Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2013$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Абрамович Г. М., Сігінішина Г. Й. Педагогічні умови формування у дітей ціннісного ставлення до природи в умовах естетизації освітнього простору. - C. 7-11.
- Андрієвська В. П. Структурування навчального матеріалу з дисципліни "Всесвітня історія" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. - C. 11-15.
- Андрощук І. В. Взаємодія як педагогічна категорія. - C. 15-19.
- Артюшин Г. М. Особливості післядипломної освіти провідних країн світу та зарубіжний досвід післядипломної освіти співробітників правоохоронних органів. - C. 20-24.
- Артюшина М. В. Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ. - C. 25-29.
- Балабуст Н. Ю. Підготовка педагогічних кадрів в Подільській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): нормативно-правовий аспект. - C. 29-38.
- Баранецька Ю. М. Ідеї виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині вітчизняних педагогів-гуманістів А. Макаренка та В. Сухомлинського. - C. 39-42.
- Барбашова І. А. Неперервність сенсорного розвитку особистості: дошкілля, шкільна освіта. - C. 42-48.
- Барташук О. Ю. Активізація вивчення етнології засобами української літератури. - C. 48-52.
- Бекірова А. Р. Сімейне виховання особистості у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 52-57.
- Бенера В. Є. Становлення наукових шкіл у вищих закладах освіти: друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст. - C. 58-64.
- Берека В. Є. Проектування змісту педагогічної практики майбутніх менеджерів освіти. - C. 64-68.
- Білик В. В. Характеристика засобів і форм професійного навчання у вищій школі як складових педагогічної системи. - C. 69-73.
- Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування. - C. 73-78.
- Блажевич О. І. Застосування окремих елементів вітагенних технологій при використанні народних прислів’їв, приказок, прикмет та повір’їв на заняттях з української мови. - C. 78-82.
- Блажевич Ю. І. Застосування вітагенних технологій на заняттях з релігієзнавства. - C. 82-87.
- Бондар Л. А. Урізноманітнення форм та видів самостійної роботи студентів-філологів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. - C. 87-92.
- Борова Т. А. Сучасні підходи до підвищення якості навчання англійській мові студентів ВНЗ в умовах глобалізації. - C. 92-97.
- Вербицька П. В. Громадянознавчий потенціал пізнання та збереження історико-культурної спадщини засобами історичної освіти. - C. 98-103.
- Вовк В. П. Професійно-психологічна спрямованість майбутніх учителів початкових класів у їх підготовці до роботи із соціально занедбаними учнями. - C. 103-108.
- Ворник М. М. Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 109-114.
- Ворожбіт В. В. Філософсько-етичні основи духовно-морального виховання дітей в історії України. - C. 114-119.
- Гамрецька Г. С. Ґенеза проблеми історіософської підготовки майбутнього вчителя. - C. 119-124.
- Гладченко М. М. Концептуальні засади укладання цільових договорів у контексті стратегічного менеджменту вищих навчальних закладів ФРН. - C. 124-128.
- Горбатюк Р. М. Формування творчих здібностей у студентів педагогічного університету. - C. 129-133.
- Грицюк Т. С. Історико-педагогічні передумови розвитку дошкільної освіти на Хмельниччині (50-60 рр. ХХст. ). - C. 134-138.
- Данилюк С. С. Статистичний аналіз результатів формувального експерименту із виявлення передумов для використання Інтернет-технологій у навчальному процесі й визначення рівня мотивації майбутніх філологів до вивчення іноземних мов із використанням Інтернет-технологій. - C. 139-144.
- Данілішина М. Ф. Фортепіанна творчість українських композиторів-класиків та сучасних композиторів як засіб формування національно визначеного типу особистості майбутнього вчителя музики. - C. 145-150.
- Дарманська І. М. Характеристика правової компетенції керівника загальноосвітнього навчального закладу у контексті управлінської компетентності. - C. 151-155.
- Денищик О. І. Етика як системоформуючий чинник виховання студентської молоді в процесі професійної підготовки майбутніх юристів та управлінців. - C. 155-159.
- Деркач О. І. Формування природоохоронного досвіду в молодших школярів Нідерландів. - C. 159-163.
- Дзюбата З. І. Формування комунікативних умінь майбутніх аграрників у сфері читання засобами інтеграції навчальних дисциплін у ВНЗ. - C. 163-168.
- Долинський Є. В. Компетентнісний підхід та основні дефініції процесу інформатичної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 168-172.
- Єфімчук О. М. Формування емоційної культури майбутнього вчителя хореографії в процесі хореографічної діяльності. - C. 173-177.
- Заверуха С. І. Формування творчих здібностей майбутніх учителів музики в позааудиторній діяльності. - C. 177-181.
- Заредінова Е. Р., Зіядінова Р. І. Поняття "компетенція" і "компетентність" у контексті компетентнісного підходу в освіті. - C. 181-185.
- Зданевич Л. В. Дидактичне тестування студентів зі спецкурсу "Дезадаптація дошкільників та її наслідки" (за матеріалами констатувального експерименту). - C. 185-189.
- Івашньова С. В. Визначення критеріїв професійної компетентності педагогічних працівників. - C. 189-195.
- Кабачинський М. І. Використання пам’яток військової історії Хмельниччини в навчально-виховному процесі. - C. 195-201.
- Казакова Н. В. Врахування індивідуальних особливостей молодших школярів у виборі методів виховання у позакласній виховній роботі. - C. 201-205.
- Казанішена Н. В. Практична підготовка студентів-екологів до екологічної освіти й виховання шкільної молоді. - C. 206-211.
- Каньковський І. Є. Майстер-клас як сучасна форма самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів. - C. 211-216.
- Кендзьор П. І. Здійснення системного підходу у реалізації полікультурного виховання у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 216-221.
- Кіт Г. І., Гриндій І. В. Організація самостійної роботи бакалаврів з "Теорії і методики формування елементарних математичних уявлень". - C. 221-225.
- Ковальчук Г. П. Підготовка педагогічних кадрів фізичного виховання в Україні у 20-х рр. XX cт. - C. 225-229.
- Кожедуб Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз німецькомовних драматичних творів у процесі підготовки майбутніх філологів. - C. 230-233.
- Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні підходи. - C. 234-239.
- Коломієць С. І., Качур А. М. Культура мовлення – категорія державна. - C. 239-246.
- Коновальчук І. І. Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. - C. 246-252.
- Коржова М. М. Аналіз професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів з проектування баз даних. - C. 252-256.
- Королюк О. М. Деякі аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів математики до організації самостійної роботи студентів у коледжах. - C. 256-261.
- Красильникова Г. В. Контент-аналіз поняття "моніторинг". - C. 261-266.
- Красносілецький Д. П. Патріотичне виховання підростаючого покоління через призму "отаманщини" 1920 – 1924 рр. в УСРР. - C. 266-270.
- Кутова С. О. Аналіз підручників з української мови для середньої школи (1945-1960 рр. ). - C. 270-275.
- Кучерявий А. О. Технолого-проектувальні принципи управління самостійною навчальною діяльністю студентів. - C. 275-279.
- Левківський А. М. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів фізики до оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 279-283.
- Лівшун О. В. Педагогічна технологія формування професійної готовності майбутнього вчителя технології. - C. 283-288.
- Мазуренок М. В. Впровадження "українізації" у систему вищої освіти УСРР в 1920-х рр. - C. 289-293.
- Максимчук Л. В. Інтегративний підхід до професійної підготовки майбутніх економістів-міжнародників. - C. 294-298.
- Маньгора В. В. Болонський процес і професійна підготовка юристів. - C. 298-303.
- Мартинюк О. В. Роль методу симуляцій в оцінюванні іншомовних комунікативних навичок студентів філологічного напряму підготовки. - C. 303-307.
- Мацько В. П. Екзистенціал свободи в художньо-публіцистичній практиці Володимира Винниченка (на прикладі публікації "В. Винниченко про себе й про українських "однобічників"). - C. 307-314.
- Машкіна Л. А. Підготовка майбутнього педагога до реалізації особистісно орієнтованого навчання. - C. 315-318.
- Михайлюк І. Р., Ваврик Т. О. Розвиток педагогічної творчості у студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 319-322.
- Михаськова М. А. Особливості написання науково-дослідницьких робіт із врахуванням специфіки фахової підготовки спеціальності "Музичне мистецтво". - C. 322-327.
- Наумук О. В. Можливості Hyper-V для організації практичних занять з адміністрування операційних систем. - C. 327-330.
- Несин Ю. М. Організація навчання курсантів професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення. - C. 331-335.
- Новак О. М. Методи підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі. - C. 335-338.
- Олійник Н. А. Позашкільні навчальні заклади художньо-естетичного напряму м. Хмельницького. - C. 338-342.
- Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 342-347.
- Острянко Т. С. Педагогічні умови професійної взаємодії соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 348-352.
- Осьмук Н. Г. Зарубіжний педагогічний досвід як чинник модернізації професійної підготовки українського вчительства: до історії питання. - C. 352-356.
- Пірошенко С. Ю. Комунікативні параметри мовної особистості в освітньому дискурсивному просторі. - C. 356-359.
- Пісоцька Л. С. Використання інтерактивних методів навчання у контексті системного підходу. - C. 360-363.
- Поліщук О. В. Особливості правового виховання молодших підлітків шкіл-інтернатів. - C. 363-367.
- Поплавська-Мельниченко Ю. В. Теорія музичного навчання Едвіна Гордона. - C. 367-371.
- Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму. - C. 372-376.
- Рагозіна В. В. Аспект раннього естетичного розвитку у педагогічних системах Ф. Фребеля і М. Монтессорі. - C. 376-381.
- Рашевська Н. В., Кіяновська Н. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики в технічних університетах України. - C. 381-387.
- Романюк С. З. Лінгводидактичні підходи до створення підручників для українського шкільництва в діаспорі. - C. 387-392.
- Савченко Р. А. Методика поетапного формування музично-педагогічної компетентності майбутнього вихователя та музичного керівника ДНЗ. - C. 393-396.
- Савченко Ю. Л. Аналіз стану та перспектив впровадження дистанційної форми навчання в навчальний процес професійно-технічного навчального закладу. - C. 397-401.
- Сас О. О. Формування життєвої компетентності дітей 6–7-річного віку в ігровій діяльності. - C. 402-405.
- Семиченко В. А., Кудусова Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарных и инженерно-педагогических специальностей. - C. 405-412.
- Сєргєєва О. В. Використання методів навчання у професійній підготовці майбутніх перекладачів в університетах Великої Британії. - C. 412-416.
- Сівак Н. А. Теоретичні підходи до проблеми соціалізації майбутніх педагогів. - C. 416-420.
- Ткачук Г. О., Дорош Г. О. Взаємозв’язок методів навчання каліграфічному письму у процесі практичної підготовки майбутніх учителів до роботи з першокласниками. - C. 420-424.
- Ткачук Г. О., Червінська В. Л. Роль емоційної та експресивної функції слів у навчанні та вихованні школярів. - C. 424-426.
- Торган М. М. Особливості методики діагностування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій. - C. 427-431.
- Фроленкова Н. О. Еволюція науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти: від радянських часів до незалежної України. - C. 431-435.
- Холостенко Т. В. Теоретична модель управління професійним самовдосконаленням керівника ПЗНЗ (ДЮСШ). - C. 436-440.
- Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва"). - C. 440-447.
- Цмур І. І. Дмитро Бортнянський. Хоровий концерт №34 (деякі виконавські та диригентські проблеми). - C. 448-453.
- Чорна А. В. Обробка експериментальних даних за результатами педагогічного експерименту засобами комп’ютерних статистичних пакетів. - C. 453-457.
- Шапошнікова Л. М. Особливості формування іншомовної компетенції у читанні як одного з методів самостійної роботи студентів. - C. 457-461.
- Шквир О. Л. Дослідницький проект як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. - C. 461-465.
- Шоробура І. М. Особливості громадянського виховання студентів. - C. 465-469.
- Якименко С. І. Можливості впливу телевізійних ЗМІ на формування толерантності студентів вищих навчальних закладів. - C. 469-473.
- Яківчук Г. В., Врода Л. А. Цінності українського музичного фольклору в процесі виховання майбутнього вчителя музики. - C. 473-478.
- Ярова М. В. Характеристика музичних навчально-методичних видань на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 479-484.
- Ярощук І. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного спілкування. - C. 485-490.
- Ящук І. П. Педагогічна культура викладача у контексті поліпшення якості підготовки майбутніх педагогів. - C. 490-493.
| 2013 | | Вип. 14
|
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Адаменко О. В. Методологія формування джерельної бази історико-педагогічного дослідження. - C. 10-13.
- Антипін Є. Б. Характеристика історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття). - C. 14-17.
- Антонець Н. Б. Особливості розвитку мережі загальноосвітніх навчальних закладів на звільненій від німецької окупації території УРСР: до питання про джерела дослідження. - C. 17-21.
- Асанова З. Р. Джерельна основа досліджень з етнопедагогіки кримськотатарського народу. - C. 21-26.
- Балабуст Н. Ю. Джерельна база історико-педагогічного дослідження щодо становлення і розвитку педагогічної освіти в Подільській губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 26-29.
- Баліка Л. М. Історіографія проблеми формування інтересу до читання в учнів у процесі роботи шкільної бібліотеки. - C. 30-34.
- Барановська В. М. Інформатичні компетентності: генезис поняття. - C. 34-38.
- Барташук О. Ю. Активізація вивчення етнології в системі підготовки філологів: джерелознавчий аспект. - C. 39-44.
- Березівська Л. Д. Державна політика стосовно диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (кінець 30-х – 80-ті роки ХХ ст.): історіографія та джерела дослідження. - C. 45-50.
- Бєлан Г. В. Біографічний метод в історико-педагогічній науці: провідні тенденції становлення. - C. 50-54.
- Бєлоус А. Ю. Щодо питання джерельної бази з проблеми допрофесійної підготовки іноземних студентів вищих медичних закладів України (культурологічний аспект). - C. 54-58.
- Біницька К. М. Педагогічна історіографія – сучасний стан напряму історико-педагогічних досліджень. - C. 58-62.
- Блажевич Ю. І. Джерельна основа релігійної історії Поділля (кінець XVIII – початок XX ст.). - C. 62-66.
- Богданець-Білоскаленко Н. І. Історіографія спадщини Я.Ф.Чепіги. - C. 67-72.
- Бойко О. М. Історіографічні дослідження процесу ліквідації неписьменності (20–30 роки ХХ ст.). - C. 72-75.
- Большакова І. О. Міжпредметна інтеграція змісту навчання у початковій школі (Аналіз матеріалів журналів "Радянська школа" та "Початкова школа" (ІІ пол. 60-тих – 90-ті рр. ХХ ст.)). - C. 75-80.
- Бондар Л. С. Джерельна основа дослідження змісту початкової освіти в 40-80-х роках ХХ століття. - C. 80-85.
- Бондаренко Г. В. Історіографія проблеми становлення і розвитку реальних училищ в Україні (1872–1917 рр.). - C. 86-92.
- Бричок С. Б. Журнал "Церковно-приходская школа" як історико-педагогічне джерело вивчення діяльності церковнопарафіяльних шкіл (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 92-97.
- Бучківська Г. В. Гуманізація механізму впливу дитячого колективу на особистість в аспекті педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 97-101.
- Вайда Л. О. Українська педагогічна преса як джерело відображення інноваційних педагогічних ідей (1991-2013 рр.). - C. 102-105.
- Ваховський М. Л. Формування корпусу текстів для порівняльного аналізу педагогічних поглядів Г.Манна та К.Ушинського. - C. 106-110.
- Венгловська О. А. Джерельна база дослідження розвитку дошкільної освіти на Київщині в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 110-115.
- Веремюк Л. Л. Історіографічна основа дослідження "школи дії" В. А. Лая. - C. 116-119.
- Вітранюк Н. О. Становлення педагогічних технікумів у структурі вищої професійної освіти України в 20-х роках ХХ століття: до історіографії питання. - C. 120-123.
- Гавриленко Т. Л. Розвиток початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: джерельна основа дослідження. - C. 123-128.
- Гайдученко Ю. О. Історико-педагогічна інформативність та джерелознавчий потенціал художньої спадщини українських письменників у дослідженні проблем виховання дітей другої половини ХІХ ст.. - C. 129-135.
- Галів М. Д. Історико-педагогічне джерело та встановлення істини в історико-педагогічній науці (думки крізь призму поглядів Єжи Топольського). - C. 135-140.
- Галус О. М. Історіографічна основа досліджень процесу адаптації особистості у працях вітчизняних учених-психологів (80-90 рр. ХХ ст.). - C. 140-146.
- Генсіцька-Антонюк Н. О. Джерельна база дослідження проблеми відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 146-149.
- Герасименко Л. В. Історіографічне висвітлення педагогічної діяльності П. Каптерєва до 1917 року. - C. 150-155.
- Год Б. В. Джерелознавча база дослідження педагогічної думки доби європейського Відродження: особливості, підходи, методи опрацювання. - C. 156-161.
- Голубнича Л. О. Класифікація джерел історіографії педагогічної персоналії. - C. 162-167.
- Гончар І. Г. Історіографія дослідження творчої спадщини К.Вентцеля. - C. 167-171.
- Гончар М. В. Підготовка кваліфікованих робітничих кадрів на Півдні України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.: історіографія питання. - C. 171-175.
- Гончаренко Н. В. Історіографія дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти (друга половина ХІХ − початок ХХ століття). - C. 175-181.
- Греськова В. В. Ґенеза педагогічних поглядів А.Макаренка на домінанти колективного та особистого у вихованні. - C. 181-185.
- Гупан Н. М. Шкільний підручник як джерело дослідження диференціації змісту суспільствознавчих предметів (40 – 50 ті рр. ХХ ст.). - C. 185-190.
- Данилова О. І. Аналіз наукових досліджень у галузі професійно-технічної освіти України (друга половина ХХ століття). - C. 190-194.
- Денищик О. І. Моральне виховання майбутніх юристів: історіографічний аналіз проблеми. - C. 194-199.
- Діденко А. М. Місце дитячого самоврядування у виховній системі Януша Корчака. - C. 199-202.
- Діденко О. М. Характеристика джерельної бази дослідження розвитку технологій набуття інформації в педагогічних дослідженнях в Україні в другій половині ХХ ст. – на початку ХХІ століття та методика її формування. - C. 202-208.
- Дічек Н. П. Розвиток спеціальної школи в Україні як вияв зовнішньої диференціації середньої освіти: науково-методичний супровід у 1944-1948 рр.. - C. 209-217.
- Довженко Т. О. Висвітлення проблеми підготовки майбутніх учителів до педагогічної просвіти батьків у сучасних наукових джерелах. - C. 218-223.
- Долинський Є. В. Ретроспективний аналіз соціально-педагогічних досліджень інформатичної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 223-228.
- Емірільясова С. С. Педагогічна преса України: модель експлікування гендерної проблематики. - C. 229-232.
- Єршова Л. М. Історіографія дослідження виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 233-237.
- Жалюк О. П. Досягнення й прогалини сучасних клубознавчих досліджень. - C. 237-241.
- Жорова І. Я. Джерельна база проблеми впровадження передового педагогічного досвіду (ІІ половина ХХ століття). - C. 242-246.
- Завальнюк О. М. Науково-педагогічна діяльність Івана Огієнка в Кам'янець-Подільському державному українському університеті: історіографічні нотатки. - C. 247-251.
- Завгородня Т. К. Епістолярний жанр як важливе джерело історико-педагогічних досліджень. - C. 252-256.
- Зайченко І. В. До питання про історіографію дослідження творчої спадщини С. Ф. Русової. - C. 257-261.
- Занік Г. В. Гімназійні звіти як джерело з історії українського шкільництва Східної Галичини у міжвоєнний період. - C. 261-266.
- Золотухіна С. Т. Особливості використання джерельної бази в історико-педагогічних дослідженнях. - C. 266-271.
- Іванюк Г. І. Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х – 90-ті рр. ХХ ст.). - C. 271-279.
- Івахова К. П. Історико-мистецтвознавчі та художньо-дидактичні дослідження фортепіанної творчості Мирослава Скорика. - C. 279-285.
- Івченко Т. В. Джерельна база дослідження розвитку професійно-технічної освіти України в 40-50-ті роки ХХ століття. - C. 285-289.
- Ірза В. І. Дослідна робота у загальноосвітніх навчальних закладах як обʼєкт історико-педагогічного вивчення. - C. 289-294.
- Ісаченко В. П. Історіографічний аналіз проблеми педагогічної та просвітницької діяльності Павла Гнатовича Житецького (1837–1911). - C. 294-298.
- Калагурка Х. І. Постать Ф.І.Науменка крізь призму його епістолярію. - C. 298-301.
- Калашник Л. С., Цан Чжань Джерельна основа історико-педагогічних досліджень в Китаї. - C. 301-306.
- Калініченко Н. А. Історіографія дослідження педагогічної діяльності Івана Ткаченка (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 306-311.
- Караманов О. В., Василишин М.С. Наратив як історико-педагогічне джерело та його репрезентація у музейному просторі. - C. 311-315.
- Карпич І. О. Періодичні видання України як засіб популяризації теорії та практики дитячого руху у 20-х – на початку 30-х рр. ХХ століття. - C. 315-320.
- Кащук А. О. Досвід управління практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів у США. - C. 320-324.
- Ковальова Н. О. Історіографія дослідження життєдіяльності Миколи Неплюєва – педагога, філософа і громадського діяча. - C. 324-328.
- Ковальчук Г. П. Організаційні основи фізичного виховання молоді в радянській Україні у 20-х роках XX cтоліття. - C. 328-333.
- Ковач А. Й. Документальні джерела зі шкільної історичної освіти у Підкарпатській Русі. - C. 333-338.
