Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гірін Про перспективи доцільності використання$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гірін В. С. Про перспективи доцільності використання екологічно чистих видів автомобільного пального в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Вісник Криворізького національного університету. - 2016. - Вип. 43. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2016_43_18 У всьому світі автомобільний транспорт розвивається швидкими темпами, і як наслідок, забруднюється довкілля, особливо у розвинених регіонах та прилеглих територіях. Дана обставина потребує необхідності проведення аналізу рівня небезпеки продуктами, які виділяються при роботи двигунів внутрішнього згоряння при їх використанні. Основним джерелом продуктів забруднення є автомобільні пального, яких в останні роки з'явилося у великій їх різноманітності, у тому числі бензини різних марок, дизельні пального, що одержуються з різної початкової сировини і їх сумішей в різноманітних поєднаннях. З'явилося багато альтернативних видів пального, таких як газоподібні вуглеводні, різні спирти, ефіри, водень, біоетаноли, радіоактивні речовини і ін. Важливою обставиною є при цьому показники економічного характеру. Про питання доцільності й перспективи використання альтернативних видів автомобільних палив в Україні думки багатьох фахівців розходяться. Фахівці правління Біоенергетичної асоціації України відносяться критично до виробництва біоетанолу і біодизеля в нашій країні через те, що значна частина автотранспорту не пристосована за технічними характеристиками до використання сумішевих моторних палив, при цьому не виконуються норми Енергетичного співтовариства по вихлопу парникових газів, а також вищій вартості одиниці енергії. В УкрНДІ "Автотранспроект" проведено дослідження про дію етанолу на різні матеріали і встановили, що при змісті 7 % етанолу в біопаливі не робить негативного впливу на процеси згорання, а при змісті більше 10 % картина протилежна і вимагається адаптація до нього паливних систем. У представленій роботі проведень аналіз досвіду Європи, де біопального застосовуються вже багато років, а також повідомлень Національного інституту стандартів і технологій США Київський інститут споживчих експертиз встановив, що при використанні сумішей бензину з етанолом потужність двигуна може підвищуватися, але з одночасною витратою пального. Фахівці ж компанії "Техсервис" стверджують, що змін при експлуатації двигунів внутрішнього згорання не встановлено, а негативне наслідки пов'язані з неякісним продуктом. Що стосується думки інших вітчизняних фахівців, то вони стверджують, що при вмісті в бензині 40 % етилового спирту кількість шкідливих речовин порівняно зі звичайним бензином потужність двигуна підвищується на 3 - 4 %, а витрата пального при цьому на 8 %. У результаті наведеного вище виникла необхідність провести огляд і аналіз опублікованих робіт в цьому напрямі.
|
|
|