Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Єрмолаєва Особливості самостійної роботи студентів$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Єрмолаєва Г. А. 
Особливості самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутнього фахівця документно-інформаційних комунікацій в умовах карантинних обмежень [Електронний ресурс] / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 4. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_4_19
Мета дослідження - висвітлити особливості методики організації самостійної роботи студентів в умовах карантинних обмежень під час світової пандемії. У ході дослідження використано такі методи: описовий (для зазначення теоретичних засад роботи); аналізу й синтезу, структурний (для узагальнення та систематизації одержаних даних). Встановлено, що самостійна робота студентів в умовах карантинних обмежень під час всесвітньої пандемії активізувалася, вона набула низки особливостей у зв'язку з тим, що навчання у виші стало змішаним, що надало змогу поєднувати заняття з онлайн-діяльністю через дистанційне навчання. Окреслено методику організації самостійної роботи студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівної справи" у порівнянгі з традиційним навчанням. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до організації самостійної роботи студентів у виші, використовували методичні рекомендації щодо її організації, які були розроблені викладачами в умовах традиційного навчання, на сьогодні потрібно врахувати сучасні виклики, зокрема щодо співпраці викладачів зі студентами за допомогою онлайн-ресурсів, які забезпечують цілеспрямований "перехід" самостійної роботи в самоосвіту, самовиховання як основи становлення професійної майстерності фахівця з спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівної справи". Результати дослідження можуть бути використані під час удосконалення навчально-методичного забезпечення з фахових дисциплін та підготовки методичих рекомендацій до організації самостійної роботи з дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.899 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського