Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Горяча Результати впровадження особистісно орієнтованого$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Горяча Л. О. 
Результати впровадження особистісно орієнтованого навчання в підготовку фахівців фармації [Електронний ресурс] / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко, М. М. Нессонова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2020. - № 2. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2020_2_3
Особистісно орієнтована освіта - це система освіти, що розглядає студента як суб'єкта навчального процесу, забезпечує оптимальні умови для підвищення мотивації, розвитку самостійності та відповідальності у навчанні через створення навчальних ситуацій, в яких студенти вирішують нестандартні завдання та набувають досвіду розв'язання пізнавальних проблем, що може бути перенесено в професійну діяльність у вигляді сформованих компетентностей. Особистісно орієнтований підхід у освіті характеризується інноваційними методами навчання, спрямованими на розвиток активної ролі студентів у власному навчанні, на зміну принципу освіти: від навчання як нормативно побудованого процесу до навчання як індивідуальної діяльності студента. Обираючи метод організації навчальної діяльності, слід пам'ятати, що не всі студенти однаково мотивовані до навчання, а тому процес може потребувати системи стимулів до навчання. У практичній реалізації особистісно орієнтованого підходу виділяють зокрема проблемно-орієнтоване навчання, що сприяє кращому розумінню студентами того, що вони роблять і з якою метою, формує систему стимулів до навчання; грунтується на взаємодії; розвиває навички, які можуть бути використані студентами у професійній діяльності. Мета роботи - вивчення впливу особистісно орієнтованих методів навчання на підвищення навчальної мотивації, характер стратегій навчання та формування компетентностей студентів. За результатами дослідження встановлено зв'язок між мотивами та стратегіями навчання студентів. Підтверджено висновок щодо ефективності запровадження проблемно-орієнтованого навчання в підготовку фахівців фармації як технології, що формує внутрішні стимули до навчання та забезпечує розвиток компетентностей студентів. Висновки: одержані результати підтверджують, що запровадження особистісно орієнтованих технологій забезпечує зростання ефективності процесу навчання щодо формування внутрішньої потреби студентів розпочати навчальну діяльність і обирати стратегії, що характеризуються більш глибоким підходом до навчання.Особистісно орієнтована освіта - це система освіти, що розглядає студента як суб'єкта навчального процесу, забезпечує оптимальні умови для підвищення мотивації, розвитку самостійності та відповідальності у навчанні через створення навчальних ситуацій, в яких студенти вирішують нестандартні завдання та набувають досвіду розв'язання пізнавальних проблем, що може бути перенесено в професійну діяльність у вигляді сформованих компетентностей. Особистісно орієнтований підхід у освіті характеризується інноваційними методами навчання, спрямованими на розвиток активної ролі студентів у власному навчанні, на зміну принципу освіти: від навчання як нормативно побудованого процесу до навчання як індивідуальної діяльності студента. Обираючи метод організації навчальної діяльності, слід пам'ятати, що не всі студенти однаково мотивовані до навчання, а тому процес може потребувати системи стимулів до навчання. У практичній реалізації особистісно орієнтованого підходу виділяють зокрема проблемно-орієнтоване навчання, що сприяє кращому розумінню студентами того, що вони роблять і з якою метою, формує систему стимулів до навчання; грунтується на взаємодії; розвиває навички, які можуть бути використані студентами у професійній діяльності. Мета роботи - вивчення впливу особистісно орієнтованих методів навчання на підвищення навчальної мотивації, характер стратегій навчання та формування компетентностей студентів. За результатами дослідження встановлено зв'язок між мотивами та стратегіями навчання студентів. Підтверджено висновок щодо ефективності запровадження проблемно-орієнтованого навчання в підготовку фахівців фармації як технології, що формує внутрішні стимули до навчання та забезпечує розвиток компетентностей студентів. Висновки: одержані результати підтверджують, що запровадження особистісно орієнтованих технологій забезпечує зростання ефективності процесу навчання щодо формування внутрішньої потреби студентів розпочати навчальну діяльність і обирати стратегії, що характеризуються більш глибоким підходом до навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.691 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського