Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74601/2017$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Павелків Р. В. Формування та розвиток здатності до моральної рефлексії в процесі активного соціально-психологічного навчання молодших школярів. - C. 5-10.
- Артемова О. І. Вплив рівня розвитку креативності на адаптацію студента-першокурсника. - C. 10-14.
- Бабій М. Ф. Важливість здібностей у вербальній взаємодії педагогів. - C. 14-18.
- Березюк Т. П. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів на засадах компетентнісного підходу в контексті європейського простору вищої освіти. - C. 18-23.
- Богдан Ж. Б., Підбуцька Н. В. Мотиваційні предиктори спрямованості особистості. - C. 23-27.
- Борейчук І. О., Матухно Є. В. Використання фотоспогадів у позитивній мотивації індивіда. - C. 27-31.
- Бульчик Т. І., Мушкевич М. І. Психологічні особливості особистісного та сімейного функціонування учасників АТО. - C. 31-36.
- Бучко В. Б. Психологічні аспекти сприймання справедливості через призму культури бідності та багатства. - C. 36-41.
- Бушуєва Т. В. Взаємозв’язок особистісних особливостей та копінг-стратегій жінок у період дорослішання. - C. 41-46.
- Веремійчук Т. А. Психологічні особливості переживання кризи студентської молоді в Україні. - C. 46-49.
- Воробйов А. М., Демчук О. О. Медіа залежність як різновид психічних відхилень. - C. 49-54.
- Ганкевич О. В. Вплив психотравмуючих факторів на життєдіяльність молодих та зрілих подружніх пар. - C. 54-59.
- Главінська О. Д. Професійне самоусвідомлення та самовизначення студентської молоді у становленні особистісної суверенності. - C. 59-63.
- Грипич С. Н. Розвиток професійної мотивації студентів психолого-педагогічних спеціальностей в процесі навчання у ВНЗ. - C. 63-67.
- Грицюк І. М. Арт-терапія в роботі практичного психолога з дітьми, які мають емоційні порушення. - C. 67-71.
- Демчук О. О., Лазарчук В. В. Життєва компетентність як підгрунтя власної життєвої і професійної успішності. - C. 71-75.
- Демянюк О. Б., Косарєва О. І. Модальності світосприйняття як складова індивідуальної свідомості молоді. - C. 75-79.
- Дучимінська Т. І., Хлівна О. М. Роль лабораторного практикуму з психодіагностики та клінічної психології у виявленні проявів особистісної безпорадності студентів. - C. 79-84.
- Ivashkevych E. E. Psycholinguistic aspects of comic book narration. - C. 84-88.
- Івашкевич Е. З. Унікальність особистості та структура соціального інтелекту педагога. - C. 88-92.
- Камінська О. В. Система засобів подолання схильності до інтернет-залежності на основі ресурсного підходу. - C. 92-96.
- Карковська Р. І. Деструктивні позиції осіб з близького соціального оточення щодо вдів загиблих учасників АТО. - C. 96-100.
- Кирилова Д. С. Психологічна готовність до материнства в структурі життєвих смислів жінки: теоретико-методологічний аналіз. - C. 101-104.
- Кідалова М. М. Емоційні бар'єри студентів ВНЗ: психологічні особливості прояву в умовах адаптаційного періоду. - C. 105-110.
- Клочек Л. В. Розвиток уявлень про соціальну справедливість у дошкільному дитинстві. - C. 110-114.
- Корчакова Н. В. Егоїстична мотивація як перешкода у розвитку просоціальної поведінки підлітка. - C. 114-120.
- Котлова Л. О., Марчук К. А. Психологічні особливості творення поетичного тексту (за науковим трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості"). - C. 120-124.
- Коць М. О., Онопченко І. В., Озоровський І. В. Роль мотиваційних чинників у професійному самовизначенні підлітків з особливими потребами. - C. 124-128.
- Коширець В. В. Особливості надання психологічної допомоги особам з ПТСР. - C. 128-133.
- Крюкова Л. В. Критерії формування особливостей емоційної сфери молодшого школяра. - C. 133-137.
- Кряж І. В., Гранкіна-Сазонова Н. В. Довіра й емоційний інтелект як предиктори особистісного благополуччя студентів-психологів. - C. 137-143.
- Кузьмін В. В. Концептуалізація соціально-психологічних процесів виникнення, формування й розвитку спільноти дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, їх інтеграція в сучасне суспільство. - C. 143-147.
- Кулаков Р. С. Особливості впливу профільного навчання на вибір старшокласниками сфери майбутньої професійної діяльності. - C. 147-152.
- Кулакова Л. М. Психологічні особливості розуміння текстової інформації молодшими школярами в умовах навчальної діяльності. - C. 153-157.
- Лисак Н. О., Петренко Н. В. Теоретико-методологічні підходи щодо структури внутрішньоособистісного конфлікту в період юнацького студентського віку. - C. 157-162.
- Литвинчук Л. М. Оцінка індивідуальних особливостей трансперсональної поведінки залежних від опіоїдів. - C. 162-166.
- Литвиненко С. А., Ямницький В. М. Формування професійної ідентичності майбутніх учителів. - C. 167-171.
- Луценко О. Л., Габелкова О. Є. Конструювання методики схильності до низької фізичної активності – процедура та результати. - C. 171-175.
- Луцик Г. О. Чинники схильності підлітків до девіантної поведінки. - C. 175-180.
- Магдисюк Л. І. Психологічні особливості якості життя осіб з серцево-судинними захворюваннями. - C. 180-184.
- Mykhalchuk N. O., Yatsuryk A. O. The problem of understanding in psychology: philosophical and methodological background. - C. 184-188.
- Мушкевич М. І. Моделі організації психологічного супроводу сімей, які мають проблемних дітей. - C. 188-192.
- Назаревич В. В., Борейчук І. О. Фотографія як засіб ресурсування психоемоційного стану індивіда. - C. 192-197.
- Назарець Л. М. Особливості взаємодії у конфліктах та конструктивні прийоми їх подолання. - C. 197-202.
- Новік Л. О., Хупавцева Н. О. Вікові особливості становлення професійного іміджу особистості. - C. 202-206.
- Оксентюк Н. В. Мікромоменти позитивного резонансу. - C. 206-211.
- Павелків В. Р., Панасюк В. М. Прояви ознак фанатизму як соціального явища: на прикладі молодіжних субкультур. - C. 211-215.
- Петренко О. Б. Проблема самореалізації особистості у концепції М. М. Рубінштейна. - C. 215-220.
- Позднишев Є. В. Роль інструментів психотехнологій у формуванні та просуванні іміджу суб'єктів спортивної діяльності. - C. 220-225.
- Помилуйко В. Ю. Психологічні механізми розвитку ключових компетентностей у дорослому віці. - C. 225-230.
- Романюк В. Л. Дослідження психічного здоров’я особистості за рівнем тривожності. - C. 230-234.
- Рудюк О. В. Смислодіяльнісна детермінація переживання кризи у безробітних. - C. 234-239.
- Рудь Г. В., Косарєва О. І. Психологічний аналіз прояву особистісних характеристик першокурсників. - C. 239-243.
- Савелюк Н. М. Психологічні аспекти проблеми взаємозв’язку релігійної активності та суб’єктивного благополуччя. - C. 244-250.
- Созонюк О. С. Розвиток професійного мислення майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. - C. 250-254.
- Ставицька О. Г., Ставицький Д. О. Динаміка змісту особистісно-мотиваційної сфери студентів за час навчання у вузі. - C. 254-259.
- Старинська Н. В. Адаптаційний потенціал як чинник професійної самореалізації особистості. - C. 259-263.
- Столярчук О. А. Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців. - C. 263-268.
- Сторож О. В., Дружиніна І. А. Психологічні особливості адаптації та творчої реалізації особистості у соціумі. - C. 268-272.
- Ткаченко О. А. Аналіз факторів професійного саморозвитку як підгрунтя самопроектування учителів. - C. 272-277.
- Ткачишина О. Р. Психологічна безпека особистості та явища стереотипізації у сучасному інформаційному середовищі. - C. 277-281.
- Федоренко Р. П., Лех Т. Л. Аналіз особливостей ставлення сучасних підлітків до "груп смерті" та небезпечних ігор у соціальних мережах. - C. 281-286.
- Фенина О. Я. Проблема рефлексії та рефлексивності особистості у становленні професійного самоменеджменту. - C. 286-291.
- Хомич І. С. Самооцінка дитини молодшого шкільного віку як передумова забезпечення контролю за діяльністю з точки зору нормативних критеріїв. - C. 291-295.
- Шаповал І. М. Дослідження психологічних чинників формування професійної ідентичності студентів-психологів. - C. 295-300.
- Шкарлатюк К. І., Сойко О. В. Медитативні казки як ресурс особистісного розвитку дитини з психофізичними порушеннями. - C. 300-304.
- Яцюк Н. О. Особливості морального розвитку молодших школярів у сучасних умовах. - C. 304-311.
- Відомості про авторів. - C. 312-314.
| 2017 | | Вип. 8
|
|
|
|
|