Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (124)Журнали та продовжувані видання (42)Реферативна база даних (66)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Mark$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 234
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Mamchur V. A. 
Market coordination as sustainable development of agricultural market [Електронний ресурс] / V. A. Mamchur // Економіка АПК. - 2013. - № 7. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2013_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Bajdak A. 
Marketing communication strategies of polish enterprises in EU markets (chosen aspects) [Електронний ресурс] / A. Bajdak, U. Janeczek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Zawada M. 
Marketing activities on the energy market in the European Union [Електронний ресурс] / M. Zawada // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Kowalik J. 
Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development [Електронний ресурс] / J. Kowalik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Starostina A. O. 
Marketing risks: essence and place in structure of the Ukrainian enterpises risk-profile [Електронний ресурс] / A. O. Starostina, V. A. Kravchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.567 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Tomczak-Wozniak E. 
Marketing in the primary production sector [Електронний ресурс] / E. Tomczak-Wozniak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 212-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.872 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Gogunsky V. D. 
Markov model of risk in the life safety projects [Електронний ресурс] / V. D. Gogunsky, Yu. S. Chernega, E. S. Rudenko // Праці Одеського політехнічного університету. - 2013. - № 2. - С. 271-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2013_2_51
Запропоновано модель для оцінки ризику в проектах і програмах у сфері безпеки життєдіяльності на основі подання оцінки у вигляді однорідного марківського ланцюга з дискретними станами і часом. Застосування запропонованої моделі дозволяє перейти від одновимірних до багатовимірних оцінок рівня безпеки організаційно-технічних систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.52 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Prischepa N. P. 
Marketing Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise [Електронний ресурс] / N. P. Prischepa, A. V. Putintsev // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_4_28
Розглянуто одну з найбільш актуальних проблем управлінської практики - проблему удосконалення маркетингових програм і стимулювання збуту на підприємстві. Увагу приділено вирішенню теоретичних і практичних питань стимулювання збуту на підприємстві. Визначено управлінські підходи до стимулювання збуту на підприємстві. Розглянуто організаційні структури стимулювання збуту та методи стимулювання збуту, що використовуються на підприємстві. Надано рекомендації, що стосуються управлінських підходів до стимулювання збуту на підприємстві.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.317 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Dumanskiy Y. V. 
Markers of epithelial-mesenchymal transition in renal cell carcinoma [Електронний ресурс] / Y. V. Dumanskiy, A. G. Kudriashov, I. V. Vasilenko, R. B. Kondratyuk, Y. K. Gulkov, R. S. Chystiakov // Experimental oncology. - 2013. - Vol. 35, № 4. - С. 325-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EOL_2013_35_4_18
Aim - to study the influence of markers of epithelial-mesenchymal transition (EMT) on a renal cell carcinoma (RCC) prognosis. The surgical material of 47 RCC patients who underwent nephrectomy was studied. RCC patients were distributed in two groups: a short-term survival group (3 - 6 months) and a long-term survival group (17 - 24 months). EMT markers expression was assessed by immunohistochemical methods. It was determined that the rate of spindle-cell EMT was 96,4 % in a short-term survival group and 42,1 % in a long-term survival group. High rate Furhman's nuclear atypia, i.e. degree 3 - 4 occurred in 100 % of cases in a short-term survival group versus 68,4 % in a longterm survival group. Conclusion: the rate of spindle-cell EMT in RCC may serve a more sensible prognostic factor than the degree of Furhman's nuclear atypia.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Shmatenko O. P. 
Marketing analysis of the drugs used for the treatment of affected military men with brain injuries [Електронний ресурс] / O. P. Shmatenko, A. M. Solomenny, O. V. Pleshkova // Вісник фармації. - 2014. - № 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_1_16
У ході дослідження проведено порівняльний аналіз протоколів надання медичної допомоги хворим із травмами головного мозку та відомостей наукової літератури і доказової медицини. Встановлено, що для лікування постраждалих військовослужбовців із травмами головного мозку використовуються такі групи лікарських засобів, як антибактеріальні засоби для системного використання, психоаналептики, кровозамінники та перфузійні розчини, протиепілептичні засоби, вітаміни, периферичні вазодилататори, кардіологічні препарати, антагоністи кальцію, аналгетики, антигеморагічні засоби, засоби для лікування ран та виразкових уражень, сечогінні засоби, антитромботичні засоби, протипаркінсонічні препарати, психолептичні засоби, ангіопротектори, блокатори <$Ebeta>-адренорецепторів тощо. Маркетинговий аналіз визначених груп лікарських засобів проведено за наступними показниками: правовий (реєстрація в Україні), економічний (виробничий: країна, фірма), фармацевтичний (види лікарських форм, склад діючих речовин, спосіб застосування); фармакотерапевтичний (АТС-класифікація). Аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку показав, що лікарські засоби для лікування травм голови нараховують 1034 препаратів, які виробляються в 39 країнах світу. Встановлено, що українські виробники здатні забезпечити необхідний рівень надання медикаментозної допомоги під час лікування черепно-мозкової травми і виробляють 549 найменувань препаратів, що складає майже 53 % від загального асортименту медикаментів. Перше місце серед українських фірм з виробництва лікарських засобів для лікування травм головного мозку посідає ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", друге - ТОВ "Юрія-Фарм", третє - ТОВ "Фармацевтична компанія "Здоров'я". Іноземні виробники постачають 485 препаратів (47 %). Лідерами є Індія, Німеччина та Словенія, які посідають перше, друге і третє місця в імпорті лікарських засобів відповідно.
Попередній перегляд:   Завантажити - 735.837 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Shpychak О. S. 
Marketing research of the pharmaceutical market of medicines used topically for diseases of the locomotor apparatus [Електронний ресурс] / О. S. Shpychak, O. I. Tikhonov // Вісник фармації. - 2014. - № 1. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_1_17
Мета роботи - проведення маркетингового аналізу асортименту наявних на фармацевтичному ринку України лікарських засобів, що використовуються місцево у разі захворювань опорно-рухового апарату, для подальшого обгрунтування складу та виду м'якої лікарської форми комплексного препарату, що планується до застосування в спортивній медицині. Показано, що сегмент засобів, які використовуються місцево у разі захворювань опорно-рухового апарату, складається з препаратів, зареєстрованих і як лікарські засоби, і як дієтичні домішки. Лікарські засоби зареєстровані в групі "M02A - засоби для зовнішнього застосування у випадку суглобового та м'язового болю", дієтичні домішки наявні в кількох групах. У цілому досліджений сегмент препаратів за обсягами реалізації на ~ 89 % забезпечений лікарськими засобами та лише на ~ 11 % дієтичними домішками. На 2012 р. група обраних дієтичних домішок складалась з 313 торгових найменувань, в той же час лікарські засоби представлені 101 торговою назвою. В сегменті досить широко є виробники як вітчизняного, так і закордонного походження - співвідношення між кількістю пропозиції приблизно незмінне протягом всього періоду спостережень, хоча участь вітчизняних виробників все ж таки має тенденцію до зниження в натуральному вираженні. До складу обраної для аналізу віртуальної групи входять такі лікарські форми випуску: гелі, мазі, креми, бальзами, лініменти та емульсії, розчини (спиртові, олійні, водні), аплікації та пластирі, масла, спреї та екстракти. Лідерами реалізації за результатами 2012 року стали засоби, що випускаються в гелевій формі, друге та третє місце посіли розчини та мазі відповідно. У структурі дослідженого сегменту м'які лікарські форми (окрім аплікацій та пластирів) займають, за результатами 2012 року, 68,28 % в упаковках та 84,42 % у грошовому вираженні. На 2012 р. сегмент м'яких лікарських форм (окрім аплікацій та пластирів) забезпечено 85 міжнародними непатентованими назвами, запропонованими і в групі лікарських засобів, і в групі дієтичних домішок; 80 % продажу в упаковках забезпечують 14 субстанцій, у грошовому вираженні - всього 11 субстанцій. Беззаперечними лідерами в сегменті є диклофенак та ібупрофен як у грошовому еквіваленті, так і в упаковках - першу речовину представлено 17 торговими найменуваннями, другу - 4. Таким чином, проведено маркетингове дослідження ринку лікарських засобів, що використовуються місцево у випадку захворювань опорно-рухового апарату, та показано, що для створення нового комплексного препарату для лікування мікротравм у спортивній медицині доцільно працювати в напрямку створення м'якої лікарської форми, а саме, гелю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 701.933 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Dent M. 
Marketing action research approach: career of a professional marketeer [Електронний ресурс] / M. Dent, Sek Khin E. Wong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 360-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Rakic B. 
Marketing challenges at the beginning of XXI century [Електронний ресурс] / B. Rakic, M. Rakic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 446-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_54
Рассмотрены задачи развития маркетинга в начале XXI века. Основные задачи маркетинга, с которыми сталкиваются теоретики и практики: во-первых, обеспечение ключевой роли маркетинга в определении и реализации бизнес-стратегии, интеграции и целостного маркетинга, во-вторых, глобализация и глобальный маркетинг транснациональных корпораций, в-третьих, процесс перехода в цифровой формат, Интернет, на другие цифровые носители и онлайн-маркетинг, в-четвертых, создание уникальной ценности при участии клиентов и персонализированный маркетинг, и в-пятых, процесс устойчивого развития и устойчивого маркетинга.
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Hamed A. 
Marketing of transport corridors.A systematic approach to increase market share in transit traffic [Електронний ресурс] / A. Hamed, T. V. Bozhydarnik, L. O. Gasukha // Економічний форум. - 2014. - № 2. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.425 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Oklander T. O. 
Marketing systems of pushing and pulling up types [Електронний ресурс] / T. O. Oklander // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.114 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Bobritskaya L. O. 
Marketing research of the market of drugs with the choleretic action [Електронний ресурс] / L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації. - 2014. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_2_16
Літературні джерела свідчать, що серед гіперендемічних хвороб захворювання жовчовідвідної системи посідають одне з провідних місць та широко представлені в усіх вікових групах. За даними центру медичної статистики МОЗ в Україні відбувається збільшення кількості хворих на жовчнокам'яну хворобу (ЖКХ), приріст поширеності за 10 років дорівнює 97,5 %. Головною причиною виникнення захворювання є спосіб і умови життя людини, а також стан навколишнього середовища, генетична схильність та діяльність закладів охорони здоров'я. Найчастіше лікування ЖКХ пов'язане з госпіталізацією та високими фінансовими витратами. Щорічно в світі здійснюється понад 2,5 млн операцій на жовчовідвідних шляхах. Один із альтернативних способів лікування включає застосування лікарських препаратів, які представлені природними та синтетичними лікарськими засобами. На сьогоднішній день рослинні препарати набувають все більшої популярності. Виготовлені з лікарських трав фітопрепарати мають широкий спектр лікувальної дії з поступовим повільним розвитком терапевтичного ефекту, високу біодоступність, можуть застосовуватись пацієнтами впродовж тривалого часу. Їх дія спрямована не тільки безпосередньо на лікування хвороби, а й на захист і зміцнення організму в цілому. Мета роботи - проведення маркетингового дослідження ринку лікарських препаратів жовчогінної дії. Проведено маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів жовчогінної дії. Показано, що більшість асортименту жовчогінних препаратів формується за рахунок іноземних виробників, на їх частку припадає 62 %, а на вітчизняні - 38 %. Встановлено країни-імпортери препаратів досліджуваної групи. Доведено, що серед препаратів жовчогінної дії найбільш поширеною лікарською формою є таблетки, їх частка складає 55 %. Результати проведеного маркетингового аналізу дозволили обгрунтувати доцільність створення комбінованих лікарських засобів на основі рослинної сировини з широким спектром лікувальної дії, які матимуть високу ефективність, якість та доступність для широких верств населення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.042 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Cibakova V. 
Marketing concept opens up possibilities for profit and non-profit sectors partnership [Електронний ресурс] / V. Cibakova, V. Cihovska // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(1). - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Melnyk O. G. 
Market research of the ukrainian labour market [Електронний ресурс] / O. G. Melnyk, N. I. Horbal, A. V. Hryvnak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 789. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_789_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.022 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Kubińska Z. 
Marketing mix w działalności gospodarstw agroturystycznych południowego Podlasia [Електронний ресурс] / Z. Kubińska, A. Stachyra, B. Bergier // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 4. - С. 6–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Xu R. 
Market structure, competitive strategy and the IPO gross srpeads in China [Електронний ресурс] / R. Xu // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського