Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бессараб Соціально-комунікаційні технології формування інтересу$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Бессараб А. 
Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги за кордоном [Електронний ресурс] / А. Бессараб // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 9. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_9_4
Простежено еволюцію читання як комунікаційного процесу та культури читання. Виявлено й охарактеризовано суб'єктів формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві та соціально-комунікаційні технології, які вони для цього використовують. З'ясовано роль ЗМІ та соціальних медіа у формуванні культури читання української книги в інформаційному суспільстві. Узагальнено досвід приватних і державних інституцій з формування культури читання української книги за кордоном і визначено основні напрями їх діяльності.Розглянуто основні напрями співпраці України та Франції у сфері соціальних комунікацій з формування інтересу до книги: офіційні зустрічі урядовців України та Франції, представників їх посольств, міжнародних і державних організацій з питань у галузі культури; створення наукових і культурних інституцій; надання премій та нагород; видання перекладів творів українських авторів тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.022 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бессараб А. О. 
Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги у Франції [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_3
Простежено еволюцію читання як комунікаційного процесу та культури читання. Виявлено й охарактеризовано суб'єктів формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві та соціально-комунікаційні технології, які вони для цього використовують. З'ясовано роль ЗМІ та соціальних медіа у формуванні культури читання української книги в інформаційному суспільстві. Узагальнено досвід приватних і державних інституцій з формування культури читання української книги за кордоном і визначено основні напрями їх діяльності.Розглянуто основні напрями співпраці України та Франції у сфері соціальних комунікацій з формування інтересу до книги: офіційні зустрічі урядовців України та Франції, представників їх посольств, міжнародних і державних організацій з питань у галузі культури; створення наукових і культурних інституцій; надання премій та нагород; видання перекладів творів українських авторів тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.562 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського