Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гальцова Сучасний стан та динаміка$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гальцова О. Л. Сучасний стан та динаміка пасажирських перевезень морським транспортом в Україні [Електронний ресурс] / О. Л. Гальцова // Науковий вісник Полісся. - 2019. - № 2. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2019_2_16 За умов глобалізації становлення політичного, економічного суверенітету України характеризується втратою морського транспортного потенціалу. Стан функціонування морської транспортної галузі свідчить про наявність системних проблем і недоліків у цій сфері. Транспорт впливає на розвиток економіки в цілому, сприяє переміщенню ресурсів, пасажирів. Україна має вихід до морів, судноплавних річок до морського узбережжя, що є підгрунтям для розвитку морського транспорту проте, через багато факторів, не використовує свій потенціал. Вагомий внесок у дослідження розвитку, можливості використання морського потенціалу України зробили такі вчені: Ю. Сафонов, Ю. Коскіна, О. Петренко, Б. Буркинський, О. Каспрук, А. Калпинта інш. Не зважаючи на існування значної кількості наукових праць не до кінця залишаються вивченими особливості його розвитку, потребують дослідження аналіз та динаміка сучасного стану пасажирських перевезень для розробки дієвого економічного механізму формування конкурентоздатності морського транспорту. Основна мета статті - аналіз сучасного стану пасажирських перевезень та обгрунтування перспектив розвитку морського транспорту України. Досліджено сучасний стан морського транспорту в Україні. Проаналізовано динаміку перевезень морським транспортом. На основі результатів дослідження встановлено, що обсяги морських перевезень скорочуються, динаміка пасажирських перевезень морським транспортом демонструє падіння. Висновки: на основі результатів дослідження встановлено, що в країні є потенціал пасажирських морських перевезень, але він не використовується належним чином. Незначна участь українського флоту у перевезеннях зовнішньоторговельних вантажів призводить до посилення залежності України від стану світового фрахтового ринка та збільшення імпорту транспортних послуг.
|
|
|