Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабушко С. Р. Соціальна спрямованість професійного розвитку сучасних фахівців. - C. 10-17.
  4. Вознюк О. В. Концептуальний і прикладний ресурс психопедагогіки. - C. 17-30.
  5. Дубасенюк О. А. Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. - C. 30-40.
  6. Левченко В. В. Ситуація невизначеності: трансформація особистісно-професійного розвитку дорослих. - C. 40-48.
  7. Любежаніна В. В. Освіта як засіб соціальної адаптації людей до третього віку. - C. 48-55.
  8. Орлова О. А. Особистісне самовдосконалення у контексті освіти дорослих. - C. 55-64.
  9. Рассказова О. Л. Неформальна освіта дорослих: виклики і суперечності. - C. 64-73.
  10. Сліпчишин Л. В. Реалізація освітньої функції музею на прикладі STEM-освіти. - C. 74-81.
  11. Хомич Л. О. Партнерство педагогічної науки і практики: нові виміри. - C. 82-91.
  12. Banit O. System szkolenia pracowników w transnarodowej korporacji Volkswagen Group Polska. - C. 92-102.
  13. Ващенко Л. І. Культурно-просвітницька діяльність Київського товариства грамотності серед дорослого населення. - C. 103-112.
  14. Загородня А. А. Модернізація професійної підготовки фахівців економічної галузі в Україні та Польщі. - C. 112-120.
  15. Клунко Р. Ю. Підготовка майбутніх учителів до формування правової культури школярів (на нормативно-правових джерелах періоду незалежності України). - C. 120-129.
  16. Masłowa T. Socjalno-ekonomiczne podstawy rozwoju zawodowego nauczycieli w Polsce w kontekście kształcenia ustawicznego. - C. 130-137.
  17. Попова А. С. Система освіти дорослих соціальних працівників у контексті підготовки до роботи з мігрантами: досвід Швеціїі. - C. 138-148.
  18. Самойленко О. А. Концептуальні ідеї освіти дорослих у словацькій педагогічній думці. - C. 149-160.
  19. Таможська І. В. Науково-педагогічна діяльність приват-доцентів юридичного факультету Університету Св. Володимира (1863-­1917 рр.). - C. 160-170.
  20. Sztepura A. Historiа rozwoju kształceniа na odległość w Polsce. - C. 170-177.
  21. Броннікова В. Б. Діагностика рівнів готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів. - C. 178-187.
  22. Давидова Ж. В. Науковий аналіз концепту "компетентність". - C. 187-194.
  23. Желанова В. В. Творче мислення студента ВНЗ: критеріальний апарат та діагностичний інструментарій. - C. 194-201.
  24. Зельман Л. Н. Удосконалення професійної підготовки кваліфікованих робітників сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 201-210.
  25. Коваленко Л. В. Критеріальна система оцінювання рівнів розвитку професійної компетентності вчителя української мови та літератури в системі післядипломної освіти. - C. 210-222.
  26. Колеснікова І. В. Розвиток медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти (організація експериментального дослідження). - C. 222-230.
  27. Колодько Т. М. Інноваційні технології у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 230-240.
  28. Кучерява К. В. Самоосвітня діяльність майбутніх викладачів економіки: мотиваційний аспект. - C. 240-248.
  29. Лісіна Л. О. Андрагогічна модель підготовки магістрантів у системі заочного навчання педагогічного університету. - C. 248-259.
  30. Мар’євич Н. К. Інноваційні технології у мистецько-педагогічній підготовці майбутніх учителів початкових класів до організації музично-ігрової діяльності з учнями. - C. 259-268.
  31. Наумова В. Ю. Професійний розвиток працівників методичних служб у системі формальної післядипломної освіти. - C. 268-274.
  32. Приходько Ю. І. Актуальні проблеми сучасного етапу розвитку військової освіти. - C. 275-282.
  33. Рибчук О. О. Критерії, показники оцінювання рівнів розвиненості фахової компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих військових навчальних закладів. - C. 282-291.
  34. Tsurkan T. Parent training programmes - the promising of the developming of the pedagogical culture of parents. - C. 292-302.
  35. Четверікова Н. В. Проблема педагогічної майстерності вчителя в умовах інклюзивної освіти. - C. 302-313.
  36. Шалигіна Н. П. Науково-теоретичні засади методики розвитку комунікативної компетентності офіцерів багатонаціональних штабів. - C. 314-326.
  37. Ягупов В. В., Бекірова А. Р. Професійна суб’єктність вчителя початкових класів як інтегральний показник сформованості професійної компетентності. - C. 326-335.
2017
Вип. 1 (13)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського