Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Гірін Про перспективи доцільності використання$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Гірін В. С. 
Про перспективи доцільності використання екологічно чистих видів автомобільного пального в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2016. - Вип. 43. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2016_43_18
У всьому світі автомобільний транспорт розвивається швидкими темпами, і як наслідок, забруднюється довкілля, особливо у розвинених регіонах та прилеглих територіях. Дана обставина потребує необхідності проведення аналізу рівня небезпеки продуктами, які виділяються при роботи двигунів внутрішнього згоряння при їх використанні. Основним джерелом продуктів забруднення є автомобільні пального, яких в останні роки з'явилося у великій їх різноманітності, у тому числі бензини різних марок, дизельні пального, що одержуються з різної початкової сировини і їх сумішей в різноманітних поєднаннях. З'явилося багато альтернативних видів пального, таких як газоподібні вуглеводні, різні спирти, ефіри, водень, біоетаноли, радіоактивні речовини і ін. Важливою обставиною є при цьому показники економічного характеру. Про питання доцільності й перспективи використання альтернативних видів автомобільних палив в Україні думки багатьох фахівців розходяться. Фахівці правління Біоенергетичної асоціації України відносяться критично до виробництва біоетанолу і біодизеля в нашій країні через те, що значна частина автотранспорту не пристосована за технічними характеристиками до використання сумішевих моторних палив, при цьому не виконуються норми Енергетичного співтовариства по вихлопу парникових газів, а також вищій вартості одиниці енергії. В УкрНДІ "Автотранспроект" проведено дослідження про дію етанолу на різні матеріали і встановили, що при змісті 7 % етанолу в біопаливі не робить негативного впливу на процеси згорання, а при змісті більше 10 % картина протилежна і вимагається адаптація до нього паливних систем. У представленій роботі проведень аналіз досвіду Європи, де біопального застосовуються вже багато років, а також повідомлень Національного інституту стандартів і технологій США Київський інститут споживчих експертиз встановив, що при використанні сумішей бензину з етанолом потужність двигуна може підвищуватися, але з одночасною витратою пального. Фахівці ж компанії "Техсервис" стверджують, що змін при експлуатації двигунів внутрішнього згорання не встановлено, а негативне наслідки пов'язані з неякісним продуктом. Що стосується думки інших вітчизняних фахівців, то вони стверджують, що при вмісті в бензині 40 % етилового спирту кількість шкідливих речовин порівняно зі звичайним бензином потужність двигуна підвищується на 3 - 4 %, а витрата пального при цьому на 8 %. У результаті наведеного вище виникла необхідність провести огляд і аналіз опублікованих робіт в цьому напрямі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.698 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського