Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74309/2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Проблеми сучасної психології
: зб. наук. пр..- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні проблеми психології

  4. Максименко С.Д. Екзистенціально-генетичні витоки існування особистості. - C. 4-11.
  5. Чепеліва Н.В. Розуміння та інтерпретація соціокультурного досвіду у контексті постнекласичної методологічної парадигми. - C. 11-16.
  6. Шевченко Н.Ф. Професійна свідомість психолога: методологічний та прикладний аспекти. - C. 16-23.
  7. Організаційна та економічна психологія

  8. Карамушка Л.М. Організаційний розвиток освітніх організацій: труднощі, ресурси, психологічні чинники та умови. - C. 24-35.
  9. Іщук О.В. Організаційна культура як інструмент підвищення ефективності функціонування вищого навчального закладу. - C. 36-40.
  10. Поплавська А.П. Дослідження конфліктної поведінки керівників підприємства. - C. 41-46.
  11. Ткалич М.Г. Соціально-психологічні особливості гендерної взаємодії в організації. - C. 46-52.
  12. Психологія особистості

  13. Губа Н.О. Теоретичний аналіз соціально-психологічних факторів виникнення самотності. - C. 53-57.
  14. Калюжна Є.М., Вовна А.М. Формула страху: обгрунтування і концептуалізація. - C. 58-62.
  15. Кандиба М.О. Психологічний аналіз причин жіночої самотності. - C. 63-67.
  16. Малина О.Г. Динаміка становлення стилю життя особистості. - C. 67-72.
  17. Співак Л. М. Специфіка змісту та структури національної самосвідомості особистості у психологічній науці. - C. 73-77.
  18. Сошина Ю. М. Ціннісно-смислові настанови в структурі ціннісно-смислової сфери особистості. - C. 78-82.
  19. Шевчук З. М. Життєві цінності особистості як передумова розвитку духовного потенціалу в юнацькому віці. - C. 83-87.
  20. Особистісно-професійне становлення спеціаліста

  21. Долинська Л. В. Саморегулятивні механізми особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 88-92.
  22. Бабич С. С. Дослідження трансформаційних змін у смисловій сфері фахівців на початковому етапі професіоналізації. - C. 92-96.
  23. Грандт В. В. Копінг-ресурси як чинник професійного здоров'я представників екстрених служб: вектори психологічної ефективності збереження професійної надійності. - C. 97-102.
  24. Іванова Л. С. Специфіка готовності першокурсників до адаптації у вищій школі. - C. 102-107.
  25. Мосол Н. О. Психологічні аспекти професійного самовизначення старшокласників. - C. 108-112.
  26. Овсяннікова В. В. Особливості синдрому професійного вигорання у викладачів вищого навчального закладу. - C. 113-118.
  27. Паскевська Ю. А. Аналіз мовлення як засобу професійної діяльності практичного психолога. - C. 118-123.
  28. Пономаренко О. В. Стратегії психозахисної поведінки педагогів з різними рівнями емоційного вигорання. - C. 124-128.
2012
№ 1

 
Проблеми сучасної психології
: зб. наук. пр..- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Особистісно-професійне становлення фахівця

  4. Грандт В. В. Особливості копінг-стратегій поведінки представників екстрених служб. - C. 4-10.
  5. Литвиненко С. А., Ямницький В. М. Кіноклуб як форма професійної підготовки майбутніх психологів. - C. 10-15.
  6. Приходько В. М. Екологічна психологія та психопедагогіка у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 15-21.
  7. Приходько М. І. Психодіагностика функціональних детермінант професійної спрямованості студентів. - C. 21-26.
  8. Помиткін Е. О. Емоційно-почуттєва взаємодія педагога з учнем як ознака духовної культури. - C. 26-30.
  9. Рудюк О. В. Нормативна і ненормативна кризова феноменологія професіогенезу особистості. - C. 30-36.
  10. Саннікова О. П. Конгруентність як інтегральна властивість особистості психолога. - C. 36-41.
  11. Чернобровкін В. М. Психологічні особливості проблемних ситуацій педагогічної діяльності. - C. 41-46.
  12. Шевченко Н. Ф. Специфіка становлення професійної свідомості психологів у вищому навчальному закладі. - C. 46-53.
  13. Організаційна та економічна психологія

  14. Грединарова О. М. Соціально-психологічний механізм створення іміджу освітньої установи. - C. 53-58.
  15. Іщук О. В. Аналіз впливу організаційної культури вищого навчального закладу на становлення професійної ідентичності студентів. - C. 58-64.
  16. Поплавська А. П. Теоретичний аналіз проблеми лояльності персоналу до організації. - C. 64-71.
  17. Скрипаченко Т. В. Психологічний зміст економічної категорії "гроші". - C. 71-76.
  18. Ткалич М. Г., Кацович Я. Ю. Соціально-психологічні характеристики гендерних груп як суб’єктів гендерної взаємодії в організації. - C. 76-83.
  19. Соціальна психологія психологія особистості

  20. Білик Т. М. Дослідження особливостей структури взаємозв’язків інтерперсонального стилю мовленнєвого іміджу особистості. - C. 83-88.
  21. Волкова Л. О. Використання шарнірних ляльок (БЖД) у лялькотерапії. - C. 88-94.
  22. Лукасевич О. А. Теоретичний аналіз проблеми моральної свідомості у молодшому шкільному віці. - C. 94-99.
  23. Овсяннікова В. В. Суб'єктивні переживання самотності підлітків. - C. 99-106.
  24. Сторож О. В. Характер як складова творчої соціалізації старшокласників. - C. 106-111.
  25. Шебанова В. І. Метафора як спосіб вираження інтероцептивних відчуттів. - C. 111.
2012
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського