Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бессараб Виставки-ярмарки як складова соціальних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бессараб А. О. Виставки-ярмарки як складова соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_27 Розглянуто виставки-ярмарки як складову соціальних комунікацій у видавничій сфері та формування медіакультури, що останнім часом розширює свою географію та арсенал заходів, які мають на меті підвищення інтересу до читання книг і формування культури комунікацій читача, покупця та автора, видавця.
|
|
|