Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2019$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
|
| Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Аніщенко О. В., Прийма С. М., Строкань О. В. Визнання результатів неформального та інформального навчання дорослих: досвід і перспективи. - C. 9-19.
- Базелюк О. В. Вибір і використання цифрових засобів в освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 20-28.
- Vasylenko O. Global trends of adult education in the UNESCO’s documents. - C. 28-38.
- Вовк М. П., Ходаківська С. В. Технології навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти. - C. 39-48.
- Філіпчук Н. О. Пріоритети розвитку сучасної музейної педагогіки в Україні у контексті освіти впродовж життя. - C. 49-56.
- Галдецька І. Г. Розвиток навичок педагогічного спілкування викладача закладу вищої освіти системи Міністерства внутрішніх справ України. - C. 57-66.
- Іванова Н. А. Педагогічні умови формування проєктної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 67-75.
- Калюжна Т. Г. Професійний розвиток державних службовців засобами тренінгових технологій. - C. 76-84.
- Кирилова О. С. Підготовка майбутніх дизайнерів до застосування артпедагогічних технологій у професійній діяльності як наукова проблема. - C. 84-91.
- Котирло Т. В. Педагогізація батьків і членів родин як актуалітет освіти дорослих. - C. 91-99.
- Loputko O. Mind map technologies in teaching cadets english for specific purposes. - C. 100-107.
- Полтавець Н. В. Сучасний стан розвиненості творчого потенціалу майбутніх художнитків декоративно-прикладного мистецтва. - C. 107-116.
- Sikora J. Edukacyjne aspekty tworzenie kapitału ludzkiego jako kluczowego zasobu przedsiębiorstwa. - C. 116-122.
- Торчевська Н.В. Формування художнього смаку студентів мистецьких спеціальностей у процесі вивчення курсу "Історія мистецтв". - C. 122-130.
- Feltsan I. Social networks as a tool for development foreing grammar competence of university students. - C. 131-137.
- Годлевська К. В. Професійна підготовка андрагогів в Угорщині. - C. 138-145.
- Головченко Г. О. Розвиток медіаосвіти у США та Канаді: філософсько-педагогічний аспект. - C. 145-155.
- Огієнко О. Суспільно-державне управління в системі освіти дорослих: досвід Швеції, Данії, Норвегії та Фінляндії. - C. 155-166.
- Постригач Н. О. Особливості застосування каскадного підходу в освіті дорослих Грецької республіки. - C. 166-176.
| 2019 | | Вип. 2
|
|
|
|