- Коляда Н. М. Джерельна база дослідження історії дитячого руху в Україні. - C. 338-344.
- Комарніцький О. Б. Правобережне студентство педагогічних вишів України у 1920-1930-х рр.: аналіз архівних фондів. - C. 344-349.
- Коміренко Ю. А. Моральне виховання в кадетських корпусах Наддніпрянської України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. у контексті формування військової педагогіки як нової науково-практичної галузі. - C. 349-355.
- Коробова Л. О. Історіографія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.). - C. 356-361.
- Кочубей Т. Д. Історіографія дослідження проблеми розвитку української педагогічної думки другої половини XVII – ХVIII століття. - C. 361-367.
- Кравченко О. О. Робочий клуб у системі культурно-просвітницьких організацій Пролеткульту. - C. 367-371.
- Кравченко Т. В. Питання статевого виховання молоді в наративних джерелах (20-30 роки ХХ ст.). - C. 371-375.
- Краєва М. В. В.О.Сухомлинський про роль казки в колективному житті дітей. - C. 375-378.
- Кришко А. Ю. Рецепція ідейної спадщини Вільгельма Гумбольдта вітчизняними науковцями у контексті проблем розвитку української мови і мовної освіти ХІХ – початку ХХ століття: історіографія питання. - C. 378-383.
- Крищук Б. С. Джерельна основа дослідження педагогічної та культурно-просвітницької діяльності товариства "Просвіта" на Поділлі (1906-1923 рр.). - C. 384-392.
- Кубракова М. В. Духовний розвиток особистості в педагогічній думці вітчизняної еміграції (20 – 50 рр. ХХ ст.): історіографічний аналіз. - C. 392-394.
- Кузьміна С. Л. Архівні документи у реконструкції історії академічної педагогіки ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 395-401.
- Кутова С. О. Нормативно-правове регулювання навчання української мови в середній школі у 60 – 70-х рр. ХХ століття. - C. 402-406.
- Кушнір В. М. Історіографії проблеми профільної диференціації середньої школи протягом ІІ половини ХІХ століття. - C. 406-410.
- Лашко М. В. Просвітницько-педагогічна діяльність М. Грінченко: історіографія дослідження. - C. 411-416.
- Леонтьєва І. В. Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О. Ф. Лазурського за його листуванням. - C. 416-421.
- Лутаєва Т. В. Історіографія діяльності педагогічних персоналій Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 421-427.
- Мазуренок М. В. Фонди ЦДАВО України як джерело дослідження діяльності Наркомосу УСРР у галузі вищої освіти (1920-ті рр.). - C. 427-431.
- Майструк О. М. Історіографія дослідження науково-просвітницької та управлінської діяльності Василя Каразіна (друга половина ХІХ ст. – 20-ті рр. ХХ ст.). - C. 431-436.
- Марусинець М. М. Сутнісні характеристики феномену "рефлексія" у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 436-440.
- Матрос О. О. Постать Івана Васильовича Лучицького в історіографії. - C. 441-444 .
- Мацько В. П. Розвиток української освіти ХІХ століття крізь призму ідей Михайла Драгоманова. - C. 445-453.
- Мацько Д. С. Організація Мовного центру в контексті розвитку навчання іноземних мов в Україні у 30-х роках ХХ століття. - C. 453-458.
- Машкіна Л. А. Історіографія педагогічної системи Фрідріха Фребеля. - C. 458-463.
- Меленець Л. І. Автентичні джерела дослідження розвитку сільських дошкільних закладів України у період з 1945 по 1991 роки. - C. 463-469.
- Меттини Э. Историографические исследования об Антоне Семёновиче Макаренко. - C. 469-473.
- Мисечко О. Є. Історіографічний аспект дослідження проблеми підготовки вітчизняного вчителя іноземної мови. - C. 474-481.
- Міхно О. П. Педагогічні статті Льва Толстого як джерело дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня. - C. 481-486.
- Німич Г. М. Історія висвітлення роботи позашкільних навчальних закладів спортивного спрямування засобами масової інформації в 50-х-70-х рр. ХХ ст.. - C. 486-489.
- Озимовська А. В. Історіографія польських музикантів-педагогів на Поділлі. - C. 489-496.
- Олексів Г. Д., Шийка О. І. Особливості формування педагогічної історіографії в Австрії до середини XIX століття. - C. 496-500.
- Олійник В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у загальноосвітній школі України (друга половина XІX ст. – 20-ті роки XX ст.): історіографія та джерела дослідження. - C. 500-507.
- Остапчук С. С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії й практиці кінця ХІХ – 40-х років ХХ ст.: історіографія та джерела дослідження. - C. 507-513.
- Павловська В. В. Основні напрями розвитку педагогічної науки в Польщі: історіографічний аналіз. - C. 514-518.
- Паладьєва А. Ф. Історіографічний аналіз стану дослідження дискусій навколо викладання стародавніх мов у гімназіях (друга половина ХІХ − початок ХХ століття). - C. 518-525.
- Панасенко Е. А. Експеримент в історії вітчизняної педагогічної науки та практики радянської доби: до питання систематизації джерельної бази дослідження. - C. 525-531.
- Паукова А. С. Педагогічна преса як джерело висвітлення проблеми інформаційного захисту дітей у США. - C. 531-536.
- Петренко О. Б. До проблеми класифікації джерельної бази історико-педагогічного дослідження. - C. 536-542.
- Перфільєва М. В. Стан дослідженості проблеми соціального виховання дітей та молоді з обмеженими можливостями у Польщі та Україні. - C. 542-545.
- Пироженко Л. В. Дослідження реформування змісту шкільної освіти: джерелознавчий аспект. - C. 546-549.
- Пісоцька Л. С. Початкові етапи зародження і становлення суспільного дошкільного виховання в Україні. - C. 549-553.
- Побірченко Н. С. Проблеми педагогічної науки на сторінках журналу "Советская педагогика" (1937–1991). - C. 553-558.
- Пода В. М. Вітчизняна й зарубіжна історіографія про життя й творчість В. В. Зеньковського. - C. 558-562.
- Покусова О. С. Педагогічні засади роботи шкільних бібліотек в Україні (друга половина ХІХ ст. – 20-ті роки ХХ ст.): історіографічна і джерельна основа дослідження. - C. 563-568.
- Поліщук О. В. Історіографічний аналіз проблеми правового виховання молодших підлітків загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 568-573.
- Поплавська-Мельниченко Ю. В. Музично-педагогічні ідеї Л.Кияновської в світлі новітніх напрямків європейської музичної педагогіки. - C. 573-577.
- Примакова В. В. Періодичні фахові видання як джерельна основа історико-педагогічних досліджень з проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні. - C. 578-582.
- Присакар В. В. Національно-культурні витоки процесу виховання у школярів міжетнічної толерантності. - C. 582-586.
- Приходько Г. В. Відображення традицій виховання статі дітей в українському селянському фольклорі ХІХ – початку ХХ ст. (гендерний аналіз першоджерел). - C. 586-591.
- Приходько Г. І. Історіографічна та джерельна основа вивчення громадських ініціатив в галузі фізичного виховання учнівської молоді у ХIХ−на початку ХХ ст.. - C. 591-595.
- Разорьонова М. В. Характеристика джерельної бази дослідження історії розвитку кадрового потенціалу ВНЗ в Україні. - C. 595-599.
- Резніченко І. Г. Видавнича діяльність О.Русова як шлях до просвітництва. - C. 599-604.
- Роєнко С. О. "Журнал Министерства народного просвещения" важливе джерело дослідження розвитку шкільної приватної освіти. - C. 604-610.
- Руснак І. С., Бигар Г. П., Романюк С. З. Педагогічна преса української діаспори як джерело дослідження розвитку педагогічної думки й національної освіти закордонних українців. - C. 610-616.
- Самойленко О. А. Християнські гуманістичні цінності у вітчизняній педагогічній думці у др. пол. ХІХ – на поч. ХХ ст. як історико-педагогічна проблема. - C. 616-622.
- Сараєва О. В. Педагогічна преса 20-30-х рр. ХХ ст. як джерело вивчення історії дитячого колективу. - C. 622-626.
- Свиридюк О. В. Особливості полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті Канади. - C. 626-630.
- Сейко Н. А. Польськомовні джерела ХІХ – ХХ століть у вітчизняних історико-педагогічних дослідженнях. - C. 630-635.
- Семенова Ю. Ю. Історіографічний аналіз проблеми соціально-педагогічної підтримки дітей вразливих груп в Україні в другій половині ХХ століття. - C. 636-639.
- Ситник Н. І. Джерелознавча база дослідження українсько-канадських освітніх звʼязків (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 639-645.
- Сігінішина Г. Й., Абрамович Г. М. Історія виникнення й створення української народної ляльки та її виховні можливості. - C. 645-649.
- Січкар А. Д. Розвиток ідей діяльнісного підходу у дошкільному вихованні України в кінці XIX – першій третині XX століття: історіографія, джерельна база дослідження. - C. 649-653.
- Слюзко-Плахтій В. І., Онищенко О. І. Джерельна основа дослідження науково-педагогічної спадщини подільського педагога М.М.Дарманського. - C. 653-658.
- Слюсаренко Н. В. Класифікація джерельної бази дослідження з трудової підготовки дівчат. - C. 658-664.
- Смолінчук Л. С. До проблеми класифікації джерельної бази дослідження персоналії. - C. 664-668.
- Соловей М. В. Ціннісні та організаційні основи "Пласту" в поглядах Олександра Тисовського (1886–1968). - C. 668-673.
- Стельмашук Ж. Г. Публікації в педагогічній пресі як джерело інформації про специфіку функціонування жіночих і чоловічих шкіл у 1943-1954 рр.. - C. 673-678.
- Стеценко Н. М. Джерелознавство як теоретична база історико-педагогічного дослідження. - C. 679-682.
- Столяр В. А. Джерельна база дослідження організації педагогічного процесу у вечірніх загальноосвітніх школах України (1943-1991 рр.). - C. 683-687.
- Стражнікова І. В. Джерельна база історико-педагогічних досліджень Західного регіону України. - C. 687-691.
- Тарарак Н. Г. Критерії визначення етапів формування "ціннісних орієнтацій" студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України. - C. 691-696.
- Телячий Ю. В. Проблеми дослідження культурно-освітньої діяльності П.І.Холодного в історіографії та джерелознавстві. - C. 696-699.
- Федосова І. В. Джерела та стан дослідження розвитку вищої інженерно-технічної освіти в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.). - C. 699-707.
- Федяєва В. Л. До проблеми систематизації джерельної бази дослідження теорії, історії та практики сімейного виховання. - C. 707-710.
- Фещенко О. В. Окремі аспекти досвіду проведення екзаменів у школах України в другій половині XIX століття і початку ХХ століття. - C. 711-715.
- Фізеші О. Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи. - C. 715-719.
- Філімонова Т. В. Література з історії педагогіки в перше десятиліття Радянської влади на України (за історіографічними даними Михайла Гордієвського). - C. 719-723.
- Фроленкова Н. О. Теоретико-пізнавальне осмислення змісту дошкільної освіти у вітчизняному освітньому просторі. - C. 724-728.
- Хмелівська С. І. Періодизація розвитку іншомовної освіти в середніх навчальних закладах Російської імперії в ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 729-734.
- Чередніченко С. В. Історіографічний аналіз культурологічної складової змісту дошкільної освіти. - C. 734-738.
- Чередняк Ю. М. Роль Б.Н.Мітюрова в укладанні хрестоматій і систематизації джерельної бази історії вітчизняної педагогіки. - C. 738-742.
- Черпак Ю. В. Внесок вітчизняного громадсько-педагогічного руху в поширенні ідей фізичного виховання молоді (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 742-746.
- Шевченко С. М. Розвиток російських шкіл в УРСР (кінець 30-х-40-ві роки ХХ ст.). - C. 747-753.
- Шевчук О. М. Історіографія й джерельна база проблеми заснування та функціонування Колегії Павла Галагана (1871–1920 рр.). - C. 753-758.
- Шоробура І. М. Особливості періодизації становлення та розвитку шкільної географічної освіти (ХІХ-ХХ століття). - C. 758-763.
- Шостак І. В. Освітня діяльність Римо-Католицької Церкви на українських землях у складі Російської імперії у ХІХ столітті: проблеми історіографії. - C. 763-767.
- Шпак В. П. Значення джерельної бази в методології історико-педагогічного дослідження. - C. 768-771.
- Штефан Л. А. Джерела дослідження питань розвитку соціальної педагогіки як науки в Україні. - C. 771-777.
- Яківчук Г. В. Український музичний фольклор та його роль у вихованні особистості: з історії питання. - C. 777-781.
- Янченко Т. В. Розвиток педології як наукової галузі у США та Західній Європі у кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: джерелознавчий аспект. - C. 782-787.
- Ярова М. В., Вовк В. П. Джерельна основа історико-педагогічних досліджень вчителів музики в навчальних закладах на Поділлі кінця ХІХ – початку ХХ сторіччя. - C. 787-791.
- Ящук І. П. Виховання майбутніх педагогів у вищому педагогічному навчальному закладі (1920-1991 рр.) як предмет історико-педагогічного дослідження. - C. 792-799.
| 2013 | | Вип. 15
|
|