![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гузов Дослідження електромагнітних процесів в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гузов Е. С. Дослідження електромагнітних процесів в тяговому двигуні постійного струму з послідовною обмоткою збудження [Електронний ресурс] / Е. С. Гузов, І. О. Сінчук, Д. О. Кальмус // Вісник Криворізького національного університету. - 2016. - Вип. 42. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2016_42_39 Аналіз парку електричних машин сучасних підприємств показує, що найбільш пошириними залишаються двигуни постійного струму з послідовною обмоткою збудження. Наряду з існуючими перевагами яких, основним недоліком залишається складність переходу останніх в режим гальмування, та пов'язані з цим незручності в роботі транспортного засобу. Так один з найпошириніших видів гальмування, як електродинамічне, обмежено значенням критичної частоти обертання, а режим противмикання - максимальним значенням струму гальмування. Тому для збереження ресурсу роботи двигунів та розширення діапазону застосування режиму динамічного гальмування, було проведено аналіз перехідних процесів у двигуні постійного струму з послідовною обмоткою збудження. Відзначено, що дослідження електромагнітних процесів даного виду електричних двигунів ускладнене, тим що в двигунах послідовного збудження магніторушійна сила, як наслідок, і магнітний потік змінюється із зміною струму якоря. Для можливості проведення досліджень було використано лабороторний стенд, який дозволив провести експеримент, та побудувати криву намагнічення. Проведено її апроксимацію, та побудовано графіки. Аналіз графіків показує, що в зоні низьких швидкостей найбільш близьким є вираз гіперболічного синуса, а в зоні насищення гіперболічний. Одержані завдяки аналітичному виразу кривої намагнічення вирази дали можливість побудувати поверхні швидкості протікання електромагнітних процесів у двигуні постійного струму з послідовною обмоткою збудження в режимах противмикання та електродинамічного гальмування. Аналіз одержаних поверхонь показує, що перемикання з одного режима електричного гальмування на інший буде супроводжуватись значними кидками струму двигунів, що не є бажаним та суттєво погіршує стан ізоляції обмоток двигуна, чим знижує його ресурс роботи та надійність електричного гальмування, від чого в значній мірі залежить ефективність роботи рудничного електровозу. Очевидним, також, є підвищений рівень пульсацій струму двигуна у такому режимі. Одержані результати формулюють основні вимоги до системи гальмування транспотрного засобу, які полягають у розробці чіткого алгоритму функціонування такої системи.
|
|
|