Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Бородулькіна Т. О., Межинська Г. В. Представленість емоційних станів людини в зовнішній рекламі. - C. 18-32.
  5. Гавриш Н. В. Психолінгводидакичні основи використання інтерактивних методів у викладанні курсу "Дошкільна лінгводидактика”. - C. 32-49.
  6. Елгина С. В. Интеллектуальные особенности личности подростков, проявляющиеся в когнитивном компоненте их речевых действий. - C. 49-61.
  7. Засєкіна Л. В. Нейропсихолінгвістичні засоби реорганізації емоційної пам’яті особистості. - C. 62-73.
  8. Ленів З. П. Арт-терапія в процесі діагностування усного мовлення старших дошкільників. - C. 73-84.
  9. Lyla M. V. Experimental investigation of teen-agers’ attention as a factor of successful English language mastering. - C. 85-98.
  10. Нікода К. Є., Лозова О. М. Специфіка міжмодального переносу в перцепції носіїв близькоспоріднених мов. - C. 98-110.
  11. Новикова Г. П. Культурно-диалогическое развитие дошкольников в условиях билингвизма как научная проблема. - C. 110-125.
  12. Потапчук Є. М. Мовленнєва поведінка подружжя в ситуаціях адюльтеру як психологічна проблема. - C. 126-137.
  13. Роменкова В. А. Формирование представлений "хороший" – "плохой" в дошкольном возрасте при использовании народной сказки. - C. 138-152.
  14. Танана С. М. Психологічні та методичні аспекти використання багатокомпонентності мовленнєвої діяльності читання тексту іноземною мовою. - C. 152-162.
  15. Ушакова О. С., Лаврентьева А. И. Роль коммуникативной структуры высказывания в формировании содержательной стороны речи младших дошкольников. - C. 162-177.
  16. Харченко Н. В. Розуміння як психологічний феномен. - C. 178-192.
  17. Чернякова О. І. Ігрові методи як основа здійснення навчального процесу вивчення іноземної мови. - C. 193-202.
  18. Мовознавство

  19. Ігнатьєва С. Є. "Я” модель українського щоденникового наративу. - C. 203-214.
  20. Крутій К. Л. Розвиток почуття мови у дітей засобами штучних текстів (на матеріалі лінгвістичної казки Л.С.Петрушевської). - C. 215-226.
  21. Кольцова Е. А. Номинации самооценки в актах автокоммуникации: гендерный аспект (на материале англоязычных художественных произведений). - C. 227-240.
  22. Молчко О. О. Категорія порівняння крізь призму психолінгвістичної теорії актуального членування: проекція на дискурсивну практику перекладача. - C. 240-254.
  23. Пікалова А. О. Знакові концепти-образи для репрезентації концепту ЛЮДИНА в поетичних текстах М.Стельмаха у трактуванні українських науковців. - C. 254-265.
  24. Соціальні комунікації

  25. Куйбіда В. В. Наукова і народна термінологія: порівняльний аналіз. - C. 266-274.
  26. Мачикова М. К. Медіавірус: базові ознаки й технології розповсюдження. - C. 274-287.
  27. Мороз В. Я. Енергетичний потенціал релігійної комунікації. - C. 287-297.
  28. Нагорняк М. В. Мовленнєва культура майбутнього радіожурналіста: реальність і шляхи вдосконалення. - C. 297-310.
  29. Порфімович О. Л. Кримінальна журналістика: теоретичні засади експериментальних підходів з визначення впливу медіа насильства на аудиторію ЗМІ. Частина перша.. - C. 310-317.
2014
Iss. 15

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Агафонов А. Ю. Эволюционная эпистемология и когнитивная психология сознания, или зачем человеку разум?. - C. 18-40.
  5. Бородулькина Т. А., Чикулай А. А. Понимание психологических категорий и психолого-дидактических текстов старшими дошкольниками. - C. 40-49.
  6. Видолоб Н. О. Інноваційні прийоми формування мовно-мовленнєвої компетенції школярів у психолінгвістичному контексті. - C. 49-58.
  7. Гордієнко-Митрофанова І. В. Характеристика асоціативного поля стимулу "грайливість". - C. 58-69.
  8. Засєкіна Л. В. Психолінгвістична репрезентація позитивних vs негативних життєвих подій в автобіографічній пам'яті особистості. - C. 70-82.
  9. Каlmykova L. O. Ontogenesis of the vocal activity of children of the sixth year of life. - C. 83-91.
  10. Карп'юк М. Д. Розвиток духовної свідомості кваліфікованих фахівців як чинник поглиблення їх соціально-професійної компетентності. - C. 92-103.
  11. Макаренко О. М., Андрейчева А. О. Психолінгвістичні особливості та порушення в умовах освітнього стресу. - C. 104-115.
  12. Mileva E. K. Talk about Art in the Context of Linguistic Development of Preschool Age Children. - C. 116-127.
  13. Навальна М. І. Лексичні конотації як експресивний засіб мовлення. - C. 127-135.
  14. Павлова Н. Д., Гребенщикова Т. А. О типологии речевых интенций в дискурсе. - C. 135-143.
  15. Турчак О. М. Дослідження якісних і кількісних показників мовленнєвої тривожності в усному мовленні студентів у ситуаціях емоційної напруги. - C. 143-152.
  16. Федосєєва І. В. Особливості вивчення соціально-психологічних аспектів комунікативних установок старшокласників. - C. 152-164.
  17. Цьось Ю. А. Комунікативно-мовленнєві властивості у стильовій організації особистості. - C. 164-174.
  18. Чміль Н. С. Теоретичні аспекти формування професійного мовлення у студентів. - C. 174-183.
  19. Мовознавство

  20. Акімова Н. В. Нейропсихолінгвістичні механізми варіативності розуміння інтернет-тексту. - C. 184-192.
  21. Антіпов О. С. Лексико-семантичне мікрополе "патріот як такий" у сучасній українській есеїстиці (на матеріалі творчості І. Андрусяка, А. Бондара, Р. Гладиша, А. Дністрового, Ю. Іздрика, В. Неборака та С. Процюка). - C. 192-202.
  22. Волкова А. Г. Диагностика душевного страдания: психолого-лингвистический анализ письменного текста в судебной экспертизе. - C. 203-210.
  23. Дячук Н. В. Ознаки вираження психолінгвістичних характеристик художнього тексту. - C. 211-220.
  24. Єршова І. М. "Інструктаж з техніки безпеки" як гіпержанр у навчально-педагогічному дискурсі (на матеріалі презентації POWER-POINT). - C. 220-229.
  25. Лазаренко Г. С. Психолінгвістичний аспект використання торгових назв харчових продуктів в українській та англійській мовах. - C. 229-237.
  26. Мороз В. Я. Епістемологічна модель історичної комунікації. - C. 237-245.
  27. Осіпова Т. Ф. Вербалізація експресивного компоненту емоцій у гендерних комунікативних стратегіях кокетства, загравання, флірту. - C. 245-253.
  28. Судус Ю. В. Стратегія дискредитації в англомовному дипломатичному дискурсі (на матеріалі промов Джона Керрі та Девіда Камерона). - C. 254-260.
  29. Tarasiuk I. V. Peculiarities of studying a foreign language in the context of speech adaptation by immigrant children to a foreign environment. - C. 261-268.
  30. Швець Н. В. Методологічна база зіставлення мотиваційних основ іхтіонімів англійської, французької та української мов. - C. 269-279.
  31. Швець О. В. Когнітивний підхід до вивчення номінативних речень. - C. 279-288.
  32. Соціальні комунікації

  33. Бадюл Л. В. Комунікаційний інжиніринг у системі масових суспільних перетворень. - C. 289-301.
  34. Досенко А. К. Технології паблік рилейншз як ключовий фактор соціальних комунікацій. - C. 301-308.
  35. Подашевська Т. Л. Особливості застосування соціально-комунікаційних технологій суб'єктів політичної діяльності. - C. 309-321.
  36. Полєжаєв Ю. Г. Тревел-журналістика як об'єкт наукової рефлексії: здобутки, проблеми та перспективи. - C. 322-331.
  37. Смирнова М. В. Актуальність проблеми стигматизації в сучасних суспільних процесах. - C. 332-342.
  38. Шилова В. В. Методологія вивчення комунікативних технологій соціально-політичних телепрограм. - C. 343-357.
2014
Iss. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського