Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Дібрівний Використання принципів SOLID при$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Дібрівний О. А. 
Використання принципів SOLID при розробці відео ігор на основі ігрового двигуна UNITY [Електронний ресурс] / О. А. Дібрівний, В. В. Гребенюк, П. О. Кравчук, О. А. Кільменінов, О. В. Сеньков // Телекомунікаційні та інформаційні технології. - 2020. - № 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduikt_2020_1_10
На сьогоднішній день світова індустрія відео ігор знаходиться в своєму розквіті. З відкриттям різноманітних платформ для реалізації відео ігор, таких як Steam, Google Play, Apple Store, а також безкоштовних ігрових двигунів таких як Unity та Unreal Engine поріг входу в гейм-дев для початківців і студентів помітно знизився, особливо якщо говорити про ринок мобільних ігор. З мінімальними витратами часу та зусиль, використовуючи всі потужності вищезгаданих ігрових двигунів, процес розробки повноцінної відео гри може бути зведеним до кількох місяців, а то й тижнів. Проте часто розробники початківці, а часто й програмісти з досвідом, в погоні за швидкою розробкою помітно ускладнюють собі процес подальшої підтримки та розвитку своїх ігрових проектів. Одним із способів уникнення такого розвитку подій є використання принципів SOLID під час проектування ігрового додатку. Увагу приділено огляду архітектури програмних продуктів на основі ігрового двигуна Unity та можливостям впровадження принципів SOLID для оптимізації архітектури, та полегшенню подальшої підтримки та модифікації таких додатків. Розглянуто відповідність основних компонент ігрового двигуна UNITY принципу єдиного обов'язку та особливості побудови класів при керуванні даним принципом. Визначено основні особливості використання принципу відкритосіті/закритості та його вплив на процес подальшої модернізації програмних архітектур. Запропоновано архітектурні рішення для використання принципу підстановки Ліскова та принципу розділення інтерфейсу. Розглянуто основні вимоги до абстарцій при роботі з принципом інверсії залежностей. Запропоновано загальний скелет для побудови ігрових архітектур з урахуванням програмного принципу SOLID на основі ігрового додатку в жанрі rpg, із реалізацією окремих ігрових механік. Алгоритмізовано побудову ігрової архітектури на основі принципу SOLID, що призведе до спрощення процесу модернізації та підтримки ігрових додатків розроблених на основі ігрового двигуна UNITY.
Попередній перегляд:   Завантажити - 691.435 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського