Пошуковий запит: (<.>T=Астра$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Хом’як О. І. Астральна модель світу в асоціативно-образному слові останньої третини ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. І. Хом’як // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2004. - Вип. 10. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2004_10_8
|
2. |
Шапцев М. С. Астрагал з графіті з городища Кара-Тобе [Електронний ресурс] / М. С. Шапцев // Археологія. - 2012. - № 3. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/arhl_2012_3_12 Представлен астрагал с двухстрочным граффити, происходящий из городища Кара-Тобе в Северо-Западном Крыму. Надпись на астрагале, вероятнее всего, свидетельствует об использовании его первоначально в качестве игральной кости, а позднее - амулета. Находку данного астрагала, происходящего из слоев второй половины II в. до н. э., можно связать с присутствием в это время грекоязычного населения на Кара-Тобе (понтийские войска).
|
3. |
Грищук О. М. Астрагали як елемент поховального обряду населення Дніпро-Донської бабинської культури [Електронний ресурс] / О. М. Грищук // Донецький археологічний збірник. - 2013. - № 17. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/daz_2013_17_4
|
4. |
Вишневська Г. Астральні іменники зоря і зірка на українському мовному просторі [Електронний ресурс] / Г. Вишневська // Рідний край. - 2013. - № 2. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Almpolt_2013_2_28
|
5. |
Аліксійчук О. С. Астральна символіка українських народних пісень у хорових обробках М.Д. Леонтовича [Електронний ресурс] / О. С. Аліксійчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 265-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_52
|
6. |
Тищенко О. Астральна символіка в поетичному контексті Б.-І. Антонича [Електронний ресурс] / О. Тищенко, Р. Падалка // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 2. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_2_22 Поетична творчість Б.-І. Антонича є яскравим прикладом самореалізації світоглядних та естетичних зрушень в українській ліриці XX ст., яка синтезувала в собі неофольклор, міф, давню та сучасну поетові історію. Простежено різні варіанти осмислення лірики Антонича крізь призму натурфілософського світобачення міфічних ознак світобудови його поезії та конструювання поетичного образу, а також авангардних впливів на поетику "євангеліста природи". Універсальність мистецького міфотворення у поезії Антонича призводить до всеохопленості основних естетичних центрів поетичної світобудови. Лірика Б.-І. Антонича крізь призму міфософських ознак буття, світобудови, поетичного мислення та художнього образу переносить центр проблеми поетико-стильових особливостей у контекст пошуку нової поетичної мови як для світової, так й української поезії XX ст.
|
7. |
Терновенко О. "АстраЗенека" открывает новую страницу в терапии сахарного диабета [Електронний ресурс] / О. Терновенко // Український медичний часопис. - 2010. - № 6. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UMCh_2010_6_30
|
8. |
Аксьонов В. С. Астрагали з катакомбних поховань другої половини VIII ― першої половини X ст. з могильника біля с. Верхній Салтів [Електронний ресурс] / В. С. Аксьонов // Archaeology. - 2019. - № 2. - С. 103-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/arhl_2019_2_10 Приведена характеристика 332 астрагалов, найденных в 49 погребальных комплексах раннесредневекового катакомбного могильника у с. Верхний Салтов экспедициями Харьковского исторического музея им. Н. Ф. Сумцова с 1985 по 2018 гг. В коллекции имеются астрагалы практически всех типов и видов. Большинство артефактов публикуется впервые. В коллекции присутствует 5 битков, отличающихся от других астрагалов просверленными отверстиями, заполненными свинцом. Астрагалы без каких либо следов дополнительной обработки встречены в 32 погребальных комплексах (всего 180 экз.). Эту группу дополняют кости, у которых заметны следы незначительной подточенности с одного или двух боков (44 экз.). Остальные астрагалы относятся в основном к двум видам: со следами подточки и со сквозным отверстием (26 экз.) и без следов подточки со сквозным отверстием (50 экз.). На трех астрагалах со следами подточки присутствуют незаконченные отверстия для подвешивания. На семи астрагалах с отверстиями были зафиксированы граффити. Их могли нанести на астрагалы как на фигуру для игры, так и на подвеску-амулет. Граффити выявлены на 21 астрагалах из 9 погребальных комплексов в виде знаков, имеющих многочисленные аналоги в памятниках народов Евразии. Исследованный материал иллюстрирует существование у алан салтово-маяцкой культуры разнообразных игр на выбивание, на вбрасывание, на удачу. Астрагалы с просверленными отверстиями использовались в качестве амулетов. Свойства таких амулетов могли усиливаться путем нанесения на них граффити. Астрагалы с граффити могли использоваться и при гадании.
|