Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Браніцька Формування конфліктологічної культури майбутніх$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Браніцька Т. Р. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери в Росії [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_6
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Браніцька Т. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у скандинавських країнах [Електронний ресурс] / Т. Браніцька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_3
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.454 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Браніцька Т. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії [Електронний ресурс] / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. - 2015. - № 5(1). - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2015_5(1)__26
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.187 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського