Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бугрій Тенденції розвитку змісту шкільної$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бугрій В. С. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті рр. ХХ століття [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_8 Висвітлено дослідження тенденцій розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті рр. ХХ ст. Віднайдені матеріали дозволили зробити висновок, що провідними тенденціями були: відмова від підручників, у змісті яких відображалася пропаганда релігійно-монархічних ідей, заміна їх на підручники, збудовані на марксистській концепції розуміння історії, з домінуванням у їх змісті питань економіки та класової боротьби; підпорядковування змісту вимогам ідейно-політичного виховання, посилення уваги до новітньої історії, політекономії, соціології за рахунок традиційних історичних курсів.Освещены исследования тенденций развития содержания школьной учебной литературы по истории в 20-е гг. ХХ в. Найденные материалы позволили сделать вывод, что ведущими тенденциями были: отказ от учебников, в содержании которых отображалась пропаганда религиозно-монархических идей, замена их на учебники, построенные на марксистской концепции понимания истории, с доминированием в их содержании вопросам экономики и классовой борьбы; подчинения содержания требованиям идейно-политического воспитания, усиление внимания к новейшей истории, политэкономии, социологии за счет традиционных исторических курсов.The article investigates the tendencies to development of the content of school textbooks on history in 20s of XX century. It is found out in the process of analysis that the main tendencies were: the rejection of textbooks with the content including propaganda of religious and monarchical ideas, replacing them with textbooks with the Marxist concept of understanding the history, with the dominance in their content issues of economy and class struggle; subordination of the content requirements of ideological and political education, greater attention to recent history, political economy, sociology by traditional history courses.
|
|
|