Пошуковий запит: (<.>T=Релігієзнавство$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Дроботенко М. О. Релігієзнавство і релігія як навчальні предмети: до методології розрізнення [Електронний ресурс] / М. О. Дроботенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2012. - Вип. 37. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2012_37_23
|
2. |
Колодний А. Релігієзнавство і теологія [Електронний ресурс] / А. Колодний // Українське релігієзнавство. - 1999. - № 10. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_1999_10_3
|
3. |
Колодний А. Релігієзнавство демократичної України [Електронний ресурс] / А. Колодний // Українське релігієзнавство. - 2001. - № 20. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2001_20_3
|
4. |
Колодний А. Релігієзнавство: підручники і навчальні посібники [Електронний ресурс] / А. Колодний, Л. Филипович // Українське релігієзнавство. - 2009. - № 52. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2009_52_21
|
5. |
Филипович Л. Релігієзнавство як наука і навчальна дисципліна в Україні [Електронний ресурс] / Л. Филипович // Українське релігієзнавство. - 2005. - № 36. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2005_4_18
|
6. |
Колодний А. Релігієзнавство в його дисциплінарних виявах [Електронний ресурс] / А. Колодний // Українське релігієзнавство. - 2009. - № Спецвип. 1. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2009_Spetsvip
|
7. |
Колодний А. Релігієзнавство і теологія [Електронний ресурс] / А. Колодний // Українське релігієзнавство. - 2009. - № Спецвип. 1. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2009_Spetsvip
|
8. |
Конотоп Л. Г. Релігієзнавство як наука і навчальна дисципліна [Електронний ресурс] / Л. Г. Конотоп // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2020. - № 1. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2020_1_6 Проаналізовано методологічні засади релігієзнавства як суто наукової сфери і навчальної дисципліни. Наголошується, що головними методами дослідження в релігієзнавстві загалом і в компаративному релігієзнавстві зокрема є такі методи, як системний, міждисциплінарний, аналітичний, герменевтичний, історико-філологіний, метод інноваційної етнографії та ін. Релігія існує і функціонує в конкретному соціумі, в конкретній соціокультурній і політичній ситуації, тому один із методів дослідження релігії - компаративний метод містить у собі всю цю багатокомпонентність. Важливою є контекстуалізація у багатовимірному релігієзнавчому дослідженні. Одним із важливих моментів у цьому підході є актуалізація історії релігій, що розширює обрії компаративного релігієзнавства як такого. Методологічна інтеграція передбачає системне, типологічне, компаративне і польове дослідження релігій. Світ релігійного досвіду змінюється набагато швидше, ніж дисципліна, що претендує на його дослідження. В зв'язку із цим завдання релігієзнавства як навчальної дисципліни обгрунтовуються як дослідження релігії, релігійних процесів на основі певної методології, певних методів у взаємопов'язаності із соціумом, особливостями його функціонування.
|