Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2011$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Бородулькіна Т. О. Психолог та клієнт в психосемантичному просторі образу професії майбутніх психологів. - C. 10-17.
  5. Дем’яненко С. Д. Роль психологічних та психолінгвістичних поглядів О.О.Потебні про внутрішню форму слова в мовно-понятійній роботі зі старшими дошкільниками. - C. 18-25.
  6. Калмикова Л. О. Принципи формування мовленнєвої особистості дошкільника – суб’єкта мовленнєвої діяльності. - C. 25-31.
  7. Корніяка О. М. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності педагогів і психологів у період їх професійної адаптації. - C. 31-40.
  8. Крилова-Грек Ю. М. Семантичні одиниці як складові перекладу іншомовного тексту. - C. 41-46.
  9. Куренчук Л. С. Методологічні основи дослідження ділового спілкування державних службовців. - C. 46-52.
  10. Орап М. О. Конструювання моделі мовленнєвої генези дітей молодшого шкільного віку. - C. 52-60.
  11. Румянцева И. М. О "психопросодике" речи как разделе современной психофонетики в психолингвистике. - C. 60-64.
  12. Тарасюк І. В. Мовна адаптація як різновид соціо-культурної адаптації мігрантів до іншомовного середовища. - C. 65-72.
  13. Фрейберга И. Факторы формирования личностного смысла литературного произведения в дошкольном возрасте. - C. 72-80.
  14. Харченко Н. В. Особливості поверхневого синтаксису міркувань дітей старшого дошкільного віку. - C. 80-85.
  15. Мовознавство

  16. Билан Н. И. Перевод на английский язык простых каузативных синтаксических структур русского и украинского языков. - C. 86-91.
  17. Денисевич О. В. Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження особливостей формування мовної картини світу. - C. 92-97.
  18. Карташкова Ф. И. Английские соматические фразеологизмы: семантика и функционирование в тексте. - C. 97-104.
  19. Козак Л. В. Комунікативна компетентність майбутнього інженера як психолінгвістична проблема. - C. 104-109.
  20. Коноваленко И. В. Структура концепта "толерантность" (по данным ассоциативного эксперимента). - C. 110-114.
  21. Круглякова Т. А. Освоение письменной формы речи русско-испанскими билингвами (ошибки в диктанте). - C. 115-120.
  22. Мкртычян С. В. Детализация модели речемыслительного процесса в аспекте стилеобразования. - C. 121-126.
  23. Недашківська Т. Є. Семантична конструкція асоціативного поля (на матеріалі асоціативного експерименту). - C. 126-134.
  24. Саленкова Т. М. Інформаційний зміст концепту революція в українській мовній свідомості (за результатами психолінгвістичного експерименту). - C. 134-139.
  25. Харченко О. В. Кінокомедія як жанр відеовербального дискурсу США. - C. 139-150.
  26. Шашков И. А. Интернет-сообщества религиозных ресурсов: лингвокультурологичекий и прагматический аспекты. - C. 150-156.
  27. Соціальні комунікації

  28. Біличенко О. Л. Літературний потік у відтворенні культурно-цивілізаційного процесу. - C. 157-161.
  29. Галацька В. Л. Форми вираження авторської свідомості в сучасній журнальній театральній критиці. - C. 161-166.
  30. Клінкова Т. О. Інмутація молодіжних організацій: від громадських до політичних. - C. 166-171.
  31. Кобєлєв О. М. Аналіз посилань в інформаційно-аналітичній діяльності соціально-комунікаційних структур. - C. 171-176.
  32. Мороз В. Я. Аксіологічна проблематика у релігійно-міфологічній літературі Давнього Сходу. - C. 177-182.
  33. Нагорняк М. В. Основні чинники ефективності заголовочного комплексу хронікального повідомлення (на матеріалах інформаційних передач першої програми національної радіокомпанії). - C. 183-190.
  34. Пожидаева И. В. Виртуальная языковая личность блогера (на примерах женских общественно-политических блогов рунета и укрнета). - C. 191-196.
  35. Субота В. М. Дванадцять постулатів В. В. Різуна як теоретичне обґрунтування верифікації явища когнітивної обмеженості (на прикладі термінологічних систем, що функціонують у телепросторі). - C. 196-202.
  36. Холод О. М. Розрізнення понять "масова комунікація” і "психологічний вплив”. - C. 202-210.
2011
Iss. 7

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Білик Т. М. Символічна концепція іміджу. - C. 10-14.
  5. Гребенщикова Т. А. , Зачесова И. А. Варианты дискурсивного воздействия в повседневном семейном диалоге. - C. 15-22.
  6. Гура Т. Є. Мислекомунікація в структурі професійного мислення практичного психолога. - C. 22-28.
  7. Кловун Н. , Пилипчук С. В. Аналіз факторов, влияющих на формирование этнического самосознания личности. - C. 28-33.
  8. Корніяка О. М. Особливості розвитку комунікативної компетентності фахівців на різних етапах їх професійного становлення. - C. 33-45.
  9. Король Л. Д. Білінгвізм: психолінгвістичний вимір. - C. 46-51.
  10. Костюченко О. М. Статеві відмінності у прояві соціальної перцепції фахівців у галузі масових комунікацій. - C. 52-59.
  11. Мартинчук О. В. Активізація мовленнєвої діяльності дітей раннього віку в освітньому просторі дошкільного навчального закладу. - C. 59-65.
  12. Побірченко Н. А. Психологічний потенціал мотивації досягнень підростаючої особистості. - C. 65-74.
  13. Фомина Н. А. , Тюшкевич Е. Содержательный компонент этнических автостереотипов представителей различных поколений россиян. - C. 74-84.
  14. Ширяєва Т. М. Психолінгвістичні основи виникнення асоціацій в процесі оволодіння іноземною мовою. - C. 84-88.
  15. Мовознавство

  16. Волгіна О. О. Динаміка соціолекту "argot" у сучасній французькій мові (на матеріалі лексикографічних джерел). - C. 89-94.
  17. Гаврилащук О. Д. Гендерний критерій психосоціальних особливостей вибору номінації адресата мовлення. - C. 94-100.
  18. Денисевич О. В. Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. - C. 100-106.
  19. Коляденко О. О. Сценарійний підхід до вивчення концепту "страх” у художньому тексті (на прикладі творів М. В. Гоголя). - C. 107-113.
  20. Ляшук Н. В. Розгортання асоціативного поля лексеми очі в мовній свідомості сучасної молоді: психолінгвістичний експеримент. - C. 113-119.
  21. Миронова Т. Ю. Генезис англоязычного отношения к исчисляемым и неисчисляемым существительным и их функция в авторском тексте. - C. 119-126.
  22. Недашківська Т. Є. Прикладний аспект психолінгвістичних досліджень. - C. 127-133.
  23. Оршинська Т. З. Психо-семантичні характеристики англійських емоційно-експресивних вигуків. - C. 134-139.
  24. Пересторонина Д. В. Использование двух языков детьми дошкольного возраста в ситуации игры. - C. 139-145.
  25. Полякова Т. Л. Интернет-лингвистика как новое направление языкознания. - C. 146-152.
  26. Сахарова О. В. Особливості презентації мовної особистості в драматургічному дискурсі (на матеріалі п’єси Ю. Щербака "Відкриття"). - C. 152-160.
  27. Чернишенко І. А. Порівняльний аналіз структурної моделі концептів РОБОТА/WORK в етнічній свідомості носіїв української та англійської мов. - C. 160-167.
  28. Швець Н. В. Співвідношення понять "термін" і "номен" (на матеріалі англійських іхтіонімів). - C. 167-171.
  29. Швець Т. А. Засоби вираження категорії імперативної модальності в сучасній французькій мові. - C. 172-176.
  30. Соціальні комунікації

  31. Горошко Е. И. Анализ гипертекста конвергентных медиа с позиции разработки методологии компьютерно-опосредствованной коммуникации. - C. 177-187.
  32. Дзеник С. В. Комунікації Web 2. 0 у політичних паблік рилейшнз. - C. 187-194.
  33. Заболотна Т. В. , Танана С. М. Формування в студентів стратегії опрацювання іншомовних автентичних текстів у мережі Інтернет: психолого-педагогічний аспект. - C. 194-199.
  34. Мороз В. Я. Українська протореклама: сутність, витоки, функції. - C. 199-205.
  35. Тонкіх І. Ю. Специфіка подання новин в українських Інтернет-ЗМІ. - C. 205-210.
  36. Холод О. М. Психологічне і соціологічне підгрунтя формування теорій комунікаційних технологій. - C. 210-217.
2011
Iss. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського