Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74629/2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка
.- Кременець. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Висоцька Л. В. Культура толерантності у контексті Болонського процесу. - C. 3-7.
  4. Вишневский М. И. Оптимизация социально-гуманитарного компонента высшего образования и проект "Интегральной социологии". - C. 8-16.
  5. Толипов У. К. Основные принципы и механизмы повышения уровня образовательного процесса вуза. - C. 16-24.
  6. Швай Р. І. Інноваційні процеси у вищій школі. - C. 25-33.
  7. Juhani A. Striving for performance excellence in the quality of university. - C. 34-42.
  8. Безносюк О. О. Майбутній учитель і контекстне навчання. - C. 43-51.
  9. Довгань О. М., Хмара А. В. Організація реабілітації дітей із захворюваннями органів дихання. - C. 51-56.
  10. Кучерган Є. В. Методичне забезпечення валеологічної діяльності вчителя загальноосвітньої школи (за матеріалами вітчизняної періодики). - C. 57-62.
  11. Ломакович А. М., Бабій Н. В., Фурман О. А. Впровадження модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle в освітній процес вищої школи. - C. 63-71.
  12. Максимовський М. І. Розвиток соціальної культури студентської молоді засобами анімаційної діяльності в інформаційному суспільстві. - C. 72-80.
  13. Павелко В. В. Формування основ обчислювальних компетенцій в умовах сьогодення на прикладі прийомів письмового множення й ділення. - C. 80-88.
  14. Хом’юк І. В. Готовність до зміни діяльності в контексті формування мобільності майбутніх інженерів. - C. 89-97.
  15. Василюк В. М. Професіоналізація і технологізація освітнього процесу як взаємозалежні тенденції у життєдіяльності сучасного університету. - C. 98-106.
  16. Комарова И. А. Профессиональная подготовка будущих педагогов учреждений дошкольного образования к эколого-оздоровительному воспитанию детей. - C. 106-113.
  17. Кононко О. Л. Інтегральний підхід до розвитку самостійності як базової якості майбутнього педагога. - C. 114-120.
  18. Онищук І. А. Актуальність підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до культури самовираження. - C. 120-128.
  19. Прус А. О. Показники формування професійної самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 128-136.
  20. Рибалко Л. С. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної освітньої діяльності в процесі викладання психолого-педагогічнихдисциплін. - C. 136-144.
  21. Хом’юк В. В. Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів. - C. 144-153.
  22. Валенкевич О. В. Освітні форми роботи чеських музеїв (на прикладі "Музею Столиці Праги"). - C. 154-162.
  23. Мухитдинов М. М., Кадыров А. М., Ахмедиева А. Т., Олимхонова Д. А. Развитие информационно-коммуникационных технологий в системе образования Узбекистана. - C. 163-176.
  24. Ломакович В. Я., Демченко О. Й. Імплементація освіти для сталого розвитку у школах Німеччини. - C. 177-187.
  25. М’ясковський М. Є. Педагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези системи. - C. 187-196.
  26. Paszeczko M., Lenik K., Barszcz M., Dziedzic K. Badania tribologiczne powloki eutektycznej FE-MN-C-B modyfikowanej SI, NI, CR, CU wykazujacej samoorganizacje powierzchni tarcia. - C. 197-202.
2017
Вип. 7

 
Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка
.- Кременець. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Abbas N. Ukraine’s higher education and the Bologna process. - C. 3-8.
  4. Бенера В. Є. Організація самостійної роботи магістрів в умовах інтенсифікації навчання. - C. 9-24.
  5. Ковальчук М. Б. Змістовий аспект поняття алгоритму в науково-педагогічній літературі. - C. 25-33.
  6. Курач М. С., Нищак І. Д. Особливості навчання майбутніх учителів технологій художньому проектуванню засобами комп’ютерної графіки. - C. 33-41.
  7. Syrotyuk M. V. Communicative technologies challenges. - C. 41-48.
  8. Tomaszewski R. Академический капитализм и университетская миссия (правда в качестве товара на рубеже XX – XXI столетий). - C. 48-57.
  9. Щербяк Ю. А. Становлення та розвиток моніторингу якості вищої освіти України: історико-педагогічний аспект. - C. 57-68.
  10. Банах В. І., Бережанський О. О., Яворський Ю. М. Історія та становлення лижного спорту в Україні. Стрибки на лижах з трампліна. - C. 69-77.
  11. Боднар М. Б. Особливості етнічної самоідентифікації студентської молоді в контексті глобалізаційних процесів. - C. 77-86.
  12. Легін В. Б. Самоконтроль у навчальній діяльності молодших школярів. - C. 86-96.
  13. Мотуз Т. В. Педагогічні умови виховання толерантності учнівської молоді. - C. 96-103.
  14. Омел’янчик-Зюркалова О. А. Вплив гімнастичних вправ у формуванні культури руху дітей молодшого шкільного віку. - C. 103-111.
  15. Осадченко І. І. Психодидактична готовність викладачів до застосування у ВНЗ креативних технологій навчання. - C. 111-120.
  16. Спиров К. Методология построения онлайн курсов в виртуальной среде. - C. 121-125.
  17. Гречановська О. В. Робочий зошит для самостійної роботи як один з інноваційних методів формування конфліктологічної культури студентів технічних ВНЗ. - C. 126-134.
  18. Дудник Н. З. Особливості підготовки Монтессорі-педагога. - C. 134-146.
  19. Петрук В. А., Прозор О. П. Досвід формування навичок педагогічної діяльності у майбутніх викладачів з базовою освітою інженера. - C. 146-155.
  20. Ткачова Н. О., Ткачов А. С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими учнями. - C. 155-165.
  21. Хом’юк І. В. Діяльнісний підхід до формування професійної мобільності майбутніх інженерів. - C. 165-173.
  22. Чорнусь С. М. Закономірності формування складових інженерної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання у процесі фахової підготовки. - C. 174-182.
  23. Хом’юк В. В. Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів. - C. 183-191.
  24. Шефер М., Гетьман О. О., Волкова Н. В. Ринково-освітня модель: німецький досвід та українські реалії. - C. 191-201.
  25. Jarmoch E. Wybrane parametry religijnosci wojska polskiego w warunkach przemian systemowych po 1989 r.. - C. 201-209.
  26. Корсак К. В., Ляшенко Л. М. Молоді ноонауки про внесок пращурів українців у створення і поширення індоєвропейських мов. - C. 210-217.
2017
Вип. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського