Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Алєксєєва Використання платформи Arduino для$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Алєксєєва Г. М. Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва, П. М. Бабич // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_4 Розглянуто становлення робототехніки як прикладної науки; наведено приклади розробок у сфері інтелектуальних робототехнічних і мехатронних систем. Інтелектуальні самонавчальні управлінські системи працюють на принципах функціонування мозку - виконують складні механічні операції з точністю, недосяжною для людини, тому тема дослідження є актуальною і своєчасною. Розглянуто питання, пов'язані зі змістом підготовки майбутніх інженерів-педагогів Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ) на прикладі дисципліни "Прикладне програмування". Доведено необхідність введення в освітній процес платформи Arduino. Наведено аналіз апаратної складової платформи Arduino за функціональними можливостями та технічними характеристиками, розкрито апаратні можливості, переваги та специфікацію. На сьогодні платформа Arduino є одним із найзручніших способів вивчення основ програмування пристроїв на мікроконтролерах, які орієнтовані на тісну взаємодію з навколишнім світом. Продемонстровано приклади розроблених лабораторних робіт із дисципліни "Прикладне програмування" (розглянуто питання: під'єднання ультразвукового далекоміра до плати Arduino; під'єднання датчика звукового сигналу та кнопки до плати Arduino) з використанням програмного забезпечення Arduino IDE та визначено перспективи застосування даного пристрою та симулятора Tinkercad в освітній діяльності майбутніх інженерів-педагогів на прикладі БДПУ. Розглянуто елементи методики використання відповідних технічних засобів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері ІТ відповідно до мети та цілей навчання, що надасть можливість сформувати у студентів відповідні навики програмування, стимулювати зацікавленість до техніки та моделювання, сприятиме розвитку логічного та алгоритмічного мислення. Визначено перспективи використання мікропроцесорної плати під час навчального процесу студентів педагогічного вишу.
|
|
|