Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Василькова Ключові фактори успіху університетів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Василькова Н. В. Ключові фактори успіху університетів на глобальному ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. В. Василькова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 335-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_51 Проаналізовано ключові чинники успіху в глобальній конкуренції на ринку освітніх послуг і ринку знань, розглянуто основні відмінні риси університетів, що належать до групи найсильніших у світі, які визначають як "університети світового класу". Посилення конкуренції у сфері вищої освіти, переведення її на глобальний рівень вимагають від університетів в різних країнах все більше впроваджувати в свою діяльність принципи ринковоорієнтованого управління, постійно вдосконалювати свою діяльність за всіма її напрямами. Вивчення досвіду лідерів галузі, аналіз їх сильних сторін, ідентифікування ключових факторів успіху на ринку, ознайомлення з кращими практиками, методами та інструментами є важливими напрямами маркетингових досліджень та конкурентного аналізу для будь-якої організації в умовах висококонкурентного ринку, яким сьогодні стає і ринок освітніх послуг. Розглянуто інші важливі для підвищення глобальної конкурентоспроможності вищого навчального закладу чинники.
|
|
|