Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бугрій Інтелектуальний та емоційний розвиток$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бугрій В. С. Інтелектуальний та емоційний розвиток учнів загальноосвітніх шкіл у процесі краєзнавчої роботи [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 402-407. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_64 Проаналізовано можливості шкільного краєзнавства у гармонізації емоційного та інтелектуального розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. З’ясовано, що через взаємодію з довкіллям у дітей відбувається процес формування наочного, конкретно-образного та абстрактного мислення. Підтверджено, що різні способи залучення учнів до пошуково-дослідницької діяльності, які пропонує краєзнавство, має значні можливості в стимулюванні інтелектуальної активності. На конкретних проведених заходах з краєзнавчої роботи показано ефективність формування пізнавального інтересу учнів. Проанализированы возможности школьного краеведения в гармонизации эмоционального и интеллектуального развития учащихся общеобразовательных школ. Установлено, что через взаимодействие с окружающей средой у детей происходит процесс формирования наглядного, конкретно-образного и абстрактного мышления. Подтверждено, что разные способы привлечения учеников к поисково-исследовательской деятельности, которые предлагает краеведение, имеет значительные возможности в стимулировании интеллектуальной активности. На конкретных проведенных мероприятиях по краеведческой работе показана эффективность формирования познавательного интереса учащихся.The possibilities of local history in school harmonization emotional and intellectual development of students in secondary schools. Found that through interaction with the environment in children is a process of forming a visual, concrete imagery and abstract thinking. Confirmed that the different ways of attracting students to search and research activities , which offers local history, has considerable potential in stimulating intellectual activity. Specific activities undertaken to demonstrate the effectiveness of local history work of formation of informative interest of pupils.
|
|
|