Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богрова Х. Б. Аналіз теоретико-емпіричних досліджень просодичного компоненту мовлення та індивідуально-психологічних особливостей дітей дошкільного віку. - C. 12-23.
  4. Bondarenko A. F., Fedko S. L. Socio-Cultural Competence of a Present-Day Counselor: Current Prospects and Future Challenges. - C. 23-40.
  5. Бородулькина Т. А. Психосемантический анализ отношения родителей экспериментального учебного учреждения к вальдорфской педагогике. - C. 41-64.
  6. Бондарь Ю. С., Гордиенко-Митрофанова Ия. В. Влияние пола на вербальное поведение респондентов преклонного возраста при исследовании стимула "игривость". - C. 65-85.
  7. Ivashkevych E. Z. People’s Interaction and Social Intellect of the Person. - C. 85-97.
  8. Ivashkevych E. E. Psychological Aspects of the Translation of Colloquial and Everyday Vocabulary. - C. 98-111.
  9. Калмиков Г. В. Дискурс як мовленнєвий вплив. - C. 112-127.
  10. Lyla M. V. Cognitive Prerequisites for Implementation of Foreign Verbal Communication. - C. 128-138.
  11. Pomyluiko V. Yu. Development of Social and Communicative Conpetens of Adults: Psychological and Pedagogical Conditions For Corporate Training. - C. 138-147.
  12. Роменкова В. А. Дневник матери в современной семье и его роль при формировании отношения к ребенку. - C. 148-160.
  13. Tanana S. M. Psychological Peculiarities the Development of Professional Competences in Future Teachers of Higher School in the Process of Professional Preparation. - C. 161-170.
  14. Kharchenko N. V. Language Personality of a Preschool Child: Features of Development in the Process of Listening. - C. 171-185.
  15. Шимко В. А. Характерологія мовленнєвої діяльності: контактна психодіагностика. - C. 186-202.
2017
Iss. 21(1)

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балабан О. О. Поняття ментального лексикону та моделі організації знань у пам’яті людини. - C. 12-26.
  4. Годунок З. В. Проблема легітимації українських збройних формувань у період АТО на Сході України. - C. 26-37.
  5. Калужинська Ю. В. Відоніми як один із засобів надання газетним текстам негативної оцінки. - C. 37-47.
  6. Kapranov O. The Framing of Music Therapy in Research Articles Involving Dementia. - C. 47-63.
  7. Летючая Л. П. Вербальная организация концепта-сценария СОБЫТИЕ. - C. 64-75.
  8. Маглам’ян К. Економічна лексика української мови: походження та формування. - C. 76-88.
  9. Molotkina Yu. O. Usage of Anglicisms in the Context of Current Language Situation in Ukraine. - C. 89-99.
  10. Панченко Т. С. Функціонально-стилістична роль іменників-оказіоналізмів у мові української періодики на початку ХХІ століття. - C. 100-108.
  11. Сога Л. В. Особливості вживання фразеологічних виразів іноземної мови. - C. 109-118.
  12. Холод О. М. Кореляція вербальної агресії інтернет-читачів і даних електронного декларування чиновників України (в період з 23 серпня по 7 листопада 2016 року). - C. 118-150.
  13. Chvets T. A. Les Moyens Linguaux de la Verbalisation du Concept "Femme" Dans des Proverbes et Dictons Français. - C. 151-160.
2017
Iss. 21(2)

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

    Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімова Н. Психолінгвістичний код сайтів новин: колективне авторство. - C. 15-25.
  4. Волженцева И. Развитие эмоционально-выразительной стороны речи дошкольника средствами онтопсихологической музыкотерапии. - C. 26-42.
  5. Герасіна С. Ділова контактність як детермінанта соціально-комунікативної компетентності студентської молоді. - C. 43-57.
  6. Грейліх О. Мовленнєвий етикет як складова професійно-педагогічної комунікації педагога. - C. 58-69.
  7. Dwivedi R., Partlow S., Bute S. International Terrorism, Electronic Media-Operation and Regulation of TV News Channels During the Terrorism Coverage. - C. 70-91.
  8. Ivashkevych E. Psychological Aspects of the Explication of Category of Expressivness in Art Translation. - C. 92-103.
  9. Калмиков Г. Професійно-психологічний дискурс як інструмент впливу на адресата. - C. 104-123.
  10. Кролівець Ю. Про підходи до психолінгвістичної діагностики розповідного мовлення дітей дошкільного віку. - C. 124-141.
  11. Мисан І. Теоретико-методологічні засади студіювання розуміння і вживання дітьми старшого дошкільного віку фразеологізмів у мовленні. - C. 142-162.
  12. Mykhalchuk N. Psychological Context of The Idea of Understanding. - C. 163-174.
  13. Помилуйко В. Діагностика розвитку соціально-комунікативної компетентності дорослих. - C. 175-186.
  14. Ревуцька І. Корекція мовленнєвих порушень засобами тілесно-орієнтованої терапії. - C. 187-196.
  15. Тирон О. Психологічні теорії, що пояснюють природу виникнення помилок в іншомовному мовленні. - C. 197-207.
  16. Фомина Н., Орлов В. Речевая диагностика особенностей направленности личности подростков. - C. 208-225.
  17. Харченко Н. Аудіювання як предмет дослідження психолінгвістики. - C. 226-244.
2017
Iss. 22(1)

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics

    Філологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гончарова Т. Жанрові трансформації дискурсу футбольних фанатів: психолінгвістичний підхід. - C. 12-27.
  4. Еливанова М., Семушина В. Звуко-цветовые соответствия алфавита и слов при синестезии. - C. 28-49.
  5. Єфименко О. Словосполуки з лексемою "війна" в мові української періодики. - C. 50-61.
  6. Ігнатьєва С. Функціональні особливості емоційної пам’яті в структурі щоденникового дискурсу. - C. 62-72.
  7. Калужинська Ю. Актуалізація лексики з негативною оцінкою на позначення суспільно-політичних процесів. - C. 73-84.
  8. Навальна М. Пейоративи в мові української періодики. - C. 85-97.
  9. Прищепа Г. "Мова ненависті" як лінгвістичний маркер "гібридної війни". - C. 98-112.
  10. Холод А. Психолингвистическая экспликация вербальной агрессии. - C. 113-126.
  11. Шемуда М. Особливості репрезентації емоційності в казці Л. Керрола "Аліса в Країні чудес". - C. 127-137.
2017
Iss. 22(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського