Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бойко Управління формуванням індивідуального та$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Бойко М. М. 
Управління формуванням індивідуального та корпоративного соціального капіталу в сфері послуг [Електронний ресурс] / М. М. Бойко, О. А. Грішнова // Проблеми економіки. - 2014. - № 2. - С. 211-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_2_30
Мета статті - виклад результатів дослідження проявів і закономірностей взаємозв'язку корпоративного й індивідуального соціальних капіталів у сфері послуг і практичної імплементації механізмів формування індивідуального і корпоративного соціальних капіталів у традиційні функції управління. Щоб ідентифікувати різноманітні прояви соціального капіталу організації та оцінити їх, проведено соціологічне дослідження, яким охоплено 118 працівників фірми "НАДіЯ" (м. івано-Франківськ). Для визначення набору управлінських дій, які здатні "запускати" існуючий потенціал соціального капіталу організації й активувати продуктивні властивості індивідуального соціального капіталу, було використано метод "мозкового штурму". Для перевірки на практиці впливу активізації соціального капіталу на економічні результати роботи організації було проведено масштабний проект "Патріот фірми". В результаті розроблено систему включення конкретних механізмів формування соціального капіталу в традиційні функції управління. Реалізація цієї системи на практиці протягом проведення проекту "Патріот фірми" надала суттєве зростання економічних показників роботи готелю і ресторанів. Мотиватором активізації індивідуального соціального капіталу стала перспектива його конвертації в інші форми капіталу, і це спонукало персонал до нарощення власного людського, інтелектуального і соціального капіталів. Феномен корпоративного соціального капіталу виявився всередині організації у вигляді згуртованості, єднання колективу в цілому та навколо вирішення певних проектів. У зовнішньому середовищі він виявляється як репутація організації, її визнання та прихильність споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бойко М. М. 
Управління формуванням індивідуального та корпоративного капіталу організації [Електронний ресурс] / М. М. Бойко // Моделювання регіональної економіки. - 2013. - № 1. - С. 343-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2013_1_35
Мета статті - виклад результатів дослідження проявів і закономірностей взаємозв'язку корпоративного й індивідуального соціальних капіталів у сфері послуг і практичної імплементації механізмів формування індивідуального і корпоративного соціальних капіталів у традиційні функції управління. Щоб ідентифікувати різноманітні прояви соціального капіталу організації та оцінити їх, проведено соціологічне дослідження, яким охоплено 118 працівників фірми "НАДіЯ" (м. івано-Франківськ). Для визначення набору управлінських дій, які здатні "запускати" існуючий потенціал соціального капіталу організації й активувати продуктивні властивості індивідуального соціального капіталу, було використано метод "мозкового штурму". Для перевірки на практиці впливу активізації соціального капіталу на економічні результати роботи організації було проведено масштабний проект "Патріот фірми". В результаті розроблено систему включення конкретних механізмів формування соціального капіталу в традиційні функції управління. Реалізація цієї системи на практиці протягом проведення проекту "Патріот фірми" надала суттєве зростання економічних показників роботи готелю і ресторанів. Мотиватором активізації індивідуального соціального капіталу стала перспектива його конвертації в інші форми капіталу, і це спонукало персонал до нарощення власного людського, інтелектуального і соціального капіталів. Феномен корпоративного соціального капіталу виявився всередині організації у вигляді згуртованості, єднання колективу в цілому та навколо вирішення певних проектів. У зовнішньому середовищі він виявляється як репутація організації, її визнання та прихильність споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.882 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського