Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул (укр.).
  2. Титул (англ.).
  3. Максименко С. Д. Психология жизненной силы (нужды) личности . - C. 7-23.
  4. Александровская В. Н. Психическое отражение и идеальный образ: синергетические взаимосвязи . - C. 24-35.
  5. Вільдгрубе С. О., Рогозіна М. Ю. Гендерні відмінності маніпулятивної поведінки студентів . - C. 36-45.
  6. Власенко І. А. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту в контексті психологічних досліджень особистості . - C. 46-56.
  7. Гаваші С. Й., Лалакулич М. ‎М. Креативність як умова самореалізації фахівця . - C. 57-68.
  8. Гордєєва А. В., Єфименко А. П. Особливості сенсу життя та особистісного потенціалу підлітків, позбавлених батьківського піклування . - C. 69-79.
  9. Гребінь Н. В. Зміст маніпуляції як різновиду прихованого психологічного впливу . - C. 80-93.
  10. Гріньова О. М. Проблема смисложиттєвих орієнтацій в українській та зарубіжній психології . - C. 93-105.
  11. Джабраілова Г. В. Психічний стан бездітних чоловіків, які перебувають у ситуації розлучення . - C. 106-117.
  12. Дідковська Л. І. Психологічні особливості феномена креативності у старшокласників . - C. 117-128.
  13. Жизномірська О. Я. Проблеми підростаючої особистості: психологічний вимір самоствердження . - C. 129-139.
  14. Жиляк Н. В. Методологічні засади дослідження смислових завдань моторних дій у структурі рівнів психологічного відображення . - C. 140-149.
  15. Іванцова Н. Б. Методологія дослідження професійної спрямованості студентів-психологів . - C. 150-159.
  16. Ірхін Ю. Б. Теоретико-психологічний аналіз довірливості в оперативно-службовій діяльності органів внутрішніх справ . - C. 160-171.
  17. Йолич С. М., Корнієнко І. О. Дослідження конституційної репрезентації як детермінанти формування копінг-стратегій особистості. - C. 172-185.
  18. Калініна Т. С. Теоретичні аспекти особливостей розвитку особистості та поведінки молодших підлітків із затримкою психічного розвитку . - C. 186-195.
  19. Кандиба М. О. Соціально-психологічний аналіз сутності поняття "міжособистісна толерантність", як професійно важливої якості психолога . - C. 196-204.
  20. Кікінежді О. М. Психологічні детермінанти гендерної соціалізації підлітків . - C. 205-214.
  21. Климентович О. Б. Гендерна диференціація індивідуальних цінностей сучасної молоді . - C. 214-224.
  22. Кліманська М. Б. Психологічні особливості використання гумору медичними працівниками . - C. 225-236.
  23. Клочек Л. В. Атрибуція справедливих і несправедливих вчинків у педагогічній взаємодії викладачів і студентів . - C. 236-247.
  24. Коваленко О. Г. Вплив професійної зайнятості у похилому віці на психологічні особливості особистості . - C. 247-257.
  25. Коваль І. А. Вплив психоедукації на адаптацію соматичних хворих з коморбідними психічними розладами . - C. 258-267.
  26. Кострікін О. В. Формування та розвиток професійних якостей особистості майбутніх керівників засобами тренінгу в навчально-виховному процесі ВНЗ . - C. 268-278.
  27. Кузьо О. Б., Кузьо Ю. З. Особливості розуміння суїциду з позиції психології та християнського віровчення . - C. 279-288.
  28. Курбанова А. Т. Особенности коммуникативных качеств личности подростков, принадлежащих различным гендерным типам . - C. 289-304.
  29. Лазоренко О. В. Психологічний аналіз екстремальних умов несення прикордонної служби . - C. 305-315.
  30. Левус Н. І., Терендій О. В. Особливості локусу контролю у старшокласників з різним рівнем навчальної успішності . - C. 316-327.
  31. Лендел М. І., Щербан Т. Д. Деякі аспекти вивчення проблеми толерантності, етнічної толерантності у психології . - C. 328-338.
  32. Лозова О. М. Структура самоставлення майбутніх психологів як основа конструювання образу світу професії . - C. 338-348.
  33. Маєр Ю. В. Психологічні особливості розвитку емпатії у підлітків – вихованців навчальних закладів закритого типу . - C. 348-358.
  34. Макарова Л. Л. Теоретичне та емпіричне вивчення особливостей "я-концепції" в структурі самосвідомості . - C. 358-368.
  35. Максименко К. С. Реконструктивная психотерапия в клинической психологии . - C. 369-384.
  36. Максименко О. Г. Фіктивна ідентичність як форма самодепривації психіки суб’єкта . - C. 385-398.
  37. Малильо О. П., Корнієнко І. О. Опанувальна поведінка особистості в процесі розвитку сімейних відносин . - C. 399-410.
  38. Медвідь Н. П. Діагностичний компонент технології соціально-психологічної атестації керівника у сфері державного управління . - C. 411-425.
  39. Михайленко О. Ю. Рольовий підхід до вивчення особистості . - C. 426-435.
  40. Михальчук Н. О. Проведення рефлексивно-поетичного тренінгу з використанням англійських приказок та прислів’їв з компонентом "діяльність людини” . - C. 435-446.
  41. Мірошник З. М. Вивчення семантичного простору рольових позицій учителя початкових класів . - C. 447-458.
  42. Мойсеєва О. Є. Мотиваційні детермінанти агресивної поведінки . - C. 459-468.
  43. Нигматуллина И. А. Инновационные направления повышения профессиональной мобильности студентов – будущих учителей-логопедов в структуре Казанского (Приволжского) федерального университета . - C. 469-479.
  44. Новицька І. В. Психологічні аспекти дослідження успішності розпізнавання прихованих мисленнєвих образів (стан вивчення проблеми) . - C. 480-492.
  45. Onufriyeva L. A. To the issue of future socionomic specialists’ professional personality formation . - C. 493-506.
  46. Орішко Н. К. Специфіка самовдосконалення особистості на різних етапах її онтогенезу . - C. 507-519.
  47. Осика К. С. Динаміка структури мотивації спортивної діяльності юнаків-каратистів. - C. 520-531.
  48. Осика О. В. Логотерапія В.Франкла в психокорекційній роботі зі школярами . - C. 531-541.
  49. Панчук Н. П. Ціннісні орієнтації як системоутворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця . - C. 542-551.
  50. Партико Т. Б. Особистісні чинники вікових змін життєвих цінностей у дорослому віці . - C. 551-562.
  51. Пахомова О. Л. Внутрішньомовленнєва діяльність як основа розвитку діалогічного мислення у майбутніх психологів . - C. 563-576.
  52. Подкопаєв Є. С. Психологічний аналіз основних вимог до особистості керівника органу внутрішніх справ . - C. 577-586.
  53. Поцулко О. А. Роль комунікацій у формуванні особистості у період ранньої зрілості (22–30 років) . - C. 587-598.
  54. Прокоф’єва О. О., Работа Т. О. Активне соціально-психологічне навчання як метод вивчення і корекції впливу психотравмуючих переживань на емоційний стан юнаків . - C. 598-607.
  55. Рубежанська І. А., Галецька І. І. Особливості самоставлення в осіб з межовими психічними розладами . - C. 607-620.
  56. Руда Н. Л. Соціальний інтелект у структурі інтелекту . - C. 621-629.
  57. Савенкова І. І. Хронопсихологічне прогнозування перебігу нефроурологічних захворювань . - C. 630-638.
  58. Савицька О. В. Статеві та вікові особливості мотивів вибору професії та мотивів навчання студентської молоді . - C. 639-646.
  59. Самотаєва Е. О. Особливості взаємин батьків з підлітками у сучасних сім’ях . - C. 647-658.
  60. Сирова Г. В., Щербан Т. Д. До проблеми самореалізації педагога . - C. 658-669.
  61. Скиба М. М., Щербан Т. Д. Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів . - C. 670-681.
  62. Тарасенко Н. В. Проблеми профілактики віктимної поведінки студентів . - C. 681-691.
  63. Теплюк А. А. Сім’я як первинне джерело психічного здоров’я дитини дошкільного віку . - C. 692-701.
  64. Труляєв Р. О. Вплив позитивних цінностей педагога на формування позитивних цінностей та "сильних" рис характеру учнів . - C. 701-712.
  65. Фаринич О. Ю., Щербан Т. Д. Психологічні особливості студентських сімей . - C. 713-724.
  66. Федорко М. І., Корнієнко І. О. Формування професійної самоідентичності майбутніх психологів . - C. 725-737.
  67. Шайда О. Г. Експериментальне дослідження психологічних особливостей становлення професійного мислення майбутніх учителів гуманітарного профілю . - C. 737-748.
  68. Шанта С. П., Щербан Т. Д. Деякі психологічні особливості стилю керівництва організацією . - C. 748-759.
  69. Шебанова В. І. Функціональне значення метафоричності внутрішньої тілесності . - C. 760-770.
  70. Широка А. О. Спроба інтеграції концепції сепарації- індивідуації у вітчизняну психологію . - C. 770-781.
  71. Штепа О. С. Особливості зв’язку психологічної та персональної ресурсності особистості . - C. 782-791.
  72. Яковлева С. Д. Вплив корекційно-розвивального навчання на динаміку нейропсихологічних процесів у дітей з вадами інтелекту . - C. 791-798.
  73. Яновська С. Г. Соціально-економічні та психологічні ознаки підприємництва . - C. 799-809.
  74. Яновський М. І. Проблема психологічного впливу мистецтва на особистість . - C. 810-819.
  75. Відомості про авторів українською. - C. 820-826.
  76. Відомості про авторів англійською. - C. 827-833.
  77. Зміст (укр.). - C. 834-840.
  78. Зміст (англ.). - C. 841-847.
  79. Про збірник. - C. 848-852.
2013
Iss. 21

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Психология жизненной силы (нужды) личности. - C. 7-23.
  4. Александровская В. Н. Психическое отражение и идеальный образ: синергетические взаимосвязи. - C. 24-35.
  5. Вільдгрубе С. О., Рогозіна М. Ю. Гендерні відмінності маніпулятивної поведінки студентів. - C. 36-45.
  6. Власенко І. А. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту в контексті психологічних досліджень особистості. - C. 46-56.
  7. Гаваші С. Й., Лалакулич М. М. Креативність як умова самореалізації фахівця. - C. 57-68.
  8. Гордєєва А. В., Єфименко А. П. Особливості сенсу життя та особистісного потенціалу підлітків, позбавлених батьківського піклування. - C. 69-79.
  9. Гребінь Н. В. Зміст маніпуляції як різновиду прихованого психологічного впливу. - C. 80-93.
  10. Гріньова О. М. Проблема смисложиттєвих орієнтацій в українській та зарубіжній психології. - C. 93-105.
  11. Джабраілова Г. В. Психічний стан бездітних чоловіків, які перебувають у ситуації розлучення. - C. 106-117.
  12. Дідковська Л. І. Психологічні особливості феномена креативності у старшокласників. - C. 117-128.
  13. Жизномірська О. Я. Проблеми підростаючої особистості: психологічний вимір самоствердження. - C. 129-139.
  14. Жиляк Н. В. Методологічні засади дослідження смислових завдань моторних дій у структурі рівнів психологічного відображення. - C. 140-149.
  15. Іванцова Н. Б. Методологія дослідження професійної спрямованості студентів-психологів. - C. 150-159.
  16. Ірхін Ю. Б. Теоретико-психологічний аналіз довірливості в оперативно-службовій діяльності органів внутрішніх справ. - C. 160-171.
  17. Йолич С. М., Корнієнко І. О. Дослідження конституційної репрезентації як детермінанти формування копінг-стратегій особистості. - C. 172-185.
  18. Калініна Т. С. Теоретичні аспекти особливостей розвитку особистості та поведінки молодших підлітків із затримкою психічного розвитку. - C. 186-195.
  19. Кандиба М. О. Соціально-психологічний аналіз сутності поняття "міжособистісна толерантність", як професійно важливої якості психолога. - C. 196-204.
  20. Кікінежді О. М. Психологічні детермінанти гендерної соціалізації підлітків. - C. 205-214.
  21. Климентович О. Б. Гендерна диференціація індивідуальних цінностей сучасної молоді. - C. 214-224.
  22. Кліманська М. Б. Психологічні особливості використання гумору медичними працівниками. - C. 225-236.
  23. Клочек Л. В. Атрибуція справедливих і несправедливих вчинків у педагогічній взаємодії викладачів і студентів. - C. 236-247.
  24. Коваленко О. Г. Вплив професійної зайнятості у похилому віці на психологічні особливості особистості. - C. 247-257.
  25. Коваль І. А. Вплив психоедукації на адаптацію соматичних хворих з коморбідними психічними розладами. - C. 258-267.
  26. Кострікін О. В. Формування та розвиток професійних якостей особистості майбутніх керівників засобами тренінгу в навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 268-278.
  27. Кузьо О. Б., Кузьо Ю. З. Особливості розуміння суїциду з позиції психології та християнського віровчення. - C. 279-288.
  28. Курбанова А. Т. Особенности коммуникативных качеств личности подростков, принадлежащих различным гендерным типам. - C. 289-304.
  29. Лазоренко О. В. Психологічний аналіз екстремальних умов несення прикордонної служби. - C. 305-315.
  30. Левус Н. І., Терендій О. В. Особливості локусу контролю у старшокласників з різним рівнем навчальної успішності. - C. 316-327.
  31. Лендел М. І., Щербан Т. Д. Деякі аспекти вивчення проблеми толерантності, етнічної толерантності у психології. - C. 328-338.
  32. Лозова О. М. Структура самоставлення майбутніх психологів як основа конструювання образу світу професії. - C. 338-348.
  33. Маєр Ю. В. Психологічні особливості розвитку емпатії у підлітків – вихованців навчальних закладів закритого типу. - C. 348-358.
  34. Макарова Л. Л. Теоретичне та емпіричне вивчення особливостей "я-концепції" в структурі самосвідомості. - C. 358-368.
  35. Максименко К. С. Реконструктивная психотерапия в клинической психологии. - C. 369-384.
  36. Максименко О. Г. Фіктивна ідентичність як форма самодепривації психіки суб’єкта. - C. 385-398.
  37. Малильо О. П., Корнієнко І. О. Опанувальна поведінка особистості в процесі розвитку сімейних відносин. - C. 399-410.
  38. Медвідь Н. П. Діагностичний компонент технології соціально-психологічної атестації керівника у сфері державного управління. - C. 411-425.
  39. Михайленко О. Ю. Рольовий підхід до вивчення особистості. - C. 426-435.
  40. Михальчук Н. О. Проведення рефлексивно-поетичного тренінгу з використанням англійських приказок та прислів’їв з компонентом "діяльність людини”. - C. 435-446.
  41. Мірошник З. М. Вивчення семантичного простору рольових позицій учителя початкових класів. - C. 447-458.
  42. Мойсеєва О. Є. Мотиваційні детермінанти агресивної поведінки. - C. 459-468.
  43. Нигматуллина И. А. Инновационные направления повышения профессиональной мобильности студентов – будущих учителей-логопедов в структуре Казанского (Приволжского) федерального университета. - C. 469-479.
  44. Новицька І. В. Психологічні аспекти дослідження успішності розпізнавання прихованих мисленнєвих образів (стан вивчення проблеми). - C. 480-492.
  45. Onufriyeva L. A. To the issue of future socionomic specialists’ professional personality formation. - C. 493-506.
  46. Орішко Н. К. Специфіка самовдосконалення особистості на різних етапах її онтогенезу. - C. 507-519.
  47. Осика К. С. Динаміка структури мотивації спортивної діяльності юнаків-каратистів. - C. 520-531.
  48. Осика О. В. Логотерапія В. Франкла в психокорекційній роботі зі школярами. - C. 531-541.
  49. Панчук Н. П. Ціннісні орієнтації як системоутворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця. - C. 542-551.
  50. Партико Т. Б. Особистісні чинники вікових змін життєвих цінностей у дорослому віці. - C. 551-562.
  51. Пахомова О. Л. Внутрішньомовленнєва діяльність як основа розвитку діалогічного мислення у майбутніх психологів. - C. 563-576.
  52. Подкопаєв Є. С. Психологічний аналіз основних вимог до особистості керівника органу внутрішніх справ. - C. 577-586.
  53. Поцулко О. А. Роль комунікацій у формуванні особистості у період ранньої зрілості (22–30 років). - C. 587-598.
  54. Прокоф’єва О. О., Работа Т. О. Активне соціально-психологічне навчання як метод вивчення і корекції впливу психотравмуючих переживань на емоційний стан юнаків. - C. 598-607.
  55. Рубежанська І. А., Галецька І. І. Особливості самоставлення в осіб з межовими психічними розладами. - C. 607-620.
  56. Руда Н. Л. Соціальний інтелект у структурі інтелекту. - C. 621-629.
  57. Савенкова І. І. Хронопсихологічне прогнозування перебігу нефроурологічних захворювань. - C. 630-638.
  58. Савицька О. В. Статеві та вікові особливості мотивів вибору професії та мотивів навчання студентської молоді. - C. 639-646.
  59. Самотаєва Е. О. Особливості взаємин батьків з підлітками у сучасних сім’ях. - C. 647-658.
  60. Сирова Г. В., Щербан Т. Д. До проблеми самореалізації педагога. - C. 658-669.
  61. Скиба М. М., Щербан Т. Д. Психологічний супровід розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 670-681.
  62. Тарасенко Н. В. Проблеми профілактики віктимної поведінки студентів. - C. 681-691.
  63. Теплюк А. А. Сім’я як первинне джерело психічного здоров’я дитини дошкільного віку. - C. 692-701.
  64. Труляєв Р. О. Вплив позитивних цінностей педагога на формування позитивних цінностей та "сильних" рис характеру учнів. - C. 701-712.
  65. Фаринич О. Ю., Щербан Т. Д. Психологічні особливості студентських сімей. - C. 713-724.
  66. Федорко М. І., Корнієнко І.О. Формування професійної самоідентичності майбутніх психологів. - C. 725-737.
  67. Шайда О. Г. Експериментальне дослідження психологічних особливостей становлення професійного мислення майбутніх учителів гуманітарного профілю. - C. 737-748.
  68. Шанта С. П., Щербан Т. Д. Деякі психологічні особливості стилю керівництва організацією. - C. 748-759.
  69. Шебанова В. І. Функціональне значення метафоричності внутрішньої тілесності. - C. 760-770.
  70. Широка А. О. Спроба інтеграції концепції сепарації-індивідуації у вітчизняну психологію. - C. 770-781.
  71. Штепа О. С. Особливості зв’язку психологічної та персональної ресурсності особистості. - C. 782-791.
  72. Яковлева С. Д. Вплив корекційно-розвивального навчання на динаміку нейропсихологічних процесів у дітей з вадами інтелекту. - C. 791-798.
  73. Яновська С. Г. Соціально-економічні та психологічні ознаки підприємництва. - C. 799-809.
  74. Яновський М. І. Проблема психологічного впливу мистецтва на особистість. - C. 810-819.
  75. Відомості про авторів. - C. 820-826.
  76. Іnformation about the authors. - C. 827-833.
2013
Iss. 21

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д., Максименко К. С. Генетико-моделирующий метод: его эвристический и развивающий потенциал. - C. 7-26.
  4. Алексєєва Т. В. Духовність та відповідальність як екзистенціали людського буття. - C. 27-39.
  5. Андрійчук І. П. Специфіка психологічних та соціально-психологічних відносин у структурному підрозділі вищого навчального закладу. - C. 40-51.
  6. Боровицька О. М. До питання про глибинні передумови творчого світосприймання. - C. 51-67.
  7. Васильченко А. В. Дослідження переживання заздрощів у юнацькому віці. - C. 67-77.
  8. Вільдгрубе С. О. Вплив специфічної соціальної ситуації на самоставлення підлітків, які перебувають в умовах соціальної депривації. - C. 78-88.
  9. Грейліх О. О. Психологічні особливості підготовки студентів до педагогічної взаємодії в сучасних умовах. - C. 89-99.
  10. Гудима О. В. Статево-вікові уявлення підлітків про конфлікти. - C. 100-109.
  11. Дідик Н. М. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. - C. 110-119.
  12. Дроздов О. Ю. Соціальні уявлення про Захід та Схід України як складові масової геополітичної свідомості. - C. 120-133.
  13. Єгорова О. Б. Особливості прояву ворожості у хлопців і дівчат підліткового віку. - C. 133-146.
  14. Жмайло І. М. Міжособистісні взаємини як соціально-психологічна проблема. - C. 146-156.
  15. Заржицкая О. А. Социальные представления о теле у современной молодежи: разработка, адаптация и стандартизация компьютерного визуального теста EmAT v 1.4 ("Embodiment assessment tool v_1.4"). - C. 156-172.
  16. Zięba B. A. Kompetentny nauczyciel-wychowawca wartością w procesie edukacji dziecka zdolnego pochodzącego z rodziny niewydolnej wychowawczo. - C. 172-181.
  17. Іванцова Н. Б. Динаміка потреб студентів у структурі професійної спрямованості студентів-психологів. - C. 182-193.
  18. Камінська О. В. Психологічні детермінанти формування інтернет-залежності. - C. 194-204.
  19. Кандиба М. О. Взаємозв’язок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей. - C. 204-214.
  20. Клименко О. Є. Конструювання життєвої перспективи крізь призму ситуації інвалідності. - C. 215-224.
  21. Коваль І. В. Філософсько-психологічні засади навчання студентів розумінню текстової інформації на заняттях з іноземної мови. - C. 225-236.
  22. Коган О. В., Рудзевич І. Л. Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя в учнів з вадами інтелекту. - C. 237-249.
  23. Кононенко С. В., Кузьміна В. Ю. Мотиваційні складові розвитку правосвідомості майбутніх юристів. - C. 249-260.
  24. Костіна Т. О. Використання методики кольорового вибору М. Люшера для визначення ставлення особистості до життєвого сценарію. - C. 261-270.
  25. Костюченко І. А. Проблема стилю у зарубіжній та вітчизняній психологічній літературі. - C. 270-285.
  26. Котик І. О. Психосемантичне дослідження уявлень студентів ВНЗ про особистісну надійність людини. - C. 286-302.
  27. Кутішенко В. П. Духовні орієнтири становлення статевої ідентичності сучасної жінки. - C. 303-313.
  28. Левус Н. І. Особистість етнічно толерантної людини: яка вона?. - C. 313-323.
  29. Лящ О. П. Емоційний інтелект як предмет психологічних досліджень. - C. 324-335.
  30. Макаренко Н. М. Інвективна лексика як форма міжособистісного спілкування. - C. 336-347.
  31. Михальська С. А., Славіна Н. С. Особливості становлення професійної самосвідомості в юнацькому віці. - C. 347-356.
  32. Мул С. А. Результати дослідження стилів керівництва в охороні державного кордону прикордонним офіцером. - C. 357-366.
  33. Janusz Miąso Personalistyczna koncepcja człowieka jakoantropomocna baza dla pedagogiki medialnej. - C. 366-381.
  34. Ондо Анге А. М. Науково-теоретичні підходи до вивчення життєвої позиції як психологічного феномена. - C. 382-395.
  35. Онуфрієва Л. А. Самооцінка як складова Я-концепції майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 396-412.
  36. Опалюк Т. Л. Адаптаційні процеси в структурі професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 413-422.
  37. Панок В. Г. До питання про сутність прикладної психології та її місце в системі психологічної науки і психологічної практики. - C. 423-433.
  38. Панфілова Г. Б. Гендерні особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях. - C. 434-444.
  39. Пелих Н. С., Левус Н. І. Особливості статево-рольової соціалізації підлітків з повних та неповних сімей. - C. 445-457.
  40. Поліщук В. М. Криза 23 років як феномен вікового розвитку. - C. 458-468.
  41. Пономаренко В. В. Об’єктивні та суб’єктивні чинники розвитку професійної свідомості адвокатів. - C. 469-480.
  42. Попович Е. М. Особливості морального розвитку учнівської молоді в системі професійно-технічної освіти: результати експериментального дослідження. - C. 480-492.
  43. Ришко Г. М. Основні концептуальні теорії та підходи до вивчення феномена стресостійкості особистості. - C. 493-509.
  44. Романенко О. В. Застосування системного аналізу в процесі експериментального вивчення психіки. - C. 510-520.
  45. Сіверський В. А. Особливості формування "Я-концепції" в юнацькому віці. - C. 520-530.
  46. Сошина Ю. М. Цінності та ціннісні орієнтації в системі ціннісно-смислової сфери підлітка. - C. 530-539.
  47. Співак Л. М. Вікова динаміка емоційно-ціннісного ставлення особистості до себе як до представника української нації в юності. - C. 540-550.
  48. Ткалич М. Г. Типи гендерної взаємодії персоналу організацій: розробка діагностичного інструментарію. - C. 551-565.
  49. Токарева Н. М. Динаміка мотивації відповідальної поведінки підлітка у контексті суб’єктогенезу. - C. 566-576.
  50. Толков О. С. Вплив організаційно-професійних чинників на розвиток психологічної готовності персоналу вищої школи до діяльності в умовах соціально-економічних змін. - C. 576-587.
  51. Фальова О. Є. Установки до сексу жінок і чоловіків з кризисних сімей та жінок зі звичайних сімей. - C. 587-599.
  52. Хижняк А. А. Психологічний супровід педагогічної діяльності викладача фізичного виховання у професійному становленні. - C. 599-611.
  53. Хоменко К. В. Науково-теоретичні підходи до вивчення проблеми самоставлення в юнацькому віці. - C. 611-623.
  54. Хомчук О. П. Сутність впевненості у собі та її особистісні детермінанти в підлітковому віці. - C. 624-641.
  55. Циганаш А. В. Роль академічної мобільності у професійному розвитку майбутніх фахівців. - C. 641-654.
  56. Чепішко О. І. Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх учителів. - C. 654-666.
  57. Шелестова О. В. Науково-теоретичні підходи до вивчення проблеми впливу деприваційної травми на адаптаційні розлади військовослужбовців. - C. 666-678.
  58. Відомості про авторів. - C. 679-692.
  59. Про збірник. - C. 704-708.
2013
Iss. 22

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського