![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74629/2017$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка.- Кременець. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Висоцька Л. В. Культура толерантності у контексті Болонського процесу. - C. 3-7.
- Вишневский М. И. Оптимизация социально-гуманитарного компонента высшего образования и проект "Интегральной социологии". - C. 8-16.
- Толипов У. К. Основные принципы и механизмы повышения уровня образовательного процесса вуза. - C. 16-24.
- Швай Р. І. Інноваційні процеси у вищій школі. - C. 25-33.
- Juhani A. Striving for performance excellence in the quality of university. - C. 34-42.
- Безносюк О. О. Майбутній учитель і контекстне навчання. - C. 43-51.
- Довгань О. М., Хмара А. В. Організація реабілітації дітей із захворюваннями органів дихання. - C. 51-56.
- Кучерган Є. В. Методичне забезпечення валеологічної діяльності вчителя загальноосвітньої школи (за матеріалами вітчизняної періодики). - C. 57-62.
- Ломакович А. М., Бабій Н. В., Фурман О. А. Впровадження модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle в освітній процес вищої школи. - C. 63-71.
- Максимовський М. І. Розвиток соціальної культури студентської молоді засобами анімаційної діяльності в інформаційному суспільстві. - C. 72-80.
- Павелко В. В. Формування основ обчислювальних компетенцій в умовах сьогодення на прикладі прийомів письмового множення й ділення. - C. 80-88.
- Хом’юк І. В. Готовність до зміни діяльності в контексті формування мобільності майбутніх інженерів. - C. 89-97.
- Василюк В. М. Професіоналізація і технологізація освітнього процесу як взаємозалежні тенденції у життєдіяльності сучасного університету. - C. 98-106.
- Комарова И. А. Профессиональная подготовка будущих педагогов учреждений дошкольного образования к эколого-оздоровительному воспитанию детей. - C. 106-113.
- Кононко О. Л. Інтегральний підхід до розвитку самостійності як базової якості майбутнього педагога. - C. 114-120.
- Онищук І. А. Актуальність підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до культури самовираження. - C. 120-128.
- Прус А. О. Показники формування професійної самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 128-136.
- Рибалко Л. С. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної освітньої діяльності в процесі викладання психолого-педагогічнихдисциплін. - C. 136-144.
- Хом’юк В. В. Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів. - C. 144-153.
- Валенкевич О. В. Освітні форми роботи чеських музеїв (на прикладі "Музею Столиці Праги"). - C. 154-162.
- Мухитдинов М. М., Кадыров А. М., Ахмедиева А. Т., Олимхонова Д. А. Развитие информационно-коммуникационных технологий в системе образования Узбекистана. - C. 163-176.
- Ломакович В. Я., Демченко О. Й. Імплементація освіти для сталого розвитку у школах Німеччини. - C. 177-187.
- М’ясковський М. Є. Педагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези системи. - C. 187-196.
- Paszeczko M., Lenik K., Barszcz M., Dziedzic K. Badania tribologiczne powloki eutektycznej FE-MN-C-B modyfikowanej SI, NI, CR, CU wykazujacej samoorganizacje powierzchni tarcia. - C. 197-202.
| 2017 | | Вип. 7
|
|
|
|
|