Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Вовчанська Функціональні характеристики німецької фахової$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Вовчанська С. I. 
Функціональні характеристики німецької фахової мови маркетингу (на матеріалі спеціалізованих журналів) [Електронний ресурс] / С. I. Вовчанська // Лінгвістика. - 2013. - № 3. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2013_3_10
Здійснено аналіз сфери функціонування німецьких термінів маркетингу на матеріалі спеціалізованих журналів і "професійної" або ж "вузькоспеціалізованої" преси, тексти якої орієнтовані на інтелектуально підготовлених читачів, які розуміються на маркетингу, та є невеликими в обсязі, для них характерний лаконічний і чіткий виклад інформації. Специфіку тексту цього жанру зумовлено його головною метою і чітко, доступно й однозначно передати інформацію. Виявлено домінування певних граматичних засобів загальновживаної мови у фаховому синтаксисі; описано фахові тексти цього жанру в їхній композиційній, де домінує заголовок-розповідь, морфологічній, що репрезентована іменниками та підтверджує думку про те, що термінологія маркетингу має номінативний характер, та синтаксичній структурі, де переважають прості речення, а серед складних речень високий показник належить підрядним означальним, що зумовлено тим, що увагу акцентовано не на об'єкті, а на його особливостях, визначальних ознаках.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.549 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського