Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Гаврищак Педагогічні аспекти в науковій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Гаврищак І. І. 
Педагогічні аспекти в науковій діяльності Іммануїла Канта [Електронний ресурс] / І. І. Гаврищак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 338-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_45
Досліджено педагогічну діяльності німецького філософа І. Канта. Акцентовано особливу увагу на трактаті "Про педагогіку". Виокремлено концептуальні засади педагогічних положень твору. Здійснено ретельний аналіз викладацької діяльності філософа. Наголошено, що Кант уважав університетську освіту такою, яка має давати не лише знання, але й навчати студентів самостійно мислити, тому стверджував, що навчає не філософії, а філософствуванню, і завжди був супротивником зубріння і механічного запам’ятовування. Підкреслено, що головними завданнями виховання Кант визначав культивування особистості (навчання), цивілізування (соціалізація) і моралізування (моральне виховання) і з’явилися вони не лише в результаті теоретичних роздумів, а були результатом практичної діяльності, знайшовши своє відображення і в усій антропологічній системі мислителя.Исследована педагогическая деятельность немецкого философа И. Канта. Акцентировано особое внимание на трактате "О педагогике". Выделены концептуальные основы педагогических положений произведения. Осуществлен тщательный анализ преподавательской деятельности философа. Отмечено, что Кант считал университетское образование таким, которое должно давать не только знания, но и учить студентов самостоятельно мыслить, поэтому утверждал, что учит не философии, а философствованию, и всегда был противником зубрежки и механического запоминания. Подчеркнуто, что главными задачами воспитания Кант определял культивирования личности (обучение), цивилизирования (социализация) и морализаторства (нравственное воспитание) и появились они не только в результате теоретических размышлений, а были результатом практической деятельности, найдя свое отражение и во всей антропологической системе мыслителя.Pedagogical work of German philosopher Immanuel Kant is researched. Particular attention is paid to the tractate “On Pedagogy”. Conceptual foundations of pedagogical provisions of this work are highlighted. Philosopher’s teaching activities are thoroughly analyzed. It is noted, that Kant considered the university education bound to not only provide knowledge, but also to teach students independent thinking; therefore he maintained that it is not the philosophy that teaches, but philosophizing, and always was against cramming and automatic memorization. Emphasis is made on Kant’s defining the main objectives of upbringing as cultivating a person (education), civilizing (socialization) and moralizing (moral education); these objectives resulting not only from theoretical musings, but also from practical activities, as well as being reflected in the whole anthropological system of the thinker.Досліджено педагогічну діяльність німецького філософа І. Канта. Особливу увагу приділено трактату "Про педагогіку". Виокремлено концептуальні засади педагогічних положень твору, здійснено аналіз викладацької діяльності німецького філософа. Зроблено висновок, що головними завданнями виховання, визначені Кантом, – культивування особистості (навчання), цивілізування (соціалізація) і моралізування (моральне виховання) – з’явилися не лише в результаті теоретичних роздумів, а були результатом практичної діяльності, знайшовши своє відображення і в усій антропологічній системі мислителя, і в трактаті "Про педагогіку", зокрема. Исследована педагогическая деятельность немецкого философа Иммануила Канта. Особое внимание уделено трактату "О педагогике". Выделены концептуальные основы педагогических положений произведения, осуществлен анализ преподавательской деятельности немецкого философа. Сделан вывод о том, что главными задачами воспитания, определенные Кантом, – культивирование личности (обучение), цивилизирование (социализация) и морализаторство (моральное воспитание) – появились не только в результате теоретических размышлений, а были результатом практической деятельности, найдя свое отражение и во всей антропологической системе мыслителя, и в трактате "О педагогике", в частности. German philosopher Immanuel Kant’s pedagogical activity is researched. Particular attention of this analysis is paid to the tractate “On Pedagogy”. Conceptual foundations of this work’s pedagogical theses are specified, the German philosopher’s teaching activity is analyzed. It is concluded, that the main goals of education, specified by Kant – cultivation of personality (studies), civilizing (socialization) and moralizing (moral education) – were worked out not only as a result of theoretical musings, but stemmed from practice, and were also reflected in the whole anthropological system of the thinker, – and, particularly, in the tractate “On Pedagogy”.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.208 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гаврищак І. І. 
Педагогічні аспекти в науковій діяльності Іммануїла Канта [Електронний ресурс] / І. І. Гаврищак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 633-640. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_108
Досліджено педагогічну діяльності німецького філософа І. Канта. Акцентовано особливу увагу на трактаті "Про педагогіку". Виокремлено концептуальні засади педагогічних положень твору. Здійснено ретельний аналіз викладацької діяльності філософа. Наголошено, що Кант уважав університетську освіту такою, яка має давати не лише знання, але й навчати студентів самостійно мислити, тому стверджував, що навчає не філософії, а філософствуванню, і завжди був супротивником зубріння і механічного запам’ятовування. Підкреслено, що головними завданнями виховання Кант визначав культивування особистості (навчання), цивілізування (соціалізація) і моралізування (моральне виховання) і з’явилися вони не лише в результаті теоретичних роздумів, а були результатом практичної діяльності, знайшовши своє відображення і в усій антропологічній системі мислителя.Исследована педагогическая деятельность немецкого философа И. Канта. Акцентировано особое внимание на трактате "О педагогике". Выделены концептуальные основы педагогических положений произведения. Осуществлен тщательный анализ преподавательской деятельности философа. Отмечено, что Кант считал университетское образование таким, которое должно давать не только знания, но и учить студентов самостоятельно мыслить, поэтому утверждал, что учит не философии, а философствованию, и всегда был противником зубрежки и механического запоминания. Подчеркнуто, что главными задачами воспитания Кант определял культивирования личности (обучение), цивилизирования (социализация) и морализаторства (нравственное воспитание) и появились они не только в результате теоретических размышлений, а были результатом практической деятельности, найдя свое отражение и во всей антропологической системе мыслителя.Pedagogical work of German philosopher Immanuel Kant is researched. Particular attention is paid to the tractate “On Pedagogy”. Conceptual foundations of pedagogical provisions of this work are highlighted. Philosopher’s teaching activities are thoroughly analyzed. It is noted, that Kant considered the university education bound to not only provide knowledge, but also to teach students independent thinking; therefore he maintained that it is not the philosophy that teaches, but philosophizing, and always was against cramming and automatic memorization. Emphasis is made on Kant’s defining the main objectives of upbringing as cultivating a person (education), civilizing (socialization) and moralizing (moral education); these objectives resulting not only from theoretical musings, but also from practical activities, as well as being reflected in the whole anthropological system of the thinker.Досліджено педагогічну діяльність німецького філософа І. Канта. Особливу увагу приділено трактату "Про педагогіку". Виокремлено концептуальні засади педагогічних положень твору, здійснено аналіз викладацької діяльності німецького філософа. Зроблено висновок, що головними завданнями виховання, визначені Кантом, – культивування особистості (навчання), цивілізування (соціалізація) і моралізування (моральне виховання) – з’явилися не лише в результаті теоретичних роздумів, а були результатом практичної діяльності, знайшовши своє відображення і в усій антропологічній системі мислителя, і в трактаті "Про педагогіку", зокрема. Исследована педагогическая деятельность немецкого философа Иммануила Канта. Особое внимание уделено трактату "О педагогике". Выделены концептуальные основы педагогических положений произведения, осуществлен анализ преподавательской деятельности немецкого философа. Сделан вывод о том, что главными задачами воспитания, определенные Кантом, – культивирование личности (обучение), цивилизирование (социализация) и морализаторство (моральное воспитание) – появились не только в результате теоретических размышлений, а были результатом практической деятельности, найдя свое отражение и во всей антропологической системе мыслителя, и в трактате "О педагогике", в частности. German philosopher Immanuel Kant’s pedagogical activity is researched. Particular attention of this analysis is paid to the tractate “On Pedagogy”. Conceptual foundations of this work’s pedagogical theses are specified, the German philosopher’s teaching activity is analyzed. It is concluded, that the main goals of education, specified by Kant – cultivation of personality (studies), civilizing (socialization) and moralizing (moral education) – were worked out not only as a result of theoretical musings, but stemmed from practice, and were also reflected in the whole anthropological system of the thinker, – and, particularly, in the tractate “On Pedagogy”.
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.147 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського