Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гожченко Т. Розвиток творчого мислення як провідна умова професійної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 7-14.
  4. Гончарук В. Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій навчання на уроках українознавства. - C. 15-20.
  5. Кожуріна І. Вплив оздоровчих вправ на фізичну підготовленість та функціональний стан студентів вищого навчального закладу. - C. 21-27.
  6. Лобода В. Педагогічні умови формування культури здоро'я студентів на заняттях з фізичного виховання. - C. 28-33.
  7. Староста В., Говдош А. Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. - C. 34-40.
  8. Сянюн Ч. Забезпечення рефлексивно-творчої діяльності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки. - C. 41-47.
  9. Фальштинська Ю. Принципи впровадження дистанційного навчання. - C. 48-56.
  10. Циганок О. Реалізація моделі підготовки майбутнього вчителя-філолога до українознавчої роботи в школі. - C. 57-65.
  11. Чирва Г. Професійно-орієнтоване навчання майбутніх вчителів технологічної галузі. - C. 66-72.
  12. Шаповал Л. Створення опорного конспекту – важлива складова підготовки майбутнього вчителя біології до проведення уроку. - C. 73-79.
  13. Безлюдна В. Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 80-86.
  14. Браславська О. Формування пізнавальної самостійності майбутнього вчителя: теоретичний аспект. - C. 87-98.
  15. Коваль В. Онтологія професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. - C. 99-107.
  16. Носова К. Мовні аспекти професійного спілкування майбутніх тележурналістів. - C. 108-115.
  17. Ратушинська А. Арт-педагогічний супровід професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 116-124.
  18. Семенова О. Модель педагогічної системи формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 125-131.
  19. Ткаченко О. Проблема професійно-педагогічної підготовки магістрів аграрного профілю у педагогічній теорії. - C. 132-137.
  20. Кириченко В. Формування системи культурних цінностей у студентів-філологів в процесі їх підготовки до організації культурно-дозвіллєвої діяльності в школі (з досвіду Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). - C. 138-144.
  21. Максютов А. Деонтологічна підготовка майбутніх учителів. - C. 145-150.
  22. Петляєва В. Педагогічні умови формування моральної культури майбутнього вчителя іноземних мов в процесі професійної підготовки. - C. 151-156.
  23. Клименко Ю. До історії створення перших педагогічних періодичних видань міжнародною мовою есперанто в Україні (20–30-ті рр. ХХ ст.). - C. 157-166.
  24. Моргай Л. Поняття "нація" у творчості Никифора Яковича Григоріїва. - C. 167-174.
  25. Новаківська Л. Літературна бесіда як форма навчання словесності (середина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 175-183.
  26. Санівський О. Механізм творення українського ідеалу вчителя-українознавця за В. Сухомлинським. - C. 184-191.
  27. Бабин І., Голуб І. Загальноєвропейський додаток до диплома як інструмент прозорості та визнання у ЄВО. - C. 192-204.
  28. Малишевська І. Актуальні аспекти впровадження інклюзивної освіти в Україні. - C. 205-211.
  29. Полєхіна В. Сучасні підходи у підготовці майбутніх соціальних робітників з вимушено переселеними особами. - C. 212-218.
  30. Фан С. Педагогічні умови виховання духовності майбутніх піаністів з КНР засобами народної музики в умовах фахової підготовки вищих педагогічних навчальних закладів України. - C. 219-225.
  31. Наші автори. - C. 226-227.
2016
Вип. 13

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бутенко Л. Технології запитування в контексті методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників. - C. 8-17.
  4. Васьківська Г. Технології інтерактивного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів: дидактичний аспект. - C. 18-25.
  5. Сімін В. Системний підхід у дослідженні темпо-ритмічних умінь майбутніх учителів музики. - C. 26-33.
  6. Гусак В. Специфіка виявлення сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного мистецтва. - C. 34-43.
  7. Дубровіна І. Організація самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва: акмеологічний підхід. - C. 44-51.
  8. Калабська В. Оригінальний репертуар як складовий компонент підготовки майбутнього вчителя по класу домри. - C. 52-58.
  9. Козій О. Педагогічні принципи вокально-хорового навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 59-66.
  10. Комар О. Огляд та шляхи реалізації основних принципів комунікативного підходу до навчання англійської мови. - C. 67-73.
  11. Кремешна Т. Творча інтерпретація музичних творів в інструментальному виконанні. - C. 74-80.
  12. Криворотенко А. Подолання м'язових блоків у майбутніх учителів хореографії засобами танцювально-рухової терапії. - C. 81-87.
  13. Кучерявий О. Мистецтво як засіб забезпечення якості педагогічної освіти: Теоретико-методологічний вимір. - C. 88-96.
  14. Лань Л. Психологічні аспекти художнього сприйняття. - C. 97-103.
  15. Пічкур М. Етапність та методика навчання композиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 104-112.
  16. Нассиб Р. Методические аспекты подготовки будущих педагогов-скрипачей. Их виды и значимость. - C. 113-121.
  17. Юйцень Х. Зміст та структура умінь художньо-творчої самоорганізації вчителя музичного мистецтва. - C. 122-129.
  18. Шульгач Н. Самостійна робота майбутніх учителів з формування англомовної граматичної компетентності. - C. 130-137.
  19. Щербіна І. Формування позитивних співочих навичок: методичний дискурс. - C. 138-145.
  20. Ятло Л., Ятло Л. Специфіка технічних прийомів співу та їх застосування вчителем музичного мистецтва у практичній роботі зі шкільним хором. - C. 146-153.
  21. Бондаренко Т. Печа-Куча як ефективна форма організації публічного виступу. - C. 154-161.
  22. Гвоздецька Ю. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі професійно-практичної підготовки майбутнього викладача з основ технологій харчових виробництв. - C. 154-168.
  23. Сирота З., Сирота В. Сутність набуття студентами художньо-творчої компетентності засобами інтерактивних технологій навчання у мистецькій освіті. - C. 169-175.
  24. Бондаренко С. Формування та розвиток інтерпретаційного мислення майбутнього вчителя музики. - C. 176-183.
  25. Іюань Г. Педагогічні умови формування інноваційного потенціалу педагогів-музикантів. - C. 184-190.
  26. Гекалюк Л. Формування творчої особистості майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання циклу дисциплін "Режисура в танці". - C. 191-197.
  27. Гупало О. Сутність та структура художньо-виконавської компетентності скрипалів. - C. 198-204.
  28. Косінська Н. Формування музично-естетичного досвіду майбутнього учителя музичного мистецтва засобами інтеграції мистецтв. - C. 205-211.
  29. Куценко С. Проблема формування та рівні сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. - C. 212-220.
  30. Музика О. Проблема професійного саморозвитку особистості майбутнього художника- педагога в процесі фахової підготовки. - C. 221-228.
  31. Петрова Н. Методологічні орієнтири дослідження інтелектуальної культури майбутнього педагога. - C. 229-236.
  32. Побірченко О. Формування художньо-творчої майстерності майбутніх педагогів-художників засобами народного мистецтва. - C. 237-245.
  33. Семенчук В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі проходження фольклорної практики. - C. 246-251.
  34. Султанова Л. Вплив ціннісних орієнтацій викладачів на розвиток їх професійного досвіду. - C. 252-259.
  35. Грошовик І. Роль балетних вистав у формуванні естетичних цінностей студентів- хореографів. - C. 260-265.
  36. Купчик В. Виховання національної свідомості майбутніх учителів музичного мистецтва засобами музики. - C. 266-273.
  37. Андрощук Л. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. - C. 274-282.
  38. Жиров О. Засоби розвитку української народної хореографії в педагогічних пошуках К. Василенка. - C. 283-289.
  39. Коваленко А. Розвиток вітчизняної музичної освіти ХХ століття: до проблеми періодизацій. - C. 290-300.
  40. Миколінська С. Витоки дослідження проблеми слухової уваги особистості в музичній діяльності. - C. 301-307.
  41. Пиж'янова Н. Тематичний аналіз збірки "Народні українські пісні в Київщині" Порфирія Демуцького. - C. 308-315.
  42. Пригода Л. Ґенеза та шляхи розвитку навчальної дисципліни "Народно-сценічний танець". - C. 316-323.
  43. Умрихіна О. Розвиток музичного виконавства в Україні. - C. 324-330.
  44. Філіпчук Н. Досвід українських педагогів-музикантів XVIII ст. у контексті сучасних пріоритетів розвитку мистецької освіти. - C. 331-339.
  45. Кузан К. Модернізація вищої освіти: індивідуалізація та міждисциплінарність. - C. 340-346.
  46. Сін Л. Стимулювання інтересу до музичного виконавства як провідна умова наступності фортепіанного навчання. - C. 347-352.
  47. Олександренко К. Щодо психотехнології розвитку особистісних і професійних ресурсів майбутнього фахівця міжнародних відносин. - C. 353-363.
  48. Палагута І. Педагогічна підтримка професійного самопізнання майбутніх учителів у їхній фаховій підготовці. - C. 364-369.
  49. Повалій Т. Європейський контекст модернізації хореографічної освіти. - C. 370-377.
  50. Тименко В. Підготовка майбутніх учителів до виявлення і підтримки профілів обдарованості учнів. - C. 378-387.
  51. Кай Ч. Особливості виконавсько-просвітницької підготовки майбутнього вчителя музики в системі вищої педагогічної освіти. - C. 388-395.
  52. Наші автори. - C. 396-400.
2016
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського