Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бессараб Соціально-комунікаційні технології формування інтересу$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Бессараб А. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги за кордоном [Електронний ресурс] / А. Бессараб // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 9. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_9_4 Простежено еволюцію читання як комунікаційного процесу та культури читання. Виявлено й охарактеризовано суб'єктів формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві та соціально-комунікаційні технології, які вони для цього використовують. З'ясовано роль ЗМІ та соціальних медіа у формуванні культури читання української книги в інформаційному суспільстві. Узагальнено досвід приватних і державних інституцій з формування культури читання української книги за кордоном і визначено основні напрями їх діяльності.Розглянуто основні напрями співпраці України та Франції у сфері соціальних комунікацій з формування інтересу до книги: офіційні зустрічі урядовців України та Франції, представників їх посольств, міжнародних і державних організацій з питань у галузі культури; створення наукових і культурних інституцій; надання премій та нагород; видання перекладів творів українських авторів тощо.
| 2. |
Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги у Франції [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_3 Простежено еволюцію читання як комунікаційного процесу та культури читання. Виявлено й охарактеризовано суб'єктів формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві та соціально-комунікаційні технології, які вони для цього використовують. З'ясовано роль ЗМІ та соціальних медіа у формуванні культури читання української книги в інформаційному суспільстві. Узагальнено досвід приватних і державних інституцій з формування культури читання української книги за кордоном і визначено основні напрями їх діяльності.Розглянуто основні напрями співпраці України та Франції у сфері соціальних комунікацій з формування інтересу до книги: офіційні зустрічі урядовців України та Франції, представників їх посольств, міжнародних і державних організацій з питань у галузі культури; створення наукових і культурних інституцій; надання премій та нагород; видання перекладів творів українських авторів тощо.
|
|
|