Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бочевар Мультимедійні технології як засіб$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бочевар А. Г. Мультимедійні технології як засіб формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_13 Висвітлено експериментальну методику та модель застосування мультимедійних технологій як засобу формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів. Означена модель відображає мету, етапи, педагогічні умови, форми та методи реалізації, критерії сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності та результат її формування. Шляхом проведення відповідної експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої методики застосування мультимедійних технологій як засобу формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів.Раскрыты экспериментальная методика и модель применения мультимедийных технологий как средства формирования информационно-коммуникационной компетентности будущих юристов. Данная модель представляет цель, этапы, педагогические условия, формы и методы реализации, критерии сформированности информационно-коммуникационной компетентности и результат ее формирования. Путем проведения соответствующей экспериментальной работы доказана эффективность предложенной методики применения мультимедийных технологий как средства формирования информационно-коммуникационной компетентности будущих юристов.The article reviles experimental methodology of applying multimedia technologies with the purpose of formation of future lawyers’ informative and communicative competence. Above mentioned model represents an aim, steps, pedagogical conditions, forms and methods of realization, criteria of informative and communicative competence formation and the results of its formation. By means of conducting an experiment it was proved the efficiency of proposed methodic of applying multimedia technologies with the purpose of formation of future lawyers’ informative and communicative competence.
|
|
|