Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лук’янова Л. Б. Освіта впродовж життя в умовах інформаційно-технологічного суспільства. - C. 10-20.
  4. Аніщенко О. В. Концепція розвитку неформальної освіти дорослих в Україні. - C. 20-39.
  5. Лазаренко Н. І., Коломієць А. М., Громов Є. В. Науковий туризм як к інструмент професійного розвитку дорослих. - C. 39-55.
  6. Jankowska D. Edukacja dla pokoju – edukacją w dialogu. - C. 55-66.
  7. Баніт О. В. Готовність топ-менеджерів міжнародних організацій до формування проектних командних структур. - C. 67-78.
  8. Ващенко Л. І. Дисимінація дистанційних форм навчання у неформальній освіті молоді та дорослих. - C. 78-89.
  9. Нагрибельний Я. А. Роль академіка Івана Зязюна в розвитку педагогічної освіти в Україні. - C. 89-98.
  10. Піддячий В.М. Психологічні умови формування громадянської компетентності майбутніх педагогів. - C. 98-107.
  11. Tymkiv N. Professional development of petroleum engineers in lifelong education. - C. 107-114.
  12. Халемендик Ю. Є. Розвиток англомовної професійної компетентності викладачів і студентів закладів вищої освіти. - C. 115-124.
  13. Шингоф І. Л. Професійний розвиток вчителя-словесника засобами інтерактивних технологій навчання у закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 124-131.
  14. Говорун І.В. Окремі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у Федеративній Республіці Німеччина. - C. 132-139.
  15. Goretko T. Training programs for future it managers in universities of the USA: contents aspect. - C. 139-146.
  16. Grishko V. Działalność uniwersytetów trzeciego wieku w Polscа. - C. 146-155.
  17. Маслова Т. В. Види і форми професійного розвитку вчителів польської мови в системі післядипломної освіти Республики Польща. - C. 155-163.
  18. Remedios B.-M. M., Aranzazu C. T. M., Naranjo C. M. Evolution of the adult education in Spain through a review of education laws. - C. 163-171.
  19. Черкаський Я. А. Освіта дорослих засуджених у пенітенціарних установах Великої Британії: організаційний аспект. - C. 171-183.
2019
Вип. 1 (15)


 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщенко О. В., Прийма С. М., Строкань О. В. Визнання результатів неформального та інформального навчання дорослих: досвід і перспективи. - C. 9-19.
  4. Базелюк О. В. Вибір і використання цифрових засобів в освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 20-28.
  5. Vasylenko O. Global trends of adult education in the UNESCO’s documents. - C. 28-38.
  6. Вовк М. П., Ходаківська С. В. Технології навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти. - C. 39-48.
  7. Філіпчук Н. О. Пріоритети розвитку сучасної музейної педагогіки в Україні у контексті освіти впродовж життя. - C. 49-56.
  8. Галдецька І. Г. Розвиток навичок педагогічного спілкування викладача закладу вищої освіти системи Міністерства внутрішніх справ України. - C. 57-66.
  9. Іванова Н. А. Педагогічні умови формування проєктної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 67-75.
  10. Калюжна Т. Г. Професійний розвиток державних службовців засобами тренінгових технологій. - C. 76-84.
  11. Кирилова О. С. Підготовка майбутніх дизайнерів до застосування артпедагогічних технологій у професійній діяльності як наукова проблема. - C. 84-91.
  12. Котирло Т. В. Педагогізація батьків і членів родин як актуалітет освіти дорослих. - C. 91-99.
  13. Loputko O. Mind map technologies in teaching cadets english for specific purposes. - C. 100-107.
  14. Полтавець Н. В. Сучасний стан розвиненості творчого потенціалу майбутніх художнитків декоративно-прикладного мистецтва. - C. 107-116.
  15. Sikora J. Edukacyjne aspekty tworzenie kapitału ludzkiego jako kluczowego zasobu przedsiębiorstwa. - C. 116-122.
  16. Торчевська Н.В. Формування художнього смаку студентів мистецьких спеціальностей у процесі вивчення курсу "Історія мистецтв". - C. 122-130.
  17. Feltsan I. Social networks as a tool for development foreing grammar competence of university students. - C. 131-137.
  18. Годлевська К. В. Професійна підготовка андрагогів в Угорщині. - C. 138-145.
  19. Головченко Г. О. Розвиток медіаосвіти у США та Канаді: філософсько-педагогічний аспект. - C. 145-155.
  20. Огієнко О. Суспільно-державне управління в системі освіти дорослих: досвід Швеції, Данії, Норвегії та Фінляндії. - C. 155-166.
  21. Постригач Н. О. Особливості застосування каскадного підходу в освіті дорослих Грецької республіки. - C. 166-176.
2019
Вип. 2

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського