Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борзенко О. Заохочення викладачів іноземних мов країн Євросоюзу як важливе підґрунтя створення ефективної системи мотивації до професійного саморозвитку. - C. 6-14 .
  4. Gembaruk A. Applying constructivist approach in the EFL Methodology teaching. - C. 15-25.
  5. Кірдан О. Формування екологічної культури майбутніх фахівців в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 26-31.
  6. Колісніченко А. Компаративний аналіз змісту курсів професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Нідерландів та України. - C. 32-40.
  7. Муковіз О., Красюк Л. Можливості формування здоров’язбережувальної компетентності в майбутніх учителів початкової школи. - C. 41-48.
  8. Решітник Ю., Ільніцька К. Використання платформи Go-Lab для організації дослідницько-орієнтованого навчання з фізики. - C. 49-59.
  9. Сліпенко В. Формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури: практичний досвід. - C. 60-66.
  10. Жупаник О. Ефективність та особливості застосування автентичних матеріалів, спрямованих на розвиток навичок слухового сприймання на заняттях з англійської мови. - C. 67-74.
  11. Кірдан О. Педагогічні ідеї Миколи Леонтовича: джерельна база дослідження. - C. 75-81.
  12. Комар О. Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. - C. 82-88.
  13. Люльченко В., Сусло Л. Формування технічної компетентності у майбутнього вчителя трудового навчання та технології як складової професійної компетентності. - C. 89-95.
  14. Ляховська Ю. Мотиваційно-ціннісний складник громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови. - C. 96-105.
  15. Поліщук Т., Іщенко Г. Про використання техніки майндмeпінг під час розв’язування вправ з математичного аналізу. - C. 106-114.
  16. Щур В., Гарачук Т. Методична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: сутність та структура. - C. 115-125.
  17. Браславська О., Озерова Л. Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. - C. 126-135.
  18. Комар О. Розвиток англомовної комунікативної компетентності здобувачів освіти за допомогою мобільних застосунків. - C. 136-144.
  19. Лукіянчук І. Дидактичні можливості інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів української мови. - C. 145-156.
  20. Шуляк А. Особливості створення, використання освітніх вебресурсів майбутніми вчителями інформатики та вимоги до їхньої професійної діяльності. - C. 157-167.
  21. Коваль В. Тенденції розвитку компетентнісно зорієнтованої мовної освіти у підготовці майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 168-178.
2022
Вип. 1 (25)

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Молнар Т. Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття. - C. 6-12.
  4. Куценко С. Особливості проведення оцінювання достовірності відеоматеріалів з інтернет-мережі у професійній діяльності вчителя історії. - C. 13-27.
  5. Bevz O. Training EFL Teachers Through Loop Input in Methodology Sessions. - C. 28-35.
  6. Мамчур Є. Особистісно орієнтоване підґрунтя формування професійно ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 36-42.
  7. Пруняк В. Опанування навичок усного науково-навчального мовлення як передумова становлення професійної і творчої особистості педагога. - C. 43-50.
  8. Кривильова О., Жигірь В. Підготовка майбутніх докторів філософії з професійної освіти до реалізації вимог сталого розвитку суспільства. - C. 51-58.
  9. Байдюк Л. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи в сучасних умовах. - C. 59-69.
  10. Хоменко Л. Розвиток творчих здібностей учнів основної школи під час проєктування швейних виробів. - C. 70-76.
  11. Коваль Д. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів історії та правознавства у контексті формування правової культури. - C. 77-87.
  12. Ткачук С., Мельник О., Чичук В. Соціально-педагогічні передумови розвитку професійних цінностей педагогів в системі підвищення кваліфікації. - C. 88-95.
  13. Костащук О., Біленкова Л. Використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності вчителя початкової школи. - C. 96-102.
  14. Колісніченко А. Роль акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 103-110.
  15. Алексеєва Н. Вплив музичного мистецтва на мовленнєвий розвиток учнів початкової школи. - C. 111-117.
  16. Люльченко В., Поліщук Н. Формування санітарно-гігієнічної компетентності у здобувачів спеціальності "готельно-ресторанна справа". - C. 118-125.
  17. Vovk O., Pashis L. Acquiring Grammatical Registers and Styles: a Methodological Perspective. - C. 126-140.
2022
Вип. 2 (26)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського