Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Вартанян Разработка маркетинговых стратегий предприятия$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Вартанян В. М. 
Разработка маркетинговых стратегий предприятия на основе комплексного прогнозного моделирования [Електронний ресурс] / В. М. Вартанян, Д. С. Ревенко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2008. - № 1. - С. 26–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2008_1_4
Предложены подходы разработки маркетинговых стратегий предприятий на основании комплексного прогнозного моделирования, а именно на основании построения динамической формы матрицы БКГ. Использование данной методики позволяет рассматривать динамику движения жизненного цикла каждого товара из "товарного портфеля" предприятия, а также прогнозировать его будущее состояние и соответственно для каждого из них разрабатывать стратегию маркетинга. В качестве инструмента прогнозирования предложен метод экспоненциального сглаживания.
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.455 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського