Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Гнатенко Виготовлення авіаційних деталей з$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Гнатенко М. О. 
Виготовлення авіаційних деталей з жароміцних нікелевих сплавів методом адитивного плазмового наплавлення [Електронний ресурс] / М. О. Гнатенко, С. Л. Чигілейчик, С. С. Сахно // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2021. - № 5. - С. 48–52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2021_5_8
Виконано отримання авіаційної деталі кільцевого типу з жароміцного конструкційного сплаву ЕІ 868 (ХН60ВТ) методом адитивного багатошарового плазмового наплавлення проволокою. Традиційною технологією отримання даного типу кільцевих заготовок є штампування прутків, котрі далі доводяться до кінцевої форми деталі шляхом подальшої механічної обробки. Недоліком традиційної технології є значні витрати металу, який у процесі механічної обробки пресованого прутка, фактично перетворюється в стружку і не використовується повторно, що призводить до підвищення вартості готового виробу. Застосування адитивних технологій надають можливість значно скоротити витрати матеріалу при отриманні кільцевих заготовок за рахунок виготовлення заготовки з конфігурацією максимально наближеною до геометрії деталі. Адитивне наплавлення проведено на роботизованому комплексі, який складається з плазмового джерела живлення SBI PMI-350 AC/DC TL і робота FANUC M-710iC на жорстко закріплену підкладку зі сталі 20. Для визначення можливості отримання авіаційних деталей методом пошарового плазмового наплавлення проведено дослідження наплавленого матеріалу. Проведено дослідження структури вирощеної деталі; встановлено, що мікроструктура відповідає нормальному стану сплаву ЕІ868 (ХН60ВТ) у мікроструктурі лінії сплавляння не є видимими, структура є однорідною зі взаємним проростанням зерен між шарами. В ході визначення технологічних властивостей деталі, встановлено, що значення механічних властивостей сплаву деталі отриманої методом адитивного вирощування знаходяться на рівні литих заготовок і поковок і за T = 900 <^>oC становлять: <$E sigma>в = 35 +- 5 кгс/мм<^>2, <$E sigma sub 0,2~=~49~symbol С~5> кгс/мм<^>2, <$E psi~=~62 symbol С~5> %. Після механічної обробки вирощеної заготовки проведено капілярний метод контролю та радіаційний контроль вирощеної деталі - тріщин та інших видів критичних металургійних дефектів не виявлено. Практична значущість впровадження даного методу полягає у значному скороченні витрат матеріалу при отриманні деталі, та забезпеченні економічної ефективності, яка складає близько 159 тис. гривень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 836.548 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського