Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Дороніна Врахування статевої детермінації в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Дороніна Т. О. Врахування статевої детермінації в навчально-виховному процесі: статеве та гендерне виховання (кінець XX - початок XXI ст.) [Електронний ресурс] / Т. О. Дороніна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_7 Розглянуто основні підходи до визначення сутності статевого виховання/освіти, що сформовані у педагогіці на початок ХХІ ст. На основі розглянутих концепцій обґрунтовано положення про концептуальну відмінність статевого виховання/освіти та виховання/освіти гендерної. Зроблено висновки, що статеве виховання має концептуальні розходження із вихованням гендерним, яке визнає існування статевих відмінностей чоловіка/жінки, але спрямоване на повноцінне розкриття особистості учнів (хлопчика та дівчинки), за рахунок їх гармонійного розвитку, тобто збалансування саме інструментальних та експресивних рис особистості.Рассмотрены основные подходы к определению сущности полового воспитания/образования, которые сформированы в педагогике на начало ХХІ в. На основании представленных концепций обоснованы положения о концептуальном отличии полового воспитания/образования и воспитания/ образования гендерного. Сделаны выводы, что половое воспитание имеет концептуальные расхождения с воспитанием гендерным, которое признает существование половых отличий мужчины/женщины, но направлено на полноценное раскрытие личности учащихся (мальчика и девочки) за счет их гармоничного развития, то есть сбалансирования именно инструментальных и экспрессивных черт личности.
|
|
|