Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гапоненко Цифровізація як нова парадигма$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гапоненко Г. І. Цифровізація як нова парадигма управління розвитком туризму України в післявоєнний період [Електронний ресурс] / Г. І. Гапоненко, О. В. Євтушенко, І. М. Шамара, В. Ю. Василенко // Бізнес Інформ. - 2022. - № 10. - С. 114-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_10_16 На основі аналізу основних тенденцій розвитку туристичного ринку в контексті глобальної цифровізації, що активізувалася у сфері туризму та гостинності, обгрунтовуються структурні зміни ринку туристичних послуг України. Предметом дослідження є впровадження цифрових технологій у туристичну галузь України в повоєнний час. Досліджено особливості використання цифрових технологій у туристичній галузі України. Досягненню поставленої мети сприяло вирішення таких завдань: дослідити різноманітні форми прояву цифровізації в туристичній галузі України; запропонувати вдосконалену концепцію управління розвитком туризму України в післявоєнний період. Використано методи аналізу та синтезу - для узагальнення розвитку цифрових технологій у туризмі; метод порівняльного аналізу - для зіставлення досвіду розвитку міжнародного та національного цифрового туризму; прогностичні методи - для окреслення перспектив подальшого розвитку цифрового туризму України в повоєнний час. Авторами зроблено спробу прогнозування перспектив цифровізації туристичної галузі нашої країни на основі інтеграції кількох визначальних напрямів - AR (augmented reality - доповнена реальність), VR (virtual reality - віртуальна реальність), AI (artificial intelligence - штучний інтелект), а також роботи та блокчейн-технології. Розкрито питання цифрового забезпечення бізнес-процесів у сфері туризму, аналізуються можливості та перспективи туристичних BigData, які використовуються для аналізу інформації, складання прогнозів, сталого розвитку туристичної галузі. Продумане впровадження передового досвіду в галузі цифрових технологій може допомогти туристичній галузі нашої країни реалізувати стратегії, які стають можливими внаслідок ширшого використання цифрового контенту та платформ. Наявність сучасної бізнес-моделі допоможе стабілізувати робоче середовище в повоєнний час, одночасно стимулюючи інноваційний підхід у сфері туризму.
|
|
|