці психотерапевичної допомоги. - C. 141-148.
  26. Качмарик Х. В. Оcoбливості організації психологічної корекції дітей з аутизмом у дошкільній установі. - C. 148-154.
  27. Матяш І. М., Папета О. В. Чуйність, як основна складова психоемоційного налаштування на заняттях арт-терапії для дітей з особливими освітніми потребами. - C. 154-158.
  28. Музичко Л. Т. Особливості емоційно-вольової сфери молоді із різним рівнем посттравматичного порушення. - C. 158-164.
  29. Сак Т.В. Психолого-педагогічна типологія затримки психічного розвитку та її реалізація в організації корекційного навчання. - C. 164-169.
  30. Супрун Д. М. Навчальна практика студентів-психологів (історико-методологічні засади). - C. 169-174.
  31. Відомості про авторів. - C. 175-176.
2017
Вип. 33

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар В. І., Синьов В. М. Видатний український дефектолог Іван Панасович Соколянський (1889-1960рр.). - C. 5-10.
  4. Дмітрієва О. І. Комплексний підхід до процесу реабілітації дітей з особливими освітніми потребами у сучасному навчальному закладі. - C. 10-15.
  5. Ефименко Н. Н., Мога Н. Д. Некоторые теоретические аспекты коррекции спастических форм двигательных нарушений у детей раннего возраста. - C. 15-24.
  6. Журавльова Л. С. Сучасний стан логопедичної практики корекційної роботи з молодшими школярами з дисграфією. - C. 24-32.
  7. Заплатинська А. Б. Нейропсихологічні основи укладання програми комплексної абілітації для дітей раннього віку. - C. 33-37.
  8. Зелінська-Любченко К. О. Альтернативне визначення моторної алалії: зарубіжний досвід. - C. 38-42.
  9. Куроєдова В. Д., Сокологорська-Никіна Ю. К., Пахомова Н. Г., Бавикіна О. І. Комплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху. - C. 42-48.
  10. Лопатинська Н. А. Механізми дезорганізації системи парадигматичних та синтагматичних кодів у дітей із тяжкими та ускладненими порушеннями мовлення. - C. 49-57.
  11. Махоня В. І. Порушення писемного мовлення: історія, реалії, перспективи. - C. 57-62.
  12. Орлянська А. В. Проблема психолого-педагогічної корекції поведінки дітей раннього віку з розладами аутистичного спектру. - C. 62-67.
  13. Панченко Т. Л. Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення учнів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання. - C. 67-72.
  14. Пінчук Ю. В. Зміст та методи розвитку продуктивних видів діяльності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 72-79.
  15. Рибченко Л. К. Застосування корекційних технологій в роботі з дітьми із аутизмом. - C. 79-85.
  16. Смотрова О. О. Стан методичної готовності майбутніх вихователів до роботи в інклюзивному дошкільному закладі. - C. 86-91.
  17. Станецька Г. М. Розлади експресивного мовлення у дорослих при марганцевій енцефалопатії. - C. 91-97.
  18. Утьосова О. І. Теоретичне обґрунтування методики формування елементарних математичних уявлень у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 97-103.
  19. Ферт О. Г. Сучасні підходи до проблеми порушень психічного розвитку у дітей. - C. 103-107.
  20. Шевченко В. М. Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні та Польщі. - C. 107-112.
  21. Шеремет М. К., Базима Н. В. Розуміння та виконання інструкцій дошкільниками з аутизмом. - C. 112-119.
  22. Буйняк М. Г. Структурно-логічний підхід у формуванні психологічної готовності педагогів до навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 120-124.
  23. Демченко Н. Ю. Особенности психологического консультирования при соматических заболеваниях. - C. 125-132.
  24. Михальська С. А. Особливості роботи психолога з дошкільниками з мовленнєвими порушеннями. - C. 132-137.
  25. Музичко Л. Т. Комплексна психологічна корекція посттравматичних порушень інтелектуальної та емоційно-вольової сфери. - C. 137-142.
  26. Островська К. О. Особливості вольової сфери дітей дошкільного віку з різним рівнем аутизму. - C. 142-150.
  27. Позднякова О. Л. Психологічна співпраця з батьками дітей з обмеженнями життєдіяльності як компонент становлення виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. - C. 150-160.
  28. Cайко Х. Я. Готовність майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми із аутизмом. - C. 160-166.
  29. Сербін О. М. До питання комплексного супроводу дітей з порушенням слуху в процесі реабілітації. - C. 167-171.
  30. Супрун Д. М. Вища освіта в Україні: інтернаціоналізація, реформи, нововведення. - C. 171-178.
  31. Шульженко Д. І. Психолого-педагогічні проблеми емоційних станів батьків дітей раннього віку з порушеннями розвитку. - C. 178-184.
  32. Відомості про авторів. - C. 185-187.
2017
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського