Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74601/2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Психологія: реальність і перспективи
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Павелків Р. В. Формування та розвиток здатності до моральної рефлексії в процесі активного соціально-психологічного навчання молодших школярів. - C. 5-10.
  4. Артемова О. І. Вплив рівня розвитку креативності на адаптацію студента-першокурсника. - C. 10-14.
  5. Бабій М. Ф. Важливість здібностей у вербальній взаємодії педагогів. - C. 14-18.
  6. Березюк Т. П. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів на засадах компетентнісного підходу в контексті європейського простору вищої освіти. - C. 18-23.
  7. Богдан Ж. Б., Підбуцька Н. В. Мотиваційні предиктори спрямованості особистості. - C. 23-27.
  8. Борейчук І. О., Матухно Є. В. Використання фотоспогадів у позитивній мотивації індивіда. - C. 27-31.
  9. Бульчик Т. І., Мушкевич М. І. Психологічні особливості особистісного та сімейного функціонування учасників АТО. - C. 31-36.
  10. Бучко В. Б. Психологічні аспекти сприймання справедливості через призму культури бідності та багатства. - C. 36-41.
  11. Бушуєва Т. В. Взаємозв’язок особистісних особливостей та копінг-стратегій жінок у період дорослішання. - C. 41-46.
  12. Веремійчук Т. А. Психологічні особливості переживання кризи студентської молоді в Україні. - C. 46-49.
  13. Воробйов А. М., Демчук О. О. Медіа залежність як різновид психічних відхилень. - C. 49-54.
  14. Ганкевич О. В. Вплив психотравмуючих факторів на життєдіяльність молодих та зрілих подружніх пар. - C. 54-59.
  15. Главінська О. Д. Професійне самоусвідомлення та самовизначення студентської молоді у становленні особистісної суверенності. - C. 59-63.
  16. Грипич С. Н. Розвиток професійної мотивації студентів психолого-педагогічних спеціальностей в процесі навчання у ВНЗ. - C. 63-67.
  17. Грицюк І. М. Арт-терапія в роботі практичного психолога з дітьми, які мають емоційні порушення. - C. 67-71.
  18. Демчук О. О., Лазарчук В. В. Життєва компетентність як підгрунтя власної життєвої і професійної успішності. - C. 71-75.
  19. Демянюк О. Б., Косарєва О. І. Модальності світосприйняття як складова індивідуальної свідомості молоді. - C. 75-79.
  20. Дучимінська Т. І., Хлівна О. М. Роль лабораторного практикуму з психодіагностики та клінічної психології у виявленні проявів особистісної безпорадності студентів. - C. 79-84.
  21. Ivashkevych E. E. Psycholinguistic aspects of comic book narration. - C. 84-88.
  22. Івашкевич Е. З. Унікальність особистості та структура соціального інтелекту педагога. - C. 88-92.
  23. Камінська О. В. Система засобів подолання схильності до інтернет-залежності на основі ресурсного підходу. - C. 92-96.
  24. Карковська Р. І. Деструктивні позиції осіб з близького соціального оточення щодо вдів загиблих учасників АТО. - C. 96-100.
  25. Кирилова Д. С. Психологічна готовність до материнства в структурі життєвих смислів жінки: теоретико-методологічний аналіз. - C. 101-104.
  26. Кідалова М. М. Емоційні бар'єри студентів ВНЗ: психологічні особливості прояву в умовах адаптаційного періоду. - C. 105-110.
  27. Клочек Л. В. Розвиток уявлень про соціальну справедливість у дошкільному дитинстві. - C. 110-114.
  28. Корчакова Н. В. Егоїстична мотивація як перешкода у розвитку просоціальної поведінки підлітка. - C. 114-120.
  29. Котлова Л. О., Марчук К. А. Психологічні особливості творення поетичного тексту (за науковим трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості"). - C. 120-124.
  30. Коць М. О., Онопченко І. В., Озоровський І. В. Роль мотиваційних чинників у професійному самовизначенні підлітків з особливими потребами. - C. 124-128.
  31. Коширець В. В. Особливості надання психологічної допомоги особам з ПТСР. - C. 128-133.
  32. Крюкова Л. В. Критерії формування особливостей емоційної сфери молодшого школяра. - C. 133-137.
  33. Кряж І. В., Гранкіна-Сазонова Н. В. Довіра й емоційний інтелект як предиктори особистісного благополуччя студентів-психологів. - C. 137-143.
  34. Кузьмін В. В. Концептуалізація соціально-психологічних процесів виникнення, формування й розвитку спільноти дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, їх інтеграція в сучасне суспільство. - C. 143-147.
  35. Кулаков Р. С. Особливості впливу профільного навчання на вибір старшокласниками сфери майбутньої професійної діяльності. - C. 147-152.
  36. Кулакова Л. М. Психологічні особливості розуміння текстової інформації молодшими школярами в умовах навчальної діяльності. - C. 153-157.
  37. Лисак Н. О., Петренко Н. В. Теоретико-методологічні підходи щодо структури внутрішньоособистісного конфлікту в період юнацького студентського віку. - C. 157-162.
  38. Литвинчук Л. М. Оцінка індивідуальних особливостей трансперсональної поведінки залежних від опіоїдів. - C. 162-166.
  39. Литвиненко С. А., Ямницький В. М. Формування професійної ідентичності майбутніх учителів. - C. 167-171.
  40. Луценко О. Л., Габелкова О. Є. Конструювання методики схильності до низької фізичної активності – процедура та результати. - C. 171-175.
  41. Луцик Г. О. Чинники схильності підлітків до девіантної поведінки. - C. 175-180.
  42. Магдисюк Л. І. Психологічні особливості якості життя осіб з серцево-судинними захворюваннями. - C. 180-184.
  43. Mykhalchuk N. O., Yatsuryk A. O. The problem of understanding in psychology: philosophical and methodological background. - C. 184-188.
  44. Мушкевич М. І. Моделі організації психологічного супроводу сімей, які мають проблемних дітей. - C. 188-192.
  45. Назаревич В. В., Борейчук І. О. Фотографія як засіб ресурсування психоемоційного стану індивіда. - C. 192-197.
  46. Назарець Л. М. Особливості взаємодії у конфліктах та конструктивні прийоми їх подолання. - C. 197-202.
  47. Новік Л. О., Хупавцева Н. О. Вікові особливості становлення професійного іміджу особистості. - C. 202-206.
  48. Оксентюк Н. В. Мікромоменти позитивного резонансу. - C. 206-211.
  49. Павелків В. Р., Панасюк В. М. Прояви ознак фанатизму як соціального явища: на прикладі молодіжних субкультур. - C. 211-215.
  50. Петренко О. Б. Проблема самореалізації особистості у концепції М. М. Рубінштейна. - C. 215-220.
  51. Позднишев Є. В. Роль інструментів психотехнологій у формуванні та просуванні іміджу суб'єктів спортивної діяльності. - C. 220-225.
  52. Помилуйко В. Ю. Психологічні механізми розвитку ключових компетентностей у дорослому віці. - C. 225-230.
  53. Романюк В. Л. Дослідження психічного здоров’я особистості за рівнем тривожності. - C. 230-234.
  54. Рудюк О. В. Смислодіяльнісна детермінація переживання кризи у безробітних. - C. 234-239.
  55. Рудь Г. В., Косарєва О. І. Психологічний аналіз прояву особистісних характеристик першокурсників. - C. 239-243.
  56. Савелюк Н. М. Психологічні аспекти проблеми взаємозв’язку релігійної активності та суб’єктивного благополуччя. - C. 244-250.
  57. Созонюк О. С. Розвиток професійного мислення майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. - C. 250-254.
  58. Ставицька О. Г., Ставицький Д. О. Динаміка змісту особистісно-мотиваційної сфери студентів за час навчання у вузі. - C. 254-259.
  59. Старинська Н. В. Адаптаційний потенціал як чинник професійної самореалізації особистості. - C. 259-263.
  60. Столярчук О. А. Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців. - C. 263-268.
  61. Сторож О. В., Дружиніна І. А. Психологічні особливості адаптації та творчої реалізації особистості у соціумі. - C. 268-272.
  62. Ткаченко О. А. Аналіз факторів професійного саморозвитку як підгрунтя самопроектування учителів. - C. 272-277.
  63. Ткачишина О. Р. Психологічна безпека особистості та явища стереотипізації у сучасному інформаційному середовищі. - C. 277-281.
  64. Федоренко Р. П., Лех Т. Л. Аналіз особливостей ставлення сучасних підлітків до "груп смерті" та небезпечних ігор у соціальних мережах. - C. 281-286.
  65. Фенина О. Я. Проблема рефлексії та рефлексивності особистості у становленні професійного самоменеджменту. - C. 286-291.
  66. Хомич І. С. Самооцінка дитини молодшого шкільного віку як передумова забезпечення контролю за діяльністю з точки зору нормативних критеріїв. - C. 291-295.
  67. Шаповал І. М. Дослідження психологічних чинників формування професійної ідентичності студентів-психологів. - C. 295-300.
  68. Шкарлатюк К. І., Сойко О. В. Медитативні казки як ресурс особистісного розвитку дитини з психофізичними порушеннями. - C. 300-304.
  69. Яцюк Н. О. Особливості морального розвитку молодших школярів у сучасних умовах. - C. 304-311.
  70. Відомості про авторів. - C. 312-314.
2017
Вип. 8

 
Психологія: реальність і перспективи
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Павелків Р. В. Вікові особливості морального розвитку молодшого школяра. - C. 5-12.
  4. Абсалямова Л. М. Якість життя та харчова поведінка невротично хворих людей. - C. 12-18.
  5. Артемова О. І., Хупавцева Н. О. Психологічні фактори розвитку креативності особистості майбутнього психолога. - C. 18-23.
  6. Безлюдна В. І., Корчакова Н. В., Осьмак Л. П. Використання дітьми непрямої агресії. - C. 24-29.
  7. Борейчук І. О., Назаревич В. В., Шарак Д. Функції фотографії як психологічного тригера. - C. 29-35.
  8. Гріньова О. М. Психологічні особливості становлення етнічної ідентичності особистості пізнього юнацького віку. - C. 35-41.
  9. Джеджера О. В. Емоційні переживання як чинник ефективності навчальної діяльності студентів. - C. 41-48.
  10. Камінська О. В. Психологічні особливості роботи вчителя з обдарованими дітьми. - C. 48-54.
  11. Клочек Л. В. Ціннісне самоставлення вчителя як конструкт емоційно-ціннісної складової соціальної справедливості у педагогічній взаємодії. - C. 54-60.
  12. Корчакова Н. В. Розвиток просоціальної особистості та рівні її функціонування. - C. 60-67.
  13. Кочергіна І. А. Спрямованість саморегуляції жінок при психологічному насильстві з боку родини. - C. 67-75.
  14. Кулакова Л. М., Кулаков Р. С. Психологічні особливості формування моральних цінностей у молодшому шкільному віці в умовах навчальної діяльності. - C. 76-84.
  15. Лісова Л. І. Характеристика навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. - C. 84-90.
  16. Лохвицька Л. В. Особистісно-деонтологічний підхід у моральному вихованні дошкільників: сучасні виміри психологічної науки. - C. 90-97.
  17. Павелків О. М. Формування у старшокласників інтересу до професій економіки та бізнесу під час вивчення математики. - C. 97-104.
  18. Петренко О. Б. Проблеми педагогічної психології і педагогіки у творчій спадщині В. М. Бєхтєрєва. - C. 105-111.
  19. Сивик Г. Є. Особливості психологічної допомоги при моторній афазії. - C. 111-117.
  20. Сидорович О. І. Модель професійної самосвідомості майбутнього дефектолога. - C. 117-124.
  21. Ставицька О. Г., Ставицький Д. О. Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери сучасних студентів-психологів. - C. 125-132.
  22. Ставицький О. О., Гіль Т. А. Емпіричне дослідження психологічних особливостей самовизначення підлітків. - C. 132-139.
  23. Ставицький О. О, Сигін І. М. Емпірико-діагностичний аналіз психологічної готовності студентів до створення сім’ї. - C. 139-145.
  24. Созонюк О. С. Теоретичний аналіз проблеми особистісних деформацій молоді в умовах економічної кризи. - C. 146-153.
  25. Хомич І. С. Мотиваційний компонент психологічної готовності до навчання у школі. - C. 153-159.
  26. Відомості про авторів. - C. 160-161.
2017
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського