Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Винничук Теоретичні та практичні проблеми$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Винничук О. Т. Теоретичні та практичні проблеми реалізації потенціалу особистості в процесі формування професіоналізму [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук, А. В. Васильченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_18 Розглянуто актуальну проблему формування особистості професіонала в процесі професійної підготовки. Предметом дослідження обрано теоретичні та практичні аспекти професіоналізму як психологічного феномену й засоби та проблеми його формування. На основі наявних теоретичних аспектів реалізовано низку теоретичних й емпіричних завдань, зокрема проаналізовано роль суспільних впливів на процес професійного становлення особистості; окреслено основні наукові позиції та структурні компоненти професіоналізму; створено психологічний портрет фахівця освітянської сфери. Висвітлено питання інформаційної просвіти стосовно психолого-педагогічної проблеми професіоналізму, виділено його основні компоненти та необхідні якості для сучасного конкурентоспроможного фахівця. За результатами емпіричного дослідження виокремлено основні складові компоненти професіоналізму: почуття професійної гордості, професійна самоідентифікація, компетентність і креативність, емоційна та інтелектуальна обдарованість, фізична активність, фахова підготовка, психологічна надійність, рефлексія й рівень домагань, професійне зростання та наставництво, суб'єктність, мотивація професійної діяльності. На підставі вивчення компонентів професіоналізму сформовано психологічний портрет сучасного фахівця освітянської сфери.
|
|
|