Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бессараб Просування книжкової продукції та$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бессараб А. О. Просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках жіночих журналів "Натали" та "Единственная" [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Поліграфія і видавнича справа. - 2015. - № 2. - С. 119–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2015_2_16 Розглянуто просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках журналів "Натали" та "Единственная". Виявлено, що це здійснюють за допомогою статей про життя письменників, рекламних анотацій нових видань, звернення до зірок, тематичної підбірки і порад книг як подарунку, рекомендацій, що і як читати, публікування уривків з майбутніх творів тощо. Аналіз редакційних матеріалів з 2005 р. по квітень 2015 р. надає підставу стверджувати про формування інтересу до читання в журналах "Натали" та "Единственная".
|
|
|