Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бессараб Просування книжкової продукції та$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бессараб А. О. 
Просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках жіночих журналів "Натали" та "Единственная" [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Поліграфія і видавнича справа. - 2015. - № 2. - С. 119–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2015_2_16
Розглянуто просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках журналів "Натали" та "Единственная". Виявлено, що це здійснюють за допомогою статей про життя письменників, рекламних анотацій нових видань, звернення до зірок, тематичної підбірки і порад книг як подарунку, рекомендацій, що і як читати, публікування уривків з майбутніх творів тощо. Аналіз редакційних матеріалів з 2005 р. по квітень 2015 р. надає підставу стверджувати про формування інтересу до читання в журналах "Натали" та "Единственная".
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.981 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського