Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74560/2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Professional education: methodology, theory and technologies
: collection of scientific papers.- Pereiaslav-Khmelnytskyi
Profesiyna osvita: metodolohia, teoria ta tekhnolohii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Borysov S. I. Implementing hands-on activities into molecular biology courses. - C. 6-13.
  4. Vorobel O. Ecological perspective and foreign language teaching and learning. - C. 14-21.
  5. Багно Ю. М. Підготовка майбутнього вчителя до інклюзивного навчання на засадах компетентнісного підходу. - C. 22-32.
  6. Bakhmat L. V., Fursa I. V. Professional competency as a basis for adequate self-assessment of future teachers. - C. 33-44.
  7. Білик Л. В. Деонтологічні навички як невід’ємна частина професійної підготовки медичних працівників до реабілітації пацієнтів з хронічно невиліковними хворобами. - C. 45-58.
  8. Гарапко В. І. Актуальність впровадження наскрізних компетентностей в освітню політику та практику підготовки вчителів: міжнародний вимір. - C. 59-73.
  9. Іщук В. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців медичної галузі на основі компетентнісного підходу. - C. 74-85.
  10. Калаур С. М. Використання тренінгових технологій у процесі формування готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів у професійній діяльності. - C. 86-98.
  11. Кириченко П. В. Історія розвитку української вищої освіти – шлях до гуманітаризації на основі рідної історії та мови. - C. 99-114.
  12. Кононенко І. А. Французький досвід реформування системи професійної підготовки вчителів. - C. 115-131.
  13. Литвин А. Ф. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів загально-технічних дисциплін в контексті формування технологічної культури. - C. 132-146.
  14. Мартинець Л. А. Інноваційні технології у професійному розвитку вчителя. - C. 147-158.
  15. Мартинюк Т. В. Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів. - C. 159-168.
  16. Мосейчук Ю. Ю. Потенціал компетентнісного підходу у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури. - C. 169-183.
  17. Novak O. M. Theoretical aspects of key competences of future teachers of vocational training in theory and practice of high school. - C. 184-199.
  18. Шапран О. І. Розвиток співробітництва майбутніх педагогів як ключової компетентності в процесі інтерактивної ігрової взаємодії. - C. 200-212.
  19. Шапран Ю. П., Драниця П. Ю. Використання ігрового імітаційного моделювання при формуванні професійної компетентності інженерів у галузі охорони праці. - C. 213-227.
2017
Vol. 5(1)

 
Professional education: methodology, theory and technologies
: collection of scientific papers.- Pereiaslav-Khmelnytskyi
Profesiyna osvita: metodolohia, teoria ta tekhnolohii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Dobroskok I., Dobroskok S. World Experience of Distance Learning as a Innovative Form of Professional Education. - C. 7-26.
  4. Barnaś-Baran E. Rolę Psychologii, Pedagogiki i Etyki w Rozwoju Człowieka iz Poglądy Juliana Ochorowicza. - C. 27-53.
  5. Бикова Т., Іващенко М. Методико-теоретичні особливості засвоєння майбутніми майстрами виробничого навчання нових технологій швейного виробництва. - C. 54-71.
  6. Богомолова М. Підготовка вчителя в предметному полі реалізації "Декларації про соціальне виховання" (1920 р.). - C. 72-90.
  7. Бондаренко В. Формування готовності до професійної діяльності працівників підрозділів патрульної поліції. - C. 91-108.
  8. Вайнтрауб М. Реалізація системно-діяльнісного підходу у навчальних закладах вищої освіти на прикладі викладання дисциплін з охорони праці. - C. 109-122.
  9. Волкова Н. Формування в майбутніх інженерів-педагогів у галузі харчових технологій готовності до професійної діяльності на основі компетентнісно-креативного підходу. - C. 123-137.
  10. Доценко С. Творчі методи прийняття ефективних рішень. - C. 138-157.
  11. Істоміна К. Стан професійної підготовки бакалаврів з міжнародних відносин в Україні. - C. 158-172.
  12. Казаннікова О. Специфіка практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання. - C. 173-188.
  13. Коваленко Л., Ющенко Н. Суть поняття "дослідницька діяльність старшокласників". - C. 189-204.
  14. Козацька Т. Аналітичний огляд методологічного забезпечення вивчення курсу "Міжнародне право" для майбутніх фахівців з туристичного обслуговування. - C. 205-229.
  15. Литвинов А. Педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів до провайдингу освітніх інновацій у практику вищої школи. - C. 230-249.
  16. Михайленко Л. Розвиток іншомовної професійної компетентності лікарів у системі післядипломної медичної освіти. - C. 250-266.
  17. Радван Нассіб Педагогічні засади формування виконавських умінь майбутнього педагога-скрипаля. - C. 267-281.
  18. Онищук Л. Ступенева підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проведення педагогічного дослідження. - C. 282-296.
  19. Предиткевич О. Організаційно-педагогічні умови формування готовності командирів військових підрозділів до педагогічної фасилітації. - C. 297-316.
  20. Прокофьева О., Комарова И., Анищенко О. Основные направления профессиональной подготовки педагогов учреждений дошкольного образования в Республике Беларусь. - C. 317-334.
  21. Ратушинська А. Педагогічні основи стимулювання мотивації творчого саморозвитку вчителя в умовах інноваційної діяльності. - C. 335-351.
  22. Савош В. Особистісно орієнтований підхід: особливості вияву в системі неперервної освіти. - C. 352-366.
  23. Султанова Н. Виховний потенціал інтернатних закладів освіти в Україні як засіб всебічного розвитку особистості (1956–1984 рр.). - C. 367-384.
2017
Vol. 6

 
Professional education: methodology, theory and technologies
: collection of scientific papers.- Pereiaslav-Khmelnytskyi
Profesiyna osvita: metodolohia, teoria ta tekhnolohii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко О. В. Технологія формування в майбутніх хореографів інформаційно-комунікаційної компетентності. - C. 5-20.
  4. Бикова Т. Б., Іващенко М. В. Стратегія адаптованого використання дистанційних курсів-ресурсів у процесі запровадження змішаного навчання. - C. 21-39.
  5. Галус О. М., Крищук Б. С. Структурна модель організації наукової роботи у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 40-54.
  6. Доброскок І. І. Розвиток автономності і відповідальності здобувачів вищої освіти – ключова умова ефективної професійної діяльності майбутніх фахівці. - C. 55-82.
  7. Доценко С. О. Трансформація природничо-математичних дисциплін у контексті STEM-освіти. - C. 83-101.
  8. Келемен А. В. Психолого-педагогічні підходи до характеристики педагогічної культури як наукової категорії. - C. 102-113.
  9. Келемен Р. Ю. Роль юридичної клініки в професійній підготовці майбутніх фахівців правознавства. - C. 114-127.
  10. Кіщук В. М. Організація професійної підготовки майбутніх фармацевтів: психолого-педагогічні аспекти. - C. 128-141.
  11. Маслій О. М. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 142-155.
  12. Осадчук Д. Д. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх офіцерів морського торговельного флоту до роботи в екстремальних ситуаціях. - C. 156-166.
  13. Рожко-Павлишин Т. А. Умови професійної успішності вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 167-183.
  14. Прокопенко І. А. Подолання професійного вигорання вчителів шляхом упровадження здоров’язбережувальних технологій. - C. 184-203.
  15. Рідкодубська Г. А. Особливості вивчення дисципліни "Вступ до спеціальності" при підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 204-216.
  16. Сердюк Н. Ю. Основні напрями реформування сучасної вищої освіти України. - C. 217-230.
  17. Чень Цзін Організація освітнього процесу фахівців з хореографії. - C. 231-245.
  18. Сунь Цзінцю Пізнавальна самостійність особистості: сутність, основні характеристики, структура. - C. 246-257.
2017
Vol. 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського