Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2008$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

    Психологія

  1. Дорожко І. І. Тенденції розвитку рефлексивної психолінгвістики.
  2. Засєкіна Л. В. Тенденції розвитку вітчизняної психолінгвістики: методологічний огляд проблем та окреслення шляхів їх вирішення.
  3. Зачесова І. А. Взаимопонимание и взаимоотношения собеседников в диалоге.
  4. Калмикова Л. О. Актуальні проблеми психології мовлення дітей дошкільного віку.
  5. Лозова О. М. Змістова модель психосемантичної структури етнічної свідомості східних слов’ян.
  6. Павлова Н. Д. Метод интент-анализа в изучении дискурса.
  7. Пилипчук С. В. Некоторые психологические и психолингвистические подходы, влияющие на успешность овладения русским языком как иностранным.
  8. Роменкова В. А. Вербальная репрезентация содержания образа мира детей дошкольного возраста в процессе формирования идентичности.
  9. Румянцева І. М. Психолингвистика: взгляд нового времени.
  10. Фоміна Н. О. К вопросу об индивидуальных особенностях овладения речью на иностранном языке с точки зрения психолингвистики.
  11. Харченко Н. В. Психолінгвістичні підходи щодо формування в старших дошкільників мовленнєвих навичок і вмінь будувати міркування.
  12. Чепелєва Н. В. Текст как объект психологического исследования.
  13. Філологія

  14. Доброва Г. Р. Основные современные лингвистические и психолингвистические подходы к изучению терминов родства.
  15. Доценко О. Л. Комунікативний ритуал у судовому процесі.
  16. Дяченко М. Д. Особливості жанрової палітри у місцевій молодіжній пресі 60 – 90-х років ХХ століття.
  17. Іванов В. Ф. Понятие информации. Информативное взаимодействие.
  18. Карп’юк М. Д. Мова як основа міждисциплінарної синергії й базовий фактор формування й цілісного світогляду філолога.
  19. Ковалевська Т. Ю. Гетерогенна природа впливу в моделювальних перспективах НЛП.
  20. Козак Л. В. Соціальна диференціація мови на сучасному етапі.
  21. Кондратенко Н. О. Риторичні засоби мовленнєвого впливу в політичній телерекламі.
  22. Лобанова А. С. Гражданское общество и масс-медиа: векторы взаимовлияния.
  23. Пода О. Ю. Газети Радянської України 20-40-х років ХХ століття: проблема гендерного маркування.
  24. Руденко Л. С. Постмодерністський текст: деякі особливості прочитання.
  25. Селіванова О. О. Моделювання процесів номінації: психолінгвістичний аспект.
  26. Холод О. М. Нооцентризм як методологія нової психолінгвістики.
  27. Цейтлін С. Н. Ребенок как конструктор собственной языковой системы.
2008
Iss. 1

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

    Психологія

      Методологія психолінгвістики

  1. Гришенина Ю. А., Фомина Н. О. Проявление национально-специфических особенностей в структуре сознания индивидов. - C. 6-13.
  2. Засєкіна Л. В. Психолінгвістика, мовленнєва діяльність, особистість: співвідношення понять у контексті мовленнєвої генези дитини. - C. 14-20.
  3. Калмикова Л. О. Мовленнєва діяльність як проблема психолінгвістики. - C. 20-26.
  4. Чепелева Н. В. Понимание и интерпретация социокультурного опыта в контексте постнеклассической психологии. - C. 27-33.
    • Психолінгвістика розвитку

  5. Лила М. В. Врахування особливостей сприймання в засвоєнні лексичних одиниць іноземної мови. - C. 34-42.
  6. Корніяка О. М. Розвиток мовленнєвої здатності школярів у складі комунікативної культури. - C. 42-49.
  7. Роменкова В. А. Эмоциональная регуляция деятельности дошкольников в режиссерской игре и ее речевой компонент. - C. 50-57.
  8. Румянцева И. М. Психолингвистические механизмы формирования речи при обучении иностранным языкам по модели онтогенеза. - C. 57-65.
  9. Фомина Н. О. Некоторые результаты системных исследований проявлений индивидуальности личности в речи. - C. 66-71.
    • Соціальна психологія

  10. Дорожко І. І. Психологічні умови розвитку рефлексії в студентів-першокурсників ВНЗ. - C. 72-75.
  11. Кожухарь Г. С. Нецензурная лексика в межличностной коммуникации: психологический аспект. - C. 76-83.
  12. Філологія

  13. Снопченко В. И. Развитие способности студента прогнозировать на языковом уровне как средство повышения зрелости чтеца. - C. 84-89.
    • Соціальні комукації

  14. Балаклицький М. А. Інформаційний бюлетень як засіб зв’язків з громадськістю протестантської церкви. - C. 90-94.
  15. Бутиріна М. В. Особливості теоретичного осмислення афективної складової стереотипів масової свідомості. - C. 95-103.
  16. Засєкін С. В. Психолінгвістична діагностика ксенофобії в газетних текстах. - C. 103-112.
  17. Иванов В. Ф. Понятие "Коммуникация". - C. 112-121.
  18. Нагорняк М. В. Ведучий інформаційних програм Національної радіокомпанії України: становлення фаху та шляхи вдосконалення професійної діяльності журналіста-інформаційника. - C. 122-134.
  19. Пода О. Ю. Розвиток типологічної парадигми гендерно маркованих журналів в Україні. - C. 135-144.
  20. Холод О. М. Соціальна автоідентифікація політика в біографічному інтерв’ю: психолінгвістичний аспект. - C. 145-164.
2008
Iss. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського