Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борисова Н. В. Психолінгвістичні особливості формування комунікативної компетенції професійно-орієнтованого читання у студентів немовних спеціальностей. - C. 15-23.
  4. Бочаріна Н. О. Гендерні особливості комунікативних здібностей у підлітковому віці. - C. 24-35.
  5. Засєкін С. В., Колесникова І. М. У пошуках перекладацьких універсалій: корпусний підхід до експліцитації. - C. 36-46.
  6. Засєкіна Л. В. Наративна компетентність лікаря на перетині досліджень психолінгвістики і наративної медицини. - C. 47-61.
  7. Ivashkevych E. Z. The Development of Social Intellect by the Person’s Emotional Activity. - C. 62-71.
  8. Калмиков Г. В. Передумови розвитку професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх психологів. - C. 71-84.
  9. Калмикова Л. О. Про стан розвитку мовлення як діяльності у дітей п’яти років. - C. 84-97.
  10. Карп’юк М. Д. Лексико-семантичне поле канонів універсалії "вічність". - C. 98-112.
  11. Кириченко Т. В. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої культури майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. - C. 113-124.
  12. Лила М. В. Образність слова в оволодінні іноземною мовою. - C. 125-133.
  13. Мисан І. В. Психолінгвістичні особливості оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами: теоретичний аспект. - C. 134-146.
  14. Потапчук Є. М. Вплив ревнощів на мовленнєву поведінку подружжя. - C. 147-152.
  15. Роменкова В. А. Имя ребенка как фактор формирования идентичности. - C. 153-160.
  16. Серіков В. В. Педагогічна майстерність викладача вищого навчального закладу: психолінгвістичний вимір. - C. 160-173.
  17. Фомина Н. А., Пошехонова А. Н. Отражение особенностей личности учителей-логопедов в продуктивном компоненте их речевых действий. - C. 174-182.
  18. Харченко Н. В. Розвиток мовної особистості дошкільника в контексті аудіювання: авторський підхід. - C. 183-197.
  19. Чижма Д. М. Психологічний супровід як форма корекції й розвитку особистісної саморегуляції учнів підліткового віку. - C. 197-204.
2016
Iss. 19(1)

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ігнатьєва С. Є. Функція соціальної пам’яті в щоденниковому дискурсі. - C. 15-23.
  4. Летючая Л. П. Несуффиксальные аффиксы имен существительных и прилагательных как операторы производных с оценочным. - C. 23-32.
  5. Мізін К. І. Верифікація лінгвокультурної релевантності концептів за допомогою методики психолінгвістичного експерименту. - C. 32-46.
  6. Мороз В. Я. Експресивний потенціал нарисів та есе Р. Іванченко, В. Яворівського, М. Якубовської. - C. 46-55.
  7. Руда О. Г. Механізми мовної адаптації (на прикладі мовної поведінки "нових киян"). - C. 55-67.
  8. Цар І. М. Мовна стійкість, мовна толерантність і мовний конформізм в повсякденному спілкуванні молоді. - C. 68-77.
  9. Шелудько В. Л. Перемикання кодів у розмовному мовленні держслужбовців Полтавщини – координативних білінгвів. - C. 77-85.
  10. Shemuda M. H. Shortenings in a Computer Vocabulary of Modern English. - C. 86-93.
  11. Компанцева Л. Ф. Технології сугестивної лінгвістики в мобілізації мережевих спільнот. - C. 94-107.
  12. Холод Г. Я. Специфіка карикатур "Кіно-газети" (1929 р.): функціональний, дискурсивний, стилістичний аспекти. - C. 108-121.
  13. Холод О. М. Соціо- та психолінгвістичні маркери імперативів у текстах промов керівників III Рейху як ознаки інмутації соціальної реальності. - C. 122-138.
2016
Iss. 19(2)

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ахутина Т. Смысл, смысловое поле и модель ситуации текста. - C. 15-26.
  4. Богрова Х. Результати дослідження просодичного компоненту мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 26-35.
  5. Волженцева И. Теоретический анализ проблемы просодического компонента речи дошкольника и эмоциональности как основы его развития. - C. 35-49.
  6. Гордиєнко-Митрофанова И., Саута С. Игривость: влияние возрастных особенностей на вербальное поведение испытуемых. - C. 50-64.
  7. Засєкіна Л. Переживання подій та їх психолінгвістична репрезентація в автобіографічній пам’яті: репродукція чи реконструкція. - C. 65-77.
  8. Ivashkevych E. Z. Problem of Explication of Social Intellect of the Person. - C. 77-87.
  9. Ivashkevych E. E. Psycholinguistic Aspects of Narrative Discourse. - C. 87-97.
  10. Калмиков Г. Дискурсивні практики як компоненти професійно-мовленнєвої діяльності психологів. - C. 98-111.
  11. Карп’юк М. Універсалія "Душа" в контексті інноваційних (ченнелінгових) знань ХХІ століття. - C. 111-124.
  12. Кириченко Т. Психологічні особливості саморегуляції вчителя в комунікації у процесі мовленнєво-педагогічного спілкування. - C. 125-135.
  13. Крилова-Грек Ю. Психолінгвістичні аспекти впливу символічних образів у медіа просторі. - C. 136-145.
  14. Кючуков Х., Ушакова О., Яшина В. Изучение когнитивного аспекта в развитии речи дошкольников. - C. 146-154.
  15. Kyuchukov H. Bilingualism and Cross-Cultural Study of Language and Cognitive Development. - C. 154-161.
  16. Мачикова М. Ретроспективний аналіз дослідження феномену довіра психологічної наукою. - C. 162-173.
  17. Ringblom N. Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction. - C. 174-193.
  18. Сериков В. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу: психолінгвістичний вимір. - C. 193-203.
  19. Stangaine I. Preschooler’s Dialogue Speech Development of the Play. - C. 203-217.
  20. Харченко Н. Суб’єктивність як істотна ознака аудіювання. - C. 217-230.
2016
Iss. 20(1)

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімова Н. Фрагментарність новинної інтернет-комунікації як фактор, що ускладнює її розуміння. - C. 12-20.
  4. Борисова Н. Когнітивний підхід при засвоєнні студентами англійської граматики. - C. 21-29.
  5. Денисевич О. Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики. - C. 30-39.
  6. Заболотна Т. Аналіз перекладацької рецепції семантики колірних знаків сучасної української поезії. - C. 39-48.
  7. Kapranov O. Speech Rate and Filled Pauses as Variables Involved in EFL Students’ Identifi cation of Australian English. - C. 49-63.
  8. Компанцева Л. Масові комунікації в міждисциплінарній парадигмі: державна безпека, соціальні комунікації, психолінгвістика. - C. 63-76.
  9. Костик Є. Проблема сприйняття і розуміння іншомовного мовлення студентами нефілологічних факультетів. - C. 77-88.
  10. Postolova I., Tomarieva N. Some Aspects of Psycholinguistic Associations of Pharmacy Students. - C. 89-99.
  11. Холод О. Соціальні комунікації як соціальна компетенція в концепції дослідників Вашингтонського університету (США). - C. 99-113.
  12. Христич Н. Вплив національного менталітету на перекладацьку рецепцію. - C. 113-123.
  13. Швець Н. Структурні типи іхтіонімів в англійській, французькій та українській мовах. - C. 123-132.
2016
Iss. 20(2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського