Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гриценчук Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гриценчук О. О. Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як аспект моніторингу (досвід міжнародних порівняльних досліджень ОEСD ТА IEA) [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_3 Висвітлено досвід міжнародних організацій: Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA) та Організації з економічного спiвробiтництва та розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) щодо моніторингових досліджень інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Подано аналіз загальних підходів до моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів у країнах Європи на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.Отражен опыт международных организаций: Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA ) и Организации по экономическому сотрудничеству и развитию ОЭСР (Organisation for Economic Cooperation and Development - ОEСD) по мониторинговым исследованиям информационно-коммуникационной компетентности (ИК-компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений. Представлен анализ общих подходов к мониторинговым исследованиям ИК-компетентности учащихся в странах Европы на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.The article deals the experience of the The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA and the Organisation for Economic Cooperation and Development - OECD in monitoring studies of students’ information and communication competence ( IC - competence ) of secondary schools, presented an analysis of common approaches to monitoring studies IC - competence of pupils in Europe at the present stage. There are identified peculiarities, common trends and future development.
|
|
|