Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Городиська Педагогічні умови формування готовності$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Городиська О. М. 
Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу [Електронний ресурс] / О. М. Городиська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_10
Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу: розвиток у студентів позитивного ставлення до аналітичної діяльності на рівні рефлексії, формування системи дидактико-технологічних і самоаналітичних знань і вмінь, педагогічний супровід самоаналітичної діяльності на рівні всіх компонентів навчально-виховного процесу, організація науково обгрунтованого моніторингу результатів навчального процесу у контексті особистісних досягнень.Обоснованы педагогические условия формирования готовности будущего учителя к педагогическому самоанализу: развитие у студентов положительного отношения к аналитической деятельности на уровне рефлексии, формирование системы дидактико-технологических и самоаналитических знаний и умений, педагогическое сопровождение самоаналитической деятельности на уровне всех компонентов учебно-воспитательного процесса, организация научно обоснованного мониторинга результатов учебного процесса в контексте личностных достижений.Pedagogic conditions of forming future teachers' readiness to pedagogic self-analysis have been grounded in the article, namely: development students' positive attitude to analytical activity on the level of reflection, forming the system of didactic, technological and self-analytical knowledge and skills, pedagogic accompaniment of self-analytical activity on the level of all the components of learning process, organizing scientifically grounded monitoring of results in the context of personal achievements.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.859 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського