Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Антоненко Круглий стіл як інноваційний$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Антоненко М. Ю. "Круглий стіл" як інноваційний педагогічний метод формування клінічного мислення лікарів стоматологів у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / М. Ю. Антоненко, Л. М. Саяпіна, Т. А. Мельничук, Н. А. Зелінська, О. А. Значкова // Современная стоматология. - 2015. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ss_2015_4_31 Мета роботи - оцінка ефективності використання інноваційного методу педагогіки "круглий стіл" на післядипломному етапі освіти лікарів-інтернів-стоматологів. Проаналізовано ефективність використання педагогічного методу "круглий стіл" у системі післядипломної освіти лікарів-стоматологів на прикладі впровадження даного методу на семінарських заняттях під час циклів "Терапевтична стоматологія" та "Хірургічна стоматологія" зі 172 інтернами II року навчання. Визначення вихідного рівня знань і вмінь клінічного мислення в лікарів-інтернів-стоматологів виявило відсутність у них навичок ведення професійної дискусії, викладання думок, аргументації власних переконань в етіології, патогенезі, інтерпретації конкретної клінічної ситуації, невміння скласти план лікування й, відповідно, відсутність вибирати та обгрунтовувати лікарську тактику. Запровадження методу "круглий стіл" як способу інтерактивного навчання із залученням наочного матеріалу, зокрема результатів власних наукових досліджень, довело доцільність широкого використання подібних методів розвитку клінічного мислення в майбутніх лікарів-стоматологів. Висновки: застосування інтерактивного методу навчання "круглий стіл" під час практичної підготовки лікарів-стоматологів на післядипломному етапі освіти сприяє розвитку навичок клінічного мислення та мовлення, допомагає особистісно-професійному розвитку майбутнього фахівця.
|
|
|