Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>T=Mark$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 234
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Mamchur V. A. Market coordination as sustainable development of agricultural market [Електронний ресурс] / V. A. Mamchur // Економіка АПК. - 2013. - № 7. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2013_7_8
| 2. |
Bajdak A. Marketing communication strategies of polish enterprises in EU markets (chosen aspects) [Електронний ресурс] / A. Bajdak, U. Janeczek // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_4
| 3. |
Zawada M. Marketing activities on the energy market in the European Union [Електронний ресурс] / M. Zawada // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_13
| 4. |
Kowalik J. Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development [Електронний ресурс] / J. Kowalik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_15
| 5. |
Starostina A. O. Marketing risks: essence and place in structure of the Ukrainian enterpises risk-profile [Електронний ресурс] / A. O. Starostina, V. A. Kravchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_34
| 6. |
Tomczak-Wozniak E. Marketing in the primary production sector [Електронний ресурс] / E. Tomczak-Wozniak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 212-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_35
| 7. |
Gogunsky V. D. Markov model of risk in the life safety projects [Електронний ресурс] / V. D. Gogunsky, Yu. S. Chernega, E. S. Rudenko // Праці Одеського політехнічного університету. - 2013. - № 2. - С. 271-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2013_2_51 Запропоновано модель для оцінки ризику в проектах і програмах у сфері безпеки життєдіяльності на основі подання оцінки у вигляді однорідного марківського ланцюга з дискретними станами і часом. Застосування запропонованої моделі дозволяє перейти від одновимірних до багатовимірних оцінок рівня безпеки організаційно-технічних систем.
| 8. |
Prischepa N. P. Marketing Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise [Електронний ресурс] / N. P. Prischepa, A. V. Putintsev // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_4_28 Розглянуто одну з найбільш актуальних проблем управлінської практики - проблему удосконалення маркетингових програм і стимулювання збуту на підприємстві. Увагу приділено вирішенню теоретичних і практичних питань стимулювання збуту на підприємстві. Визначено управлінські підходи до стимулювання збуту на підприємстві. Розглянуто організаційні структури стимулювання збуту та методи стимулювання збуту, що використовуються на підприємстві. Надано рекомендації, що стосуються управлінських підходів до стимулювання збуту на підприємстві.
| 9. |
Dumanskiy Y. V. Markers of epithelial-mesenchymal transition in renal cell carcinoma [Електронний ресурс] / Y. V. Dumanskiy, A. G. Kudriashov, I. V. Vasilenko, R. B. Kondratyuk, Y. K. Gulkov, R. S. Chystiakov // Experimental oncology. - 2013. - Vol. 35, № 4. - С. 325-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EOL_2013_35_4_18 Aim - to study the influence of markers of epithelial-mesenchymal transition (EMT) on a renal cell carcinoma (RCC) prognosis. The surgical material of 47 RCC patients who underwent nephrectomy was studied. RCC patients were distributed in two groups: a short-term survival group (3 - 6 months) and a long-term survival group (17 - 24 months). EMT markers expression was assessed by immunohistochemical methods. It was determined that the rate of spindle-cell EMT was 96,4 % in a short-term survival group and 42,1 % in a long-term survival group. High rate Furhman's nuclear atypia, i.e. degree 3 - 4 occurred in 100 % of cases in a short-term survival group versus 68,4 % in a longterm survival group. Conclusion: the rate of spindle-cell EMT in RCC may serve a more sensible prognostic factor than the degree of Furhman's nuclear atypia.
| 10. |
Shmatenko O. P. Marketing analysis of the drugs used for the treatment of affected military men with brain injuries [Електронний ресурс] / O. P. Shmatenko, A. M. Solomenny, O. V. Pleshkova // Вісник фармації. - 2014. - № 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_1_16 У ході дослідження проведено порівняльний аналіз протоколів надання медичної допомоги хворим із травмами головного мозку та відомостей наукової літератури і доказової медицини. Встановлено, що для лікування постраждалих військовослужбовців із травмами головного мозку використовуються такі групи лікарських засобів, як антибактеріальні засоби для системного використання, психоаналептики, кровозамінники та перфузійні розчини, протиепілептичні засоби, вітаміни, периферичні вазодилататори, кардіологічні препарати, антагоністи кальцію, аналгетики, антигеморагічні засоби, засоби для лікування ран та виразкових уражень, сечогінні засоби, антитромботичні засоби, протипаркінсонічні препарати, психолептичні засоби, ангіопротектори, блокатори <$Ebeta>-адренорецепторів тощо. Маркетинговий аналіз визначених груп лікарських засобів проведено за наступними показниками: правовий (реєстрація в Україні), економічний (виробничий: країна, фірма), фармацевтичний (види лікарських форм, склад діючих речовин, спосіб застосування); фармакотерапевтичний (АТС-класифікація). Аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку показав, що лікарські засоби для лікування травм голови нараховують 1034 препаратів, які виробляються в 39 країнах світу. Встановлено, що українські виробники здатні забезпечити необхідний рівень надання медикаментозної допомоги під час лікування черепно-мозкової травми і виробляють 549 найменувань препаратів, що складає майже 53 % від загального асортименту медикаментів. Перше місце серед українських фірм з виробництва лікарських засобів для лікування травм головного мозку посідає ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", друге - ТОВ "Юрія-Фарм", третє - ТОВ "Фармацевтична компанія "Здоров'я". Іноземні виробники постачають 485 препаратів (47 %). Лідерами є Індія, Німеччина та Словенія, які посідають перше, друге і третє місця в імпорті лікарських засобів відповідно.
| 11. |
Shpychak О. S. Marketing research of the pharmaceutical market of medicines used topically for diseases of the locomotor apparatus [Електронний ресурс] / О. S. Shpychak, O. I. Tikhonov // Вісник фармації. - 2014. - № 1. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_1_17 Мета роботи - проведення маркетингового аналізу асортименту наявних на фармацевтичному ринку України лікарських засобів, що використовуються місцево у разі захворювань опорно-рухового апарату, для подальшого обгрунтування складу та виду м'якої лікарської форми комплексного препарату, що планується до застосування в спортивній медицині. Показано, що сегмент засобів, які використовуються місцево у разі захворювань опорно-рухового апарату, складається з препаратів, зареєстрованих і як лікарські засоби, і як дієтичні домішки. Лікарські засоби зареєстровані в групі "M02A - засоби для зовнішнього застосування у випадку суглобового та м'язового болю", дієтичні домішки наявні в кількох групах. У цілому досліджений сегмент препаратів за обсягами реалізації на ~ 89 % забезпечений лікарськими засобами та лише на ~ 11 % дієтичними домішками. На 2012 р. група обраних дієтичних домішок складалась з 313 торгових найменувань, в той же час лікарські засоби представлені 101 торговою назвою. В сегменті досить широко є виробники як вітчизняного, так і закордонного походження - співвідношення між кількістю пропозиції приблизно незмінне протягом всього періоду спостережень, хоча участь вітчизняних виробників все ж таки має тенденцію до зниження в натуральному вираженні. До складу обраної для аналізу віртуальної групи входять такі лікарські форми випуску: гелі, мазі, креми, бальзами, лініменти та емульсії, розчини (спиртові, олійні, водні), аплікації та пластирі, масла, спреї та екстракти. Лідерами реалізації за результатами 2012 року стали засоби, що випускаються в гелевій формі, друге та третє місце посіли розчини та мазі відповідно. У структурі дослідженого сегменту м'які лікарські форми (окрім аплікацій та пластирів) займають, за результатами 2012 року, 68,28 % в упаковках та 84,42 % у грошовому вираженні. На 2012 р. сегмент м'яких лікарських форм (окрім аплікацій та пластирів) забезпечено 85 міжнародними непатентованими назвами, запропонованими і в групі лікарських засобів, і в групі дієтичних домішок; 80 % продажу в упаковках забезпечують 14 субстанцій, у грошовому вираженні - всього 11 субстанцій. Беззаперечними лідерами в сегменті є диклофенак та ібупрофен як у грошовому еквіваленті, так і в упаковках - першу речовину представлено 17 торговими найменуваннями, другу - 4. Таким чином, проведено маркетингове дослідження ринку лікарських засобів, що використовуються місцево у випадку захворювань опорно-рухового апарату, та показано, що для створення нового комплексного препарату для лікування мікротравм у спортивній медицині доцільно працювати в напрямку створення м'якої лікарської форми, а саме, гелю.
| 12. |
Dent M. Marketing action research approach: career of a professional marketeer [Електронний ресурс] / M. Dent, Sek Khin E. Wong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 360-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_6_49
| 13. |
Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century [Електронний ресурс] / B. Rakic, M. Rakic // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 446-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_10_54 Рассмотрены задачи развития маркетинга в начале XXI века. Основные задачи маркетинга, с которыми сталкиваются теоретики и практики: во-первых, обеспечение ключевой роли маркетинга в определении и реализации бизнес-стратегии, интеграции и целостного маркетинга, во-вторых, глобализация и глобальный маркетинг транснациональных корпораций, в-третьих, процесс перехода в цифровой формат, Интернет, на другие цифровые носители и онлайн-маркетинг, в-четвертых, создание уникальной ценности при участии клиентов и персонализированный маркетинг, и в-пятых, процесс устойчивого развития и устойчивого маркетинга.
| 14. |
Hamed A. Marketing of transport corridors.A systematic approach to increase market share in transit traffic [Електронний ресурс] / A. Hamed, T. V. Bozhydarnik, L. O. Gasukha // Економічний форум. - 2014. - № 2. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_2_14
| 15. |
Oklander T. O. Marketing systems of pushing and pulling up types [Електронний ресурс] / T. O. Oklander // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_2_15
| 16. |
Bobritskaya L. O. Marketing research of the market of drugs with the choleretic action [Електронний ресурс] / L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації. - 2014. - № 2. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2014_2_16 Літературні джерела свідчать, що серед гіперендемічних хвороб захворювання жовчовідвідної системи посідають одне з провідних місць та широко представлені в усіх вікових групах. За даними центру медичної статистики МОЗ в Україні відбувається збільшення кількості хворих на жовчнокам'яну хворобу (ЖКХ), приріст поширеності за 10 років дорівнює 97,5 %. Головною причиною виникнення захворювання є спосіб і умови життя людини, а також стан навколишнього середовища, генетична схильність та діяльність закладів охорони здоров'я. Найчастіше лікування ЖКХ пов'язане з госпіталізацією та високими фінансовими витратами. Щорічно в світі здійснюється понад 2,5 млн операцій на жовчовідвідних шляхах. Один із альтернативних способів лікування включає застосування лікарських препаратів, які представлені природними та синтетичними лікарськими засобами. На сьогоднішній день рослинні препарати набувають все більшої популярності. Виготовлені з лікарських трав фітопрепарати мають широкий спектр лікувальної дії з поступовим повільним розвитком терапевтичного ефекту, високу біодоступність, можуть застосовуватись пацієнтами впродовж тривалого часу. Їх дія спрямована не тільки безпосередньо на лікування хвороби, а й на захист і зміцнення організму в цілому. Мета роботи - проведення маркетингового дослідження ринку лікарських препаратів жовчогінної дії. Проведено маркетингові дослідження фармацевтичного ринку препаратів жовчогінної дії. Показано, що більшість асортименту жовчогінних препаратів формується за рахунок іноземних виробників, на їх частку припадає 62 %, а на вітчизняні - 38 %. Встановлено країни-імпортери препаратів досліджуваної групи. Доведено, що серед препаратів жовчогінної дії найбільш поширеною лікарською формою є таблетки, їх частка складає 55 %. Результати проведеного маркетингового аналізу дозволили обгрунтувати доцільність створення комбінованих лікарських засобів на основі рослинної сировини з широким спектром лікувальної дії, які матимуть високу ефективність, якість та доступність для широких верств населення.
| 17. |
Cibakova V. Marketing concept opens up possibilities for profit and non-profit sectors partnership [Електронний ресурс] / V. Cibakova, V. Cihovska // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(1). - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(1)__11
| 18. |
Melnyk O. G. Market research of the ukrainian labour market [Електронний ресурс] / O. G. Melnyk, N. I. Horbal, A. V. Hryvnak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 789. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_789_15
| 19. |
Kubińska Z. Marketing mix w działalności gospodarstw agroturystycznych południowego Podlasia [Електронний ресурс] / Z. Kubińska, A. Stachyra, B. Bergier // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 4. - С. 6–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_4_4
| 20. |
Xu R. Market structure, competitive strategy and the IPO gross srpeads in China [Електронний ресурс] / R. Xu // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_2_11
| | |
|
|