Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Дудченко Українські аналоги ділових світових$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Дудченко Л. М. Українські аналоги ділових світових брендів у національній медіасистемі [Електронний ресурс] / Л. М. Дудченко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_17 На основі вивчення особливостей функціонування 2-х українських видань: журналу "Forbes Україна" та газети "Деловая неделя-FT", що є аналогами світових ділових брендів "Forbes" (США) та "Financial Times" (Велика Британія) відповідно, визначено один із напрямів формування національної системи бізнес-медіа.
|
|
|