Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бондаренко Особливості розвитку статичної витривалості$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бондаренко С. Особливості розвитку статичної витривалості та формування постави дітей 6–7 років у період адаптації до навчальних навантажень [Електронний ресурс] / С. Бондаренко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 3. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_3_28 Зазначено, що початковий період навчання в школі - це серйозний іспит для здоров'я дітей. Про це свідчать наведені статистичні дані поширеності захворювань опорно-рухової системи дітей унаслідок впливу статичного компонента навчальних навантажень. Мета роботи - вивчення впливу спрямованого розвитку статичної витривалості на формування постави першокласників за умов адаптації до навчальної праці. У ході річного експерименту одержано значне та достовірне зростання показників статичної витривалості основних м'язових груп, включаючи згиначі та розгиначі тулуба. Це позитивно позначилося на процесі формування постави за умов негативного впливу статичного компонента шкільних навантажень. Так, у досліджених групах зменшення сумарної сколіотичної орієнтації хребта скелета в хлопчиків - 65,9 %, у дівчаток - 69,4 %. Проведене дослідження надає змогу позитивно відповісти на питання про можливість і доцільність спрямованого розвитку статичної витривалості в дітей у перший рік шкільного навчання. Підвищення рівня статичної витривалості учнів 6 - 7 років слід розглядати як впливовий чинник формування постави та попередження функціональних порушень опорно-рухового апарату.
|
|
